aliorneicev Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 suntem niste tipi care se intalnesc si fac galagie impreuna de cel putin 2 ani.fiecare are statia lui de chitara .intrebarea este; de ce oare cand cantam separat cei doi chitaristi ne auzim aproape ok iar cand cantam impreuna se aude un vacarm, aproape ca nu mai intelegem nimic. ce ar trebui sa facem?
Floppy Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 ar trebui sa nu scoop the mids next answer pls! mediile nu sunt nici la 0 si nici in backround
ilun Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 pai sunt mai multe posibile probleme...ce amp-uri folositi? sala in ce fel este tratata acustic ?
ggedamed Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Un articol interesant: http://www.audiorecording.me/guitar-eq-mixing-for-rock-country-and-pop.html.
Floppy Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 pai sunt mai multe posibile probleme...ce amp-uri folositi? sala in ce fel este tratata acustic ? un mg100fx cu cab 4x12 tot marshall si un combo peavey classic 30,sala nu este tratata acustic la modul profesional,ci doar amatoristic,in sensul ca avem un perete din pal,iar ceilalti 3 sunt din beton dar i'am acoperit cu saltele de pat,gen relaxa.placa de jos este tot din beton dar este acoperita cu covoare. Un articol interesant: http://www.audiorecording.me/guitar-eq-mixing-for-rock-country-and-pop.html. dap intr'adevar interesant articolul pentru mixajul la inregistrari,doar ca noi avem probleme la sala .s'a exprimat putin gresit in titlul topicului colegul de trupa.ms oricum
FiveseveN Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 (edited) interesant articolul pentru mixajul la inregistrari,doar ca noi avem probleme la sala Principiile sunt aceleași, doar că în sală (presupun că vă monitorizați fiecare direct din amplificatorul său) aveți avantajul separației spațiale mai clare a surselor de sunet. Oricum, articolul e genul de "rețetă" care încearcă să fie one-size-fits-all, deci nu prea are aplicabilitate într-o situație reală. Din informațiile oferite pare că tonurile ar trebui să fie destul de disimilare, deci ușor de distins. Poate problema e în interpretare. Oricum, nu vă dați mai tare și nu folosiți mai multă distorsiune decât e nevoie. Și încercați să nu puneți ambele amplificatoare în același colț/pe același perete. Edited March 29, 2011 by FiveseveN
Floppy Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 (edited) Principiile sunt aceleași, doar că în sală (presupun că vă monitorizați fiecare direct din amplificatorul său) aveți avantajul separației spațiale mai clare a surselor de sunet. Oricum, articolul e genul de "rețetă" care încearcă să fie one-size-fits-all, deci nu prea are aplicabilitate într-o situație reală. Din informațiile oferite pare că tonurile ar trebui să fie destul de disimilare, deci ușor de distins. Poate problema e în interpretare. Oricum, nu vă dați mai tare și nu folosiți mai multă distorsiune decât e nevoie. Și încercați să nu puneți ambele amplificatoare în același colț/pe același perete. ...noi cantam un hard rock classic si putin blues,deci practic distorsuri suparate fol f rar,eu personal din plaja de overdrive pe care mi'o oferta amp'ul peavey rar ies...da intr'adevar monitorizarea se face personal prin prisma amp'urilor,doar ca sursa de sunet nu e asa de clara.desi am incercat si varianta cu amp'urile in colturi separate,si nu a dat randament,acum am incercat sa punem toate amp'urile intr'o singura parte,aproape ca un stack doar ca acesta contine amp'urile de chitara + cel de bass + boxele de voce,respectiv:pornind din partea stanga jos pe covor ampul de bass,deasupra lui o boxa pt medii si inalte pt voce,apoi imediat langa spre dreapta mergand,jos pe podea cabinetul 4X12,deasupra lui head'ul mg,iar deasupra la asta combo'ul peavey,iar apoi langa asta spre dreapta mergand jos pe podea o boxa mare gen cele agatate sus la discoteca(pe care o fol pt joase la voce),iar deasupra ei cealalta boxa de medii si inalte tot pt voce.And that's all.La inceput ni s'a parut ca venind sunetul dintr'o singura directie multumeam pe toata lumea , si toti erau fericiti ca se auzea tot.Doar ca acum nu prea mai intelegem noi chitaristii , care ce canta celalalt.Dupa cum a sugerat 5/7 o sa reincercam plasarea amp'urilor pe parti diferite ale peretilor salii de rep.Daca mai aveti exemple din experienta personala, care au functionat,va rog sa postati.Multumim anticipat! Edited March 29, 2011 by Floppy
Biggy Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 (edited) Salutare! O mica intrebare.....sala voastra e la suprafata? La demisol? Sau la subsol? Cat de inalta este sala? Intreb pt ca mie mi-a luat vro 2 luni de mutat sculele de colo-colo in sala pana sa ajung la o formula finala in care sa se auda toata lumea. Edited April 13, 2011 by Biggy
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now