Guest Simovacariu Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hello! Vreau sa-mi iau un capodastru pentru o chitara acustica si cum nu ma prea pricep la astea, nu stiu de care sa aleg.Ce ziceti?M-am uitat pe net si am gasit cateva modele dar...Bine sa nu fie si foarte scumpe. Asta cum e?http://www.music-all.ro/site/product/791/Capodastru-K-M-14540 Sau asta?http://www.music-all.ro/site/product/182/Heriba-capodastru
EugenRo2001 Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Un capodastru bun, de care am citit numai lucruri bune este Planet Waves NS http://www.amazon.com/Planet-Waves-NS-Capo-Silver/dp/B000Y7Q2C4/ref=pd_cp_MI_3 Un capodastru bun trebuie sa nu dezacordeze chitara - cele recomandate sunt cele la care se poate regla presiunea. Cele cu arc sunt bune pt ca se pot scoate sau muta rapid - bun pe scena - dar nu se poate regla presiunea
Vladimir Tepes Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Eu pentru drop am folosit asta: Capo dropD si e inegalabil, insa un capo bunicel pentru acustice si nu numai e Capo acustica, te sfatuiesc sa te feresti de dunlop (nu rezista in timp si falseaza cam orice produs din seria capo)-marturie din auzite.
Guest TrupaNoName Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Salutare iti recomand eu un capodastru poti lua de aici Straba Mihail Sebastian nr36 a sector 5 bucuresti www.esound.ro la noi gasesti cele mai bune produse la preturi acesibile Hello! Vreau sa-mi iau un capodastru pentru o chitara acustica si cum nu ma prea pricep la astea, nu stiu de care sa aleg.Ce ziceti?M-am uitat pe net si am gasit cateva modele dar...Bine sa nu fie si foarte scumpe. Asta cum e?http://www.music-all.ro/site/product/791/Capodastru-K-M-14540 Sau asta?http://www.music-all.ro/site/product/182/Heriba-capodastru
EugenRo2001 Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Salutare iti recomand eu un capodastru poti lua de aici Straba Mihail Sebastian nr36 a sector 5 bucuresti www.esound.ro la noi gasesti cele mai bune produse la preturi acesibile Cred ca ar trebui sa existe o sectiune speciala pentru reclama la firme/ parteneri de business ai forumului/ dealeri etc.... Puteai sa ii dai PM cu informatiile astea, nu sa iti faci reclama gratuita. 1
Guest OratioMentis Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 (edited) Salutare iti recomand eu un capodastru poti lua de aici Straba Mihail Sebastian nr36 a sector 5 bucuresti www.esound.ro la noi gasesti cele mai bune produse la preturi acesibile eSound, va pricepeti la capodastru la fel de bine cum v-ati priceput sa-i faceti baiatului asta chitara varza: http://forums.rgc.ro...732#entry540732? Citez eu, ca sa nu cumva sa obositi: "Un aspect important pentru mine: chitara e produsa cu un singur strap button. Asta inseamna ca nu prea ai la ce sa il folosesti. So - am investit in niste strap locks Schaller (nu ma dau in vant dupa firma anyway, sufera la multe capitole). Mi le-a montat un inapt (antireclama mascata Esound ), ocazie cu care mi-a crapat lemnul tipul incerca de zor sa infiga holzsurubul direct in lemn, fara sa dea gaura in prealabil. La un moment dat s-a auzit un TROSC!. Urmatoarea replica a fost: "Gata, am terminat, 10 lei va rog". " Zic si eu, asa... Edited February 22, 2011 by OratioMentis
Neo Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 "Gata, am terminat, 10 lei va rog". " la noi gasesti cele mai bune produse la preturi acesibile la capodastre oferiti si instructor personal?
karpi Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) Ce Capodastru Sa-Mi Iau? Eu zic : negru . Am vazut din acesta negru si mia placut ..70Ron , nu am cumparat ca trebuia sa cumpar memorie SD dar o sa iau unul . La Muzikia in Maria pe linia lu' 6 pe drepta la demisol in orasul natal. Cred ca are si surub de reglat presiunea dar daca nu are nu-i problema ca ma acordez. Singur aproblema este ca mi se pare prea mic ...haha .. o sa-l pierd precis Atunci o fi mai bun unul ce are o culoare stridenta GALBEN ASTRAL ca si vestele ptr noapte ale biciclistilor ,dar asa ceva nu am vazut . Edited February 23, 2011 by karpi
Doctor X Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Eu am un Planet Waves Dual Action. Cam scump, dar in afara de asta n-am nimic sa-i reprosez.
