Guest Baumwolle Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Noul sistem de feedback mi se pare foarte potrivit pentru evaluarea unui user în legãturã cu tranzacțiile sale. Totuși, cred cã este în continuare expus la abuzuri. Se poate cumva restricționa posibilitatea acordãrii de feedback doar celor care au încheiat (sau nu) o tranzacție cu utilizatorul în cauzã?
Cosu Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Cum propui sa controlam asta? Daca un utilizator primeste feedback nepotrivit poate sa raporteze asta. Poti sa explici mai bine cum s-ar produce abuzul?
Guest Baumwolle Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Așa cum în urmã cu câteva zile se dãdeau "+"-uri pentru bump-urile prietenilor, nu vãd ce i-ar împiedica pe fani sã facã la fel și acum.
maur Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 da. dar aici poti demonstra, daca ai chitanta/factura posta sau curier, ca a cumparat sau nu de la tine. si raportezi la admini...si se poate sterge acel -
Cosu Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Linkul catre tranzactie e obligatoriu ... Cand doi utilizatori dau feedback pentru aceeasi tranzactie e deja o problema. Feedbackul e public asa ca se poate vedea usor cine abueaza sistemul.
maur Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Linkul catre tranzactie e obligatoriu ... corect
ramurel Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Linkul catre tranzactie e obligatoriu ... Cand doi utilizatori dau feedback pentru aceeasi tranzactie e deja o problema. Feedbackul e public asa ca se poate vedea usor cine abueaza sistemul. Dacã te referi la link pentru tranzacție ca fiind link-ul cãtre un topic, nu ar trebui sã fie o problemã, pentru cã, de exemplu, eu am cumpãrat o dozã din cele patru puse în acelaºi anunț, deci la un moment dat vom fi cel puțin 2 care vor da link pentru aceeaºi "tranzacție".
Cosu Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Avand in vedere ca toate detallie astea trec prin fata unui ochi uman nu cred ca or sa fie probleme. Suntem in stare sa ne dam seama unde mai multe ratinguri a fost justificate si unde nu.
barbarossa Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 bun, avand in vedere ca majoritatea userilor seriosi si de incredere si-au "dobandit" feedback pozitiv prin tranzactii ce au avut loc cu mai mult timp in urma (este o parere personala, cum ca in ultima vreme parte din cei ce au devenit membrii sunt de o calitate indoielnica. repet, am spus parte.asta se observa in urma calitatiilor discutiilor purtate pe forum sau a incercarilor de vanzare la mica publicitate a unor obiecte indoelnice intr-un fel sau altul), cum remediem problema asta? concret, vreau sa-i dau feedback pozitiv lui x pt o tranzactie ce a avut loc in 2006, in conditiile in care search-ul de la "my content" say "topics i've started" ma limiteaza la 2010 - prezent. cum fac? mi se pare incorect ca o parte semnificativa din membrii sa fie privati de primirea unui astfel de feedback. stiu ca teoretic se poate gasi un topic mai vechi, pe google sau probabil si pe forum, dar poate ca nu ar trebui sa fie mai anevoios sa dai feedback pt o tranzactie mai veche, in comparatie cu feedback dat pt tranzactii mai noi. deci ar trebui sa existe pe profilul unui utilizator optiune sa-i vezi toate anunturile publicitare, de cand a devenit membru si pana in prezent.
barbarossa Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 bun, avand in vedere ca majoritatea userilor seriosi si de incredere si-au "dobandit" feedback pozitiv prin tranzactii ce au avut loc cu mai mult timp in urma (este o parere personala, cum ca in ultima vreme parte din cei ce au devenit membrii sunt de o calitate indoielnica. repet, am spus parte.asta se observa in urma calitatiilor discutiilor purtate pe forum sau a incercarilor de vanzare la mica publicitate a unor obiecte indoelnice intr-un fel sau altul), cum remediem problema asta? concret, vreau sa-i dau feedback pozitiv lui x pt o tranzactie ce a avut loc in 2006, in conditiile in care search-ul de la "my content" say "topics i've started" ma limiteaza la 2010 - prezent. cum fac? mi se pare incorect ca o parte semnificativa din membrii sa fie privati de primirea unui astfel de feedback. stiu ca teoretic se poate gasi un topic mai vechi, pe google sau probabil si pe forum, dar poate ca nu ar trebui sa fie mai anevoios sa dai feedback pt o tranzactie mai veche, in comparatie cu feedback dat pt tranzactii mai noi. deci ar trebui sa existe pe profilul unui utilizator optiune sa-i vezi toate anunturile publicitare, de cand a devenit membru si pana in prezent.
Cosu Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Am sa reiau lucrul la modulul asta in curand. Pe scurt: se rezolva
Doctor X Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Exemplu: Topic de vanzare. Cumparatorul ma contacteaza prin alte mijloace decat forumul. Incerc sa-i dau feedback, dar apare o eroare cand incerc sa pun link-ul catre respectivul topic. Cum se explica?
Cosu Posted February 26, 2011 Author Posted February 26, 2011 Poti sa imi spui care e linkul ce incerci sa il introduci ?
Doctor X Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Poti sa imi spui care e linkul ce incerci sa il introduci ? http://forums.rgc.ro/index.php?/topic/53144-vand-electro-harmonix-doctor-q/
Doctor X Posted February 27, 2011 Posted February 27, 2011 Poti sa incerci acum ? Multam, sefu! A mers brici.
betta93cosmin Posted November 6, 2012 Posted November 6, 2012 Este normal ca un user sa iti acorde negativ pentru ca ai uitat sa ii dai un raspuns in legatura cu un produs (In cazul meu am avut calculatorul stricat si nu am putut.) Cred ca normal ar fii ca dupa tranzactie sa se acorde un calificativ.....Am dat peste acest topic...Poate se poate rezolva ceva....
barbarossa Posted November 6, 2012 Posted November 6, 2012 (edited) da, e normal sa primesti feedback. ce-i drept, depinde si de conditii...cel mai bine este ca in momentul in care vrei sa faci un deal cu un alt user sa ai si nr lui de telefon, pt situatii de genul tau...in situatia ta depinzi de "bunavointa" celuilalt, daca intradevar l-ai incurcat sau nu. ar trebui sa probeze si el asta. si ar trebui incercata intai remedierea amiabila, gen un reminder, un pic de rabdare, cand se poate. revenind la situatia ta, el putea sa incerce sa te contacteze pt a iti spune ca are alt client, ca iti da 1-2 zile sa iei legatura cu el sa finalizati tranzactia, si daca nu, o da celuilalt... iar referitor la feedback-ul acordat pt o astfel de situatie, mai potrivit ar fi unul neutru. daca un user nu se tine de cuvant ar trebui sanctionat. am dat si eu peste astfel de useri, cu gramada, ba chiar si vip-uri. eu in astfel de situatii nu am dat feedback, ci m-am limitat la a scrie in topicul cu feedback, daca am considerat ca e necesar. pe de alta parte daca un user abuzeaza, ar trebui sters feedback-ul, dar cenzurarea ar trebui facuta de administratori, in baza unor probe, preferabil conversatii p.m din care sa rezulte situatia reala. cu convorbirile telefonice e mai greu... uneori poate fi aiurea, e un sistem imperfect, n-ai ce sa-i faci Edited November 6, 2012 by barbarossa
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now