www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Pareri:amplficator Multicanal


Recommended Posts

Normal ca ma ajuta parerea ta Florine!De aceea am si tinut cont de ea si mergind in aceasta directie am definitivat sectiune audio la ampul acela de iti ziceam de el in stil Dumble dar motorizat pentru ca acest tip de amp permite multe posibilitati de explorare a sunetului.Momentan este cu eq-ul tip pre-overdrive.Ampul din poze este varianta beta cu partea audio si nu am tinut asa de tare la designul interior.Cind termin si partea de automatizare te invit la un test , o parere , o maslina... :)

 

Vin cu drag, Dane. Eu aduc berile tu aduci lampile :lol:

Haha!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Personal folosesc un GT10 in FX Loop-ul de la un peavey valveking. Si contrar valului...nu folosesc clean-ul din amp mai deloc...ci doar high-gainu de la lampi.

Partea faina e ca la GT10, preampul headului e tratat ca un efect in tot lantul procesorului si se poate da on/off dupa cum o fi nevoia.

Rationamentul pentru setupul de mai sus... mai putin dans decat la pedale individuale... cu un buton se poate da pe off headu-ul, porni preamp din gt10 cu clean si alte efecte.

 

 

Ideea e faina cu memoratu setarilor intr-un amp pe lampi.

Edited by [Q]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hai stimati colegi!lAlte pareri?

 

da...

 

Canal multifunctional cu preseturi , doar ca nuse poate care atati bani ca si la o statie plina cu butoane....

 

Una cu butoane putine nu prezinta o imagine comerciala ca sa poti cere bani multi ...sa zicem ca din acela cum faceti voi cu motoras ar fi o rezolvare .Eu oricum as rezolva cu "relee electronice MOSFET" ( porti de transfer)/

 

Este o abureala sa spui ca 5-40 Ohmi ( depinde de fabricatia poartii de transfer, firma producatoare si gradul de calitate etc..) Deci in cazul unui potmetru de la 100Kohm si pana la cele cu valoarea cu -1Mohm nu prea cred ca ar conta in serie sa avem inca aprox 20 Ohmi ( rezistenta de transfer al portii)

 

Mai multe canale si mai multe etaje finale fiecare cu boxa ei ,da. Asta ar fi util ...restul este aburirea amatorilor ,,ca sa cumpere ceva si mai ...mai.

 

Iar sa introduci si sa scoti in tipul interpretarii pe scena inca un etaj de preamp ptr a mari semnalul ptr overdrive nu este nici o problema.

 

Iar ptr studio sau acasa nu este nevoie de statie cu 4 canale caci ai timp sa reglezi si sa schimbi ce vrei .

 

Deci trei canale separate cu tot cu boxa Da , este ceva util in concert .

 

O stati cu reactie negativa foarte stransa,

 

Una fara sau foarte mica reactie negativa

 

Plus o satie liniara ptr semnal direct+efectele ambientale sau numai "wet" efectele ce primeste semnalul captat ( cum vrei ) din iesirea sau difuzor de la celelalte doua. In acest fel ramane caracteristca ansamblului statie+dif al primelor doua si oricat de distorsionat ar fi sunetul cahiar si cu al difuzorelor efectele ambientale ar fis sub control si "nedistruse".

Cu trei pedale de volum reglezi gain-ul dar si balansul dintre ele foarte usor .

 

Deci pot sa am distors si "vuiet" din difuzor sau din simulator-compressor-distors .

 

apoi cu un mic mixer cu selector se poate sa alegem unul din tonuri (statie+boxa) care semnal se poat injecta in celelalte doua statii ,si combinatii.

 

Ptr o statie mica ptr cluburi am vazut combo-uri "stereo" csau boxe "stereo" care finctioneaza cu doua canale de preamp+putere si se leaga cum vrea fiecare .Deci o instalatie mai transportabila.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns Karpi!