Guest OratioMentis Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Ce Capodastru Sa-Mi Iau? Eu zic : negru . Am vazut din acesta negru si mia placut ..70Ron , nu am cumparat ca trebuia sa cumpar memorie SD dar o sa iau unul . La Muzikia in Maria pe linia lu' 6 pe drepta la demisol in orasul natal. Cred ca are si surub de reglat presiunea dar daca nu are nu-i problema ca ma acordez. Singur aproblema este ca mi se pare prea mic ...haha .. o sa-l pierd precis Atunci o fi mai bun unul ce are o culoare stridenta GALBEN ASTRAL ca si vestele ptr noapte ale biciclistilor ,dar asa ceva nu am vazut . Uite ca trebuie sa iti multumesc pentru ceva: n-am stiut vreodata ca vesta mea de bicicleta e de culoare "galben astral" E prima oara cand aud asta, na, ignorant cum sunt...am cumparat-o, o folosesc si gata Merci mult, am mai invatat ceva Si inca o treaba: la ce dementi sunt in trafic, eu o port uneori si ziua, de siguranta, mai ales daca am de facut un drum lung. Vara a ceva mai problematic, transpiri automat sub ea, dar mai bine asa, decat sa am nesansa sa nu ma vada vreunul
Doctor X Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 @karpi si @OratioMentis: Bun, ne-am lamurit cu culoarea galben astral. Legatura cu capodastrul care ar fi?
maur Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) ia-ti cel mai ieftin capodastru. il vei folosi doar la inceput, pana vei invata acordurile, iar apoi il vei tine in sertar... LE eu am unul de 1 euro sau 2, max...si l-am folosit de 2-3 ori. Edited February 23, 2011 by maur 1
karpi Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) @karpi si @OratioMentis: Bun, ne-am lamurit cu culoarea galben astral. Legatura cu capodastrul care ar fi? Capodastru ce am zarit la Muzikia ..este foarte "slim" negru si precis il pierd pe scena , il pun pe statie in intuneric pe scena....si...insa ce-mi place ar fi ca pot sa intorc mana oricum si nu ma deranjeaza la cantat .Are forma ca si degetul cu care tii bareul cu degetul mare opus ...il poti pune oriunde "din zbor" si cred ca am vazut surub de reglat tensiunea...nu am fost atent la acest lucru ca oricum ma acordez incontinuu .. Tia mai cazut pana neagra pe jos in concert pe un covor negru si lumina iti bate in ochi din toate partile... deci negru e frumos dar se poate pierde usor mai ales la jamsesion unde toata lumea urca coboara de pe scena nimeni nu mai stie ce pe unde-i .. ia-ti cel mai ieftin capodastru. il vei folosi doar la inceput, pana vei invata acordurile, iar apoi il vei tine in sertar... LE eu am unul de 1 euro sau 2, max...si l-am folosit de 2-3 ori. Dupa ec ai invatat acordurile in toate pozitiile nu mai ai nevoie de capodastru ..LOL Edited February 23, 2011 by karpi
maur Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 de ce razi maestre? am vazut zeci de clipuri cu matale cantand si nu aveai capodastru in niciunul.
John Petrecce Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Capodastru ce am zarit la Muzikia ..este foarte "slim" negru si precis il pierd pe scena , il pun pe statie in intuneric pe scena....si...insa ce-mi place ar fi ca pot sa intorc mana oricum si nu ma deranjeaza la cantat .Are forma ca si degetul cu care tii bareul cu degetul mare opus ...il poti pune oriunde "din zbor" si cred ca am vazut surub de reglat tensiunea...nu am fost atent la acest lucru ca oricum ma acordez incontinuu .. Tia mai cazut pana neagra pe jos in concert pe un covor negru si lumina iti bate in ochi din toate partile... deci negru e frumos dar se poate pierde usor mai ales la jamsesion unde toata lumea urca coboara de pe scena nimeni nu mai stie ce pe unde-i .. Dupa ec ai invatat acordurile in toate pozitiile nu mai ai nevoie de capodastru ..LOL Daca nu as lua in calcul si venerabila varsta pe care presupun ca o aveti, as fi aproape sigur ca folositi substante interzise.. Oarecum ontopic ; doar un singur motiv (de ex. comoditatea) pentru mine e suficient ca sa nu le caut nod in papura celor care folosesc capodastru (chiar ca nici eu nu folosesc). -orice capodastru care exercita suficienta presiune pe corzi ca sa sune cum trebuie; nu zgarie gatul si la care nu'i zboara arcul e bun.
