www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Threadul oficial unde ne laudam cu noile achizitii


Cosu
 Share

Recommended Posts

a fost un best buy . 1 mil de lei cumparata de la cineva ce a luat-o acum un an si nu a cantat mai deloc pe ea. arata ca noua :)

electroacustica gasesti pe la ~3-4mil de la hora sau stagg. distorsiunea pe calculator este cam naspa .... nu se compara cu the real deal. rezultatele sunt cel mult de amatori.

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Proof

Cosu sunt curios. cam cat ai dat pe ea? eu as vrea o electro-acustica de la reghin. care e diferenta intre una asimetrica si unu neasimetrica? eu cu electro acustica as vrea sa o pot folosi si ca pe una electrica legata la comp. adik as putea sa fac un distortion sau ceva? cu un soft?

 

Una asimetrica nu arata ca o chitara clasica obisnuita (forma aia de 8), ci are o bucata 'lipsa' in partea de jos pentru a permite un acces estingherit la tastele inalte (la chitarele clasice, dela tasta 12 te intinzi peste corpul chitarei).

 

Nu prea poti scoate distorsiune, ar merge un drive usor. Vezi ca-ti face microfonie ultra-repede una semi-acustica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest cealicu_ca

tocmai (acum o luna si jumatate de fapt) ce am achizitionat un Epiphone PR100-EB Gibson (nu stiu cum sa introduc imagine dar dau un link catre imaginea tipului de chitara din magazinul din care am luat-o: http://shop.muziker.com/images/tovar/actualsize/PR100-EB.jpg ). Corzi D'Addario.

 

Pretul il puteti vedea pe site dar credeti-ma ca face mult mai mult. Suna excelent!

Link to comment
Share on other sites

Guest cealicu_ca

169E + corzi (3 seturi) + husa (in total aproape 8.000.000) deci nu am dat deloc mult.

 

erm... cam 1.000.000 il iau la vama inapoi cand ma intorc in tara.