 

''Este o abureala sa spui ca 5-40 Ohmi ( depinde de fabricatia poartii de transfer, firma producatoare si gradul de calitate etc..) Deci in cazul unui potmetru de la 100Kohm si pana la cele cu valoarea cu -1Mohm nu prea cred ca ar conta in serie sa avem inca aprox 20 Ohmi ( rezistenta de transfer al portii)

''

 

Nu faptul ca 50 ohmi ar fi in serie cu 1mohm ( este foarte valabil matematic ceea ce spui acolo , dar urechea bat-o vina... ) este problema ci faptul ca se trece printr-un element semiconductor.Am tot testat tot felul de configuratii si ramine clar clasamentul asa:

1.potentiometrul nostru batrinesc

2.potentiometru simulat cu o retea de rezistente calculate cu r-2r

3.potentiometru simulat cu ldr

 

Cu multicanalul ai dreptate , daca se foloseste in regim de studio nu se justifica.Cu cit topica amplificatorului este mai complicata cu atit ai ocaza sa apara tot felul de reactii datorita multor fire care trebuiesc folosite pentru a conectat diverse module intre ele(placa placa , placa-potentiometrii etc).Dar un amplificator multicanal este f clar un compromis acceptabil pentru tipurile de sunet pe care el le poate produce.

 

Alte pareri pls!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns Karpi!

 

''Este o abureala sa spui ca 5-40 Ohmi ( depinde de fabricatia poartii de transfer, firma producatoare si gradul de calitate etc..) Deci in cazul unui potmetru de la 100Kohm si pana la cele cu valoarea cu -1Mohm nu prea cred ca ar conta in serie sa avem inca aprox 20 Ohmi ( rezistenta de transfer al portii)

''

 

Nu faptul ca 50 ohmi ar fi in serie cu 1mohm ( este foarte valabil matematic ceea ce spui acolo , dar urechea bat-o vina... ) este problema ci faptul ca se trece printr-un element semiconductor.Am tot testat tot felul de configuratii si ramine clar clasamentul asa:

1.potentiometrul nostru batrinesc

2.potentiometru simulat cu o retea de rezistente calculate cu r-2r

3.potentiometru simulat cu ldr

 

Cu multicanalul ai dreptate , daca se foloseste in regim de studio nu se justifica.Cu cit topica amplificatorului este mai complicata cu atit ai ocaza sa apara tot felul de reactii datorita multor fire care trebuiesc folosite pentru a conectat diverse module intre ele(placa placa , placa-potentiometrii etc).Dar un amplificator multicanal este f clar un compromis acceptabil pentru tipurile de sunet pe care el le poate produce.

 

Alte pareri pls!

 

la fel de complexa este si schema cu relee doar ca se face economie la potmetre in schimb bagi bani in celelalte circuite .

 

De doi ani proiectez un etaj dublu /triplu sau cu 4 "canale" pe baza schemei Red si Orange de la Mesa Bogie ..cu porti de transfer si inca nu am terminat ...ia mult timp ..trebuie sa iei in calcul toate optiunile si sa "minimizezi" logic totul , apoi urmeaza si circuitul logic care sa-l comande ..vreau sa-i pun si memorie ptr preseturi..si tot asa i-mi mai vine cate o idee ce ar trebui ...si odata o sa termin macar schema.HAHAHAH

 

Poti sa incerci sa pui 10-50 Ohmi in serie intre doua etaje sa vezi ca este insesizabil si aproape nemasurabila pierderea de inallte la HiFi dar mai la chitara .La filtre nici nu prea conteaza acolo conteaza mai mult calitatea condensatoarelor .

 

http://keith-snook.info/capacitor-soakage.html

 

Un articol cu explicatii si rezultate de masurari .

 

Dat!.Nu-i precis ca trebuie calitate maxima ptr chitara !!! Mai toate schemele vechi erau comerciale cu rezolvari cat mai ieftine practic de aici a venit si soundul ce l-au scos chitaristi la acea vreme.O statie proiectata relativ din componente la limata ca sa fie ieftina inclusiv difuzor ce nu rezista la joase prea puternice /Aa ca au limitat banda de frecvente la minim necesar unui ton de chitara considerat normal ,Apoi au venit chitaristi si vroiau mai tare ...au dat volumul la maxim si era mai tare dar si distorsionat plus timbru armonicele conditionate de filtrele pte tonul normal ,inclusiv cutia difului mai ales la combo-urile vremii.