karpi Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) Daca nu as lua in calcul si venerabila varsta pe care presupun ca o aveti, as fi aproape sigur ca folositi substante interzise.. Oarecum ontopic ; doar un singur motiv (de ex. comoditatea) pentru mine e suficient ca sa nu le caut nod in papura celor care folosesc capodastru (chiar ca nici eu nu folosesc). -orice capodastru care exercita suficienta presiune pe corzi ca sa sune cum trebuie; nu zgarie gatul si la care nu'i zboara arcul e bun. Nu glumesc , acum repet si pregatim piese cu Liviu Butoi care canta la cateva saxopfoane , flauturi si vintage si mai moderne ..asa ca avem piesa in Ab ,in A, Bb ,C,Eb ..deci cel mai bine mi-ar pica sa acordez chitara in Eb ( ca si Hendrix...hehe) si sa pun capodastru la alte piese .. ca sa nu car doua chitare si sa le tot schimb ..daca se canta la cate un club etc... La piese in F in Bb unde mi-ar pica bine sa atac "basul "powerchord-dul de pe o nota de mai jos..slidin /feelin ..altfel este foarte static totul .. Apoi la piese in E ,A ,C sa pun capodastru si totul este OK. Nu am probleme cu unde prind acorduri in anii'69 -'71 cantam cu chitara acordata in "C" ca sa am corzile moi si sa pot face benduri si cu corzile Reghin si Tomastic ce se gaseau pe atunci. Am acolo pe un video(iutub) la o piesa o parte care suna ca porcu in F .Daca as fi fost acordat in Eb puteam sa fac fraze mai OK.Era o problema ca sa dat microfoanelor de la saxoafon un volum enorm canta la jumatate de metru de moicrofon si suna de numa..asta era problema .Nu mai puteam sa dau volum la statia mea de chitara caci era pericol sa acopar saxul deoarece ma prindeau microfoanele si stricam totul ..de reglat la procesor nu mai aveam cum asa ca am redus gain-ul din pedala de expresie si am redus si din potmetru de la chitara ...rezultatul un ton usor overdrive ..foarte frumos nici un bai DAR !! nu mai aveam compresie !! de la distors ..asa ca mi-a crescut "Twang"-ul de latra coarda cu o dinamica fantastica ..asa ca ton aproape clean ..corzi tesionate langa pragus fara sutain si compresie. A iesit un pasaj nasol de "Klang klong klang " ,,hehe nu avea nici un legato nici un dumnezeu dar asta era ..i-mi venea sa sparg chitara..(NEXT TIME ) asa tot invata omul.Pe tot concertul Liviu i-mi facea semne //mai tare mai tare mai sus chitara ..deoarece pe scena numai saxul era in toate boxele de control si chitara numa din boxa mea...deci complicatii de toate cade obicei..hehe Capodastru se foloseste nu din comoditate ci ca sa ai pozitiile cu corzi libere , ca sa poti prinde acorduri "bogate" cu dublare de corzi , cu cate o nota cate ca si" pedala" , sau "drone" Asa cu un capodastru poti sa extinzi cateva note in sus pozitiile in care sa folosesti aceste "efecte" si acorduri ce au corzi libere ...cat si la unele parti de solo nu numai ptr "drone" ... Pana ce cant piesele mele nu-i problema dar cand esti legat de gamele vocalistului si al altui instrument trebuie sa transpui pozitiile ..etc..intelegi tu ... Edited February 23, 2011 by karpi
John Petrecce Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Nu glumesc , acum repet si pregatim piese cu Liviu Butoi care canta la cateva saxopfoane , flauturi si vintage si mai moderne ..asa ca avem piesa in Ab ,in A, Bb ,C,Eb ..deci cel mai bine mi-ar pica sa acordez chitara in Eb ( ca si Hendrix...hehe) si sa pun capodastru la alte piese .. ca sa nu car doua chitare si sa le tot schimb ..daca se canta la cate un club etc... La piese in F in Bb unde mi-ar pica bine sa atac "basul "powerchord-dul de pe o nota de mai jos..slidin /feelin ..altfel este foarte static totul .. Am acolo pe un video(iutub) la o piesa o parte care suna ca porcu in F .Daca as fi fost acordat in Eb puteam sa fac fraze mai OK.Era o problema ca sa dat microfoanelor de la saxoafon un volum enorm canta la jumatate de metru de moicrofon si suna de numa..asta era problema .Nu mai puteam sa dau volum la statia mea de chitara caci era pericol sa acopar saxul deoarece ma prindeau microfoanele si stricam totul ..de reglat la procesor nu mai aveam cum asa ca am redus gain-ul din pedala de expresie si am redus si din potmetru de la chitara ...rezultatul un ton usor overdrive ..foarte frumos nici un bai DAR !! nu mai aveam compresie !! de la distors ..asa ca mi-a crescut "Twang"-ul de latra coarda cu o dinamica fantastica ..asa ca ton aproape clean ..corzi tesionate langa pragus fara sutain si compresie. A iesit un pasaj nasol de "Klang klong klang " ,,hehe nu avea nici un legato nici un dumnezeu dar asta era ..i-mi venea sa sparg chitara..(NEXT TIME ) asa tot invata omul.Pe tot concertul Liviu i-mi facea semne //mai tare mai tare mai sus chitara ..deoarece pe scena numai saxul era in toate boxele de control si chitara numa din boxa mea...deci complicatii de toate cade obicei..hehe Capodastru se foloseste nu din comoditate ci ca sa ai pozitiile cu corzi libere , ca sa poti prinde acorduri "bogate" cu dublare de corzi , cu cate o nota cate ca si" pedala" , sau "drone" Asa cu un capodastru poti sa extinzi cateva note in sus pozitiile in care sa folosesti aceste "efecte" si acorduri ce au corzi libere ...cat si la unele parti de solo nu numai ptr "drone" ... Pana ce cant piesele mele nu-i problema dar cand esti legat de gamele vocalistului si al altui instrument trebuie sa transpui pozitiile ..etc..intelegi tu ... Bingo! Iata ca pana la urma capodastrul nu e chiar o unealta inutila; sau consruita doar pentru cei comozi sau lenesi sa transpuna in alte tonalitati> Oare o mai avea si alte avantaje in afara de extensiile verticala/orizontala?
maur Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) Capodastru se foloseste nu din comoditate ci ca sa ai pozitiile cu corzi libere , ca sa poti prinde acorduri "bogate" cu dublare de corzi , cu cate o nota cate ca si" pedala" , sau "drone" ...indiferent ce spui, la "baza", capodastrul este folosit in 90% din cazuri de cei care nu cunosc acordurile si rasturnarile lor pe toata lungimea grifului. gen: gheorghe gheorghiu. .... dar cand esti legat de gamele vocalistului si al altui instrument trebuie sa transpui pozitiile ..etc..intelegi tu ... pentru asta s-a inventat teoria muzicala si subcapitolul: transpozitia. iti pot enumera sute de chitaristi din toate genurile, mari chitaristi care nu folosesc capodastru. de cei din sfera metalelor grele nici nu mai vorbim. Edited February 23, 2011 by maur
Guest OratioMentis Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 @karpi si @OratioMentis: Bun, ne-am lamurit cu culoarea galben astral. Legatura cu capodastrul care ar fi? Absolut niciuna. Ti-am multumit pentru informatie. Te rog sa ma scuzi. Data viitoare nu mai fac.