 

Este a mare mitizare restul ..eu nu am citit aceste lucruri pe net ci am crescut impreuna cu toate schimbarile si-mi amintesc cum a evoluat totul.Nu intelegem pe atunci prea multe ..tinerete ..cluburi..ne interesa sa se auda TARE ...ehe.Chitaristi in tot orasul fiecare gasea cate un efect sau reglaj combinatie ce impartasea cu ceilalti si asa incet am ajuns sa cunoastem cate ceva.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

la fel de complexa este si schema cu relee doar ca se face economie la potmetre in schimb bagi bani in celelalte circuite .

 

De doi ani proiectez un etaj dublu /triplu sau cu 4 "canale" pe baza schemei Red si Orange de la Mesa Bogie ..cu porti de transfer si inca nu am terminat ...ia mult timp ..trebuie sa iei in calcul toate optiunile si sa "minimizezi" logic totul , apoi urmeaza si circuitul logic care sa-l comande ..vreau sa-i pun si memorie ptr preseturi..si tot asa i-mi mai vine cate o idee ce ar trebui ...si odata o sa termin macar schema.HAHAHAH

 

Poti sa incerci sa pui 10-50 Ohmi in serie intre doua etaje sa vezi ca este insesizabil si aproape nemasurabila pierderea de inallte la HiFi dar mai la chitara .La filtre nici nu prea conteaza acolo conteaza mai mult calitatea condensatoarelor .

 

http://keith-snook.info/capacitor-soakage.html

 

Un articol cu explicatii si rezultate de masurari .

 

Dat!.Nu-i precis ca trebuie calitate maxima ptr chitara !!! Mai toate schemele vechi erau comerciale cu rezolvari cat mai ieftine practic de aici a venit si soundul ce l-au scos chitaristi la acea vreme.O statie proiectata relativ din componente la limata ca sa fie ieftina inclusiv difuzor ce nu rezista la joase prea puternice /Aa ca au limitat banda de frecvente la minim necesar unui ton de chitara considerat normal ,Apoi au venit chitaristi si vroiau mai tare ...au dat volumul la maxim si era mai tare dar si distorsionat plus timbru armonicele conditionate de filtrele pte tonul normal ,inclusiv cutia difului mai ales la combo-urile vremii.

 

Este a mare mitizare restul ..eu nu am citit aceste lucruri pe net ci am crescut impreuna cu toate schimbarile si-mi amintesc cum a evoluat totul.Nu intelegem pe atunci prea multe ..tinerete ..cluburi..ne interesa sa se auda TARE ...ehe.Chitaristi in tot orasul fiecare gasea cate un efect sau reglaj combinatie ce impartasea cu ceilalti si asa incet am ajuns sa cunoastem cate ceva.

 

 

Karpi draga ai un stil inconfundabil de a lua-o pe aratura... In rest... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest costi iorga

Parerea mea o stii, Dane!

Mi-ar placea sa am un clean de Vox AC30 sau Fender Bassman cu un lead de Plexi cu crunch de 800 si hi gain de Soldano.

Stim de asemenea din experienta ca daca le vrem pe toate astea la modul intr-adevar profesional ne trebuie trafurile de iesire aferente.

Un sound de baza care sa isi pastreze caracteristicile in toate zonele de gain este deci best of both worlds!

Link to comment
Share on other sites

Karpi draga ai un stil inconfundabil de a lua-o pe aratura... In rest... :)

 

Da.Depinde la ce te referi ,

 

Asteptam argumente .

 

Parerea mea o stii, Dane!

Mi-ar placea sa am un clean de Vox AC30 sau Fender Bassman cu un lead de Plexi cu crunch de 800 si hi gain de Soldano.

Stim de asemenea din experienta ca daca le vrem pe toate astea la modul intr-adevar profesional ne trebuie trafurile de iesire aferente.

Un sound de baza care sa isi pastreze caracteristicile in toate zonele de gain este deci best of both worlds!

 

Exact .Tot repet pe acest forum ca o statie +boxa dar chiar si tipul de chitara ptr care este proiectat este un tot .

 

Multicanal ne referim la un surogat multifinctional cu care sa ne descurcam pe o scena daca cantam cover-uri .

 

Un fel de "CUB" ptr cei mari .

 

Am vazut multe demonstratii cu asemenea statii multicanal facute de chitaristi vestiti.Apoi am vazut chitaristul in concert cu statia respectiva si foloseste un singur ton /un singur reglaj .Adica NU rae nevoie de cele 4 canale!!!

 

Toti chitaristi vestiti au "tonul ' care ii caracterizeaza , ii face inconfundabili , au sonoritatea personala.

 

La ce sa-i trebuiasca 4 canale cu alte sounduri ???

 

E nevoie si de un pic de logica.

 

De ex SRV are un sound , la ce i-ar trebui altul cand acest sound il caracterizeaza .Se vand statii, efecte , chitare "signature" bazate pe acel sound pe care l-au facut BRAND si acum vin si folosesc altceva ?

 

Ca si electronist fac tot felu de incercari din hobby dar ca si chitarist nu am nevoie in concert de " 4 sounduri" !

 

Unul si bun.

 

Nu am auzit inca pe absolut nimeni de pe rgc.ro care sa defineasca clar ce sound are nevoie insirand toate elementele necesare din absolut toate punctele de vedere .

 

Deci pana majoritate nu stie de ce are nevoie , iar vanzatotorii le explica mitologii de care ar trebui sa le cumpere de la ei ,treaba este clara.

 

Daca ma apuc sa construiesc ptr bani i probabil trebuie si o reclama de asta mitologica o abureala sa ai clienti..Ptr asta trebuie un manager de vanzari care sa se ocupe si de promvare si reclama abureala...Nu-i treaba constructirului / electronistului.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

De aceea s-a si deschis acest topic!Pentru a se demitiza sau nu amplificatorul cu x canale.Pentru ca chitaristul sa inteleaga (sau nu) ca nu se poate face minuni cu un singur amplificator si ca tonul de baza al acelui amplificator este unul foarte clar si bine definit si daca incerci sa treci prea mult niste limite iese o varza totala!Dar sunt foarte multi adepti ai amplificatoruluil multicanal pe care vad ca i-a parasit curajul de a posta.

Edited by overdrive
Link to comment
Share on other sites

Acum foarte serios .

 

An atrecut si eu prin perioade cand credeam ca daca am un Phaser si un Ecou

este rezolvat totul si pot sa cant si eu fara nici o problema piesa Gypsy Eyes a lui Jimi Hendrix

 

(de Flanger inca nu stiam ...noi ii ziceam Fading effect caci suna exact ca si fading-ul in cazul statilor radio indepartate de pe undele medii ..de fapt pe atuncea efectul Flanger se producea numai in studio cu doua magnetofoane cu viteza reglabila cursiv , viteza pe care o modulau , etc ...)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GvAiZI0WyyM

 

Apoi am vazut ca alta sunt alte probleme ......hehehe

 

Deci am incercat tot ce se poate incerca si folosesc multe efecte si in ziua de azi , dar .....nu trebuie sa exageram .

 

Sa trecem inapoi la "multicanal" in sensul celor speciale ptr chitara .

 

Ia sa ascultam cate un mare artist chitarist in concerte ....in afara de schimatul( comutatul ) dozelor , utilizarea potmetrelor de volum si tone nu prea schimba altceva . Dar nici de la o piesa la alta nu se schimba soundul principal (sau canalul principal de baza) .

La unele trupe introul piesei poate sa aiba un sound clean cu chorus ptr cateva masuri , de cele mai multe ori rezolvat prin reducerea volumului , din potmetru sau din buffer cu preamp .Iar o pedala chorus ce pe clean se simte la distors mare dupa aceasta efectul se cam "musamalizeaza" si ramane un ton cu mai multe armonice bun ptr "fluieret"( armonice artificiale ...cum le spun unii...)

 

Cam la atata se rezuma in 90% din cazuri schimbarea .de "canale" live la vedetele vestite .

 

Asta nu inseamna sa nu-si ia omul ce-si doreste .Eoar incerc sa fac tineri sa gandeasca logic si practic .Intotdeana sa faca o analiza pertinenta a situatiei .

 

In cazul pedalelor este alta problema , le cumparam ca femeile rochiile , asa ca le vrem si gata , apoi le uitam pe sub pat , pe raft..intr-o cutie si ne aminti cateodata ...ma...parca aveam eu un FX ZZZ pe unde o fi?

 

In schimb pe o statie cu multe canale dai o groaza de bani si nu poti scoate cate un canal sa-l vinzi sau sa-l dai in schib sau sa cumperi altul ca asta nu-ti mai place .Trebuie sa vinzi toata statia...Cine ti-o mai cumpara ?Ptr altii nu are valoare . Cei care ar ravni la asa o minune nu au poate bani ..si tot asa se aduna la scule in pivnita cu care poti eventual sa deschizi un muzeu peste 30 de ani.

 

Asa ca este OK o staie cu multe tipuri de canale comutabile daca chiar ai nevoie de ea si ai si bani de investit intr-o scula ce peste 3 ani poate iese din moda odata cu muzica la moda ptr care a fost proiectata.

 

Poate o sa urmeze moda cu 4 statii combo intr-o singura lada impartita in 4 cu pereti despartitori in fiecare compartiment cate un difuzor adecvat tipului de etej final . fiecare construita dupa cate un combo cu sound vestit...

 

Cu sursele de alimentare in comutatie mici de putere mare ca cele de Laptop nici nu sete problema nu a fi prea grea o asemenea scula .lin cazul trafurilor i de iesire daca folosesti "permaloy" iese ca volum si greutate cate un transformaror de iesire de 4 ori mai mic decat in cazul folosiri tolelor de traf din material obisnuit cu permeabilitate magnetica relativ scauta deci se poate ...un pic de reclama de mitizare ...si se vinde un sezon doua ..hehe.

 

Odata ce deja exista statii "dual chanel-stereo" intr-o singura lada de ce sa nu fie 4 intr-o lada.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest Blooz

Eu unul nu ma pricep de loc la construit statii, in schimb am cateva p-aici. M-i se pare evident ca configuratia cea mai practica este una cu 3 canale (clean, crunch, high-gain…vorbeste Karpi mais sus pe undeva de red si orange). Bineinteles ca la cumparat nu este tocmai ieftina, dar daca am inteles bine, aici vorbim despre construit statia.

 

Daca intr-o zii as construii o statie, as investii timpul si nervii pentru a reproduce aceasta configuratie, cu reglajele (potentiometrele) separate pentru fiecare canal si functia boost pe pedalierul care comuta canalele. Economie de pedale overdrive/disto, sunet bine definit si control total de la clean la high-gain, necolorat prin aceste pedale, etc…daca in plus te joci un pic cu volumul de la chitara nu vad ce-ti poti dorii mai mult ca paleta de sunete sub degete, mai ales in live…

 

In ceea ce priveste costul, s-ar putea ca mai multe statii mai “simple” plus pedale plus nu stiu ce sa te iasa la urma la acelasi prêt. Acum, nepricepindu-ma, in ce masura o astfel de statie e construibila acasa, nu stiu…

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa discutii cu N colegi mai experimentati de pe RGC :) am trecut la amplificatoare single chanell,normall all tube...nu vei reusii nici o data dintru-un amp gen fender blackface cu un clean excelent "lacrima" si basii mai dispersati sa obtii un sunet bun in fortaj,si cam orice pedala de drive ai pune inainte va suna tot prost pe drive....la fel invers va sta situatia in cazul tonului de marshall JMP (tonul AC-DC)..vei avea un crunch excelent,basii vor suna tight,insa cleanul va fii de 2 lei....

Eu unul cred ca solutia corecta(dar costisitoare atat ca bani cat si practic) ar fii sa ai cele doua tipuri de ton din ampuri diferite si o pedala gen "lehle" cu care sa schimbi ampurile intre ele....bonamassa am vazut ca are permanent 4 headuri diferite

Ca solutie de compromis momentan am un fender blackface care-l folosesc cu un overdrive de la "mad professor" (sweet honey overdrive)si care ar merge si mai bine cu un "zendrive" in fata

 

in ambele clipuri foloseste pedala mai sus amintita de la mad professor,cu un amp exceptional de "clean" si anume fender vibrolux reverb,si ceva chitare REGHIN,HORA :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7oP7-2sg1s4...feature=channel

 

putin offtopic cu iz publicitar vand un H&K all tube,sunet excelent pt categoria sa de pret,dual chanel,care impaca oarecum ideea de clean si crunch bunicel,versatil,ideal pt trupe de coveruri care canta N genuri muzicale...

http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=49322

Edited by Fenderaru
Link to comment
Share on other sites

Dupa discutii cu N colegi mai experimentati de pe RGC :) am trecut la amplificatoare single chanell,normall all tube...nu vei reusii