EugenRo2001 Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) ...indiferent ce spui, la "baza", capodastrul este folosit in 90% din cazuri de cei care nu cunosc acordurile si rasturnarile lor pe toata lungimea grifului. gen: gheorghe gheorghiu. pentru asta s-a inventat teoria muzicala si subcapitolul: transpozitia. iti pot enumera sute de chitaristi din toate genurile, mari chitaristi care nu folosesc capodastru. de cei din sfera metalelor grele nici nu mai vorbim. Din nou priviti problema doar dintr-un anumit punct de vedere..... Cum am scris in alt post, chitara nu este doar electrica, mai exista si acustica si alt gen de muzica decat blues, rock, etc. Incearca te rog sa canti o melodie ciupita in Do# sau Sol#......... asta fiind necesar pentru ca tipul cu care canti are vocea diferita de a ta si nu "ii vine bine" sa cante cu un semiton mai jos (de exemplu) Sau vreau sa invat o melodie si incerc sa o cant in acelasi timp cu videoul de pe Youtube si ala care canta e acordat cum ii vine lui bine si nu in "concert pitch"... in cazurile astea e bun capodastrul.... Si exemplele pot continua... Edited February 23, 2011 by EugenRo2001 3
maur Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Incearca te rog sa canti o melodie ciupita in Do# sau Sol#......... asta fiind necesar pentru ca tipul cu care canti are vocea diferita de a ta si nu "ii vine bine" sa cante cu un semiton mai jos (de exemplu) tocmai asta e. am cantat si cant din toate tonurile. de multe ori, nu poate solistul (e obosit) sa cante de la tonul din care facem piesa de obicei. si normal ca trebuie transpusa. dar o facem in timp real. fara capodastru. am cantat pe vas de croaziera, cu multi solisti, fiecare canta aceeasi piesa din alt ton. repet ce am spus mai sus, cred ca doar 10% dintre melodii necesita capodastru. ex ar fi wish u are here, I remember you - skid row, more than words....etc spune-mi te rog de ce nu se poate canta o piesa ca fara capodastru? si exemplele pot continua... no more comments.
EugenRo2001 Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) tocmai asta e. am cantat si cant din toate tonurile. de multe ori, nu poate solistul (e obosit) sa cante de la tonul din care facem piesa de obicei. si normal ca trebuie transpusa. dar o facem in timp real. fara capodastru. am cantat pe vas de croaziera, cu multi solisti, fiecare canta aceeasi piesa din alt ton. repet ce am spus mai sus, cred ca doar 10% dintre melodii necesita capodastru. ex ar fi wish u are here, I remember you - skid row, more than words....etc spune-mi te rog de ce nu se poate canta o piesa ca fara capodastru? si exemplele pot continua... no more comments. Poluam topicul omului aiurea. Am incercat sa iti spun, ca sunt melodii care trebuiesc cantate asa cum au fost facute, cu acordurile in forma originala, in pozitia originala. De aceea am specificat si subliniat "ciupit", "fingerstyle", "fingerpicking" sau cum vrei sa ii spui. Repet, daca o melodie original este, sa spunem, in Do si trebuie cantata cu un semiton mai sus, degeaba vei canta Do#, Sol#, La minor# etc cu bareu pt ca nu va mai suna la fel. Este ok in cazul cand faci ritm, armonie, strumming, spune-i cum vrei, sau daca faci un solo si il faci cu un semiton mai sus, suna la fel, dar in cazul despre care vorbeam eu, ori acordezi chitara mai sus ori pui capodastru. Nu am nici pe departe experianta ta, eu sunt "zdranganitor de dormitor" si sper sa nu te deranjez cu afirmatiile mele, dar din punctul meu de vedere, care cant ciupit 99% din timp, un capodastru este util. Edited February 23, 2011 by EugenRo2001
karpi Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 (edited) ...indiferent ce spui, la "baza", capodastrul este folosit in 90% din cazuri de cei care nu cunosc acordurile si rasturnarile lor pe toata lungimea grifului. gen: gheorghe gheorghiu. pentru asta s-a inventat teoria muzicala si subcapitolul: transpozitia. iti pot enumera sute de chitaristi din toate genurile, mari chitaristi care nu folosesc capodastru. de cei din sfera metalelor grele nici nu mai vorbim. Asa-i .la inceputurile muzicii toata lumea canta in "A" ,,si toti separat sau impreuna cantau AAAAAAAaaaaaa . Pana un batran filosof matematicean cercetator a inventat o teorie ..cu "Transpozitia" .."Bai zice el ... daca "transpozitionam " A in B putem canta in B .........AAAAAAAAA zic colegi sai de la "academie" asta nu-i inventie eset doar un "subcapitol " si nu este stilui nostru traditional daca nu cantam in "A" Si iaca asa a stat sute de ani inventia cu transpozitia in biblioteca vaticanului ....pana Papa XYZ a dat o "bula".--- -lasati sa cante poporul "transpus " Si de atunci canta lumea in A in B pana in Z si Y Asa ca cei saraci cu duhul raman sa mai folosessca si capodastru . Ce sa-i faci asa e uni nu cunosc imburdarile pe tot grifu numa de la capodastru in sus si in latime ... Tu canti la chitara ? Presupun ca nu canti . You check out Guitar George he knows all the chords Sunt foarte curios cum poate un chitarist "who know all the chords " sa faca niste tumbe de taping in Ab facant fitze intre pozitiile de la VII in sus cu nota de pedala (ostinato) Ab in pozitia "I" pe coarda "G" . Sau cum realizeaza o tumba de acord F Eb G Ab E f sau F F A C C f si altele in acelasi stil iar intre timp canta si canta vocal.. . Daca citesti atent ce am mai scris ..... Cei care dintre acei multi chitaristi enumerati de tine au de executat tot felu de pozitii nasoale nu stii tu cum si ce fac , din studio nu vezi cum si cu ce inregistreaza , iar in concert nu stii cum este acordata chitara !! Cred ca ai auzit de stiluri de acordaj alternative . Asa ca daca am si eu 20 de chitare langa scena , unele sunt acordate in C altele in D , in Eb ,altele in Open chords etc etc ... Capodastru nu se potriveste la orice , daca in pozitii peste VI nu mai suna scordurile cum vrem dar totusi suna mai bogat , sunt multe situatii cand fara capodastru nu merge treba . Dupa calculele tale si cei care canta cu chitara acordata in C in D in Eb nu cunosc inventia transpizitiei.De cei9 cu open chords nici nu discutam aia-s habarnisti de tot . Am banuit eu din prima ca Hendrix asta era un habarnist si nu cunostea nic despre transpozitie asa ca si-a coborat acordajul in Eb . Edited February 24, 2011 by karpi
maur Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 (edited) bla...bla....bla... desi am spus ca nu mai comentez...nu ma pot abtine. la teorie d-l Arpi este foarte tare. nota 10. Doar ca practica nu-l sustine vedeti aici, a cantat si cu saxofonist, si cu flautist, a cantat si pe chitara rece....FARA CAPODASTRU. nu pot sa inteleg (is mai greu de cap) de ce sa faci teorie (de fiecare data cate 500 de randuri) la orice ra*h*t de comentariu. doar ca sa ne dam mai destepti decat alti? sfatul meu a fost unul pragmatic, bazat pe experienta mea...limitata. acum imi pare rau ca s-a desfiintat sistemul de rating. pt ca merit vreo cateva minusuri. culoarea parului nu este intotdeauna direct proportionala cu experienta/ cunoasterea in orice domeniu si pe orice tema. o zi buna va doresc. si....cantati la chitara. cu capodastru sau fara. Edited February 24, 2011 by maur 2
deyu_xpert Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Doctor X de acord cu tine Planet Waves Dual action cele mai bune CAPO! desi sunt mai scumpe.. merita banii pt ca durata lor de viata e LUNGA! Pretul e cam 80 RON sau 20 de euro la nemtzi.
Guest Simovacariu Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Bun.O gramada de informatii.Merci mult. Dar eu v-am cerut parerea despre acele capodastre.Mai pun o data linkurile.Acum am gasit altele, care cred eu sunt mai bune...La capodastre ma refer... 1)Capodastru 1 Asta e cumva pentru electrica?Cred...?Oricum nu merge si pentru acustica? 2)Capodatsru 2 3)Capodatsru 3 Eu zic ca asta ar fi.Dupa mine l-as lua pe asta.Nu ma prea pricep, dar cred ca e destul de bun. Deci care e alegerea celor experimentati?Sfaturi?Merci!
Neo Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 am avut si eu un capodastru ca cel Shubb si am intampinat o problema in timp...cauciucul cu care este acoperit se rupe si se mananca, in timp, din cauza utilizarii frecvente...deci as opta si eu pt cel de la dunlop...usor de folosit, accesibil, (pare) rezistent...
Dhany Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Hello! Vreau sa-mi iau un capodastru pentru o chitara acustica si cum nu ma prea pricep la astea, nu stiu de care sa aleg.Ce ziceti?M-am uitat pe net si am gasit cateva modele dar...Bine sa nu fie si foarte scumpe. Asta cum e?http://www.music-all.ro/site/product/791/Capodastru-K-M-14540 Sau asta?http://www.music-all.ro/site/product/182/Heriba-capodastru Ciao! Eu am urmatorul capo: http://www.thomann.de/gb/g7th_kapodaster_acousticelectric.htm E un capo foarte solid si iti reglezi presiunea cat vrei. Il recomand oricui.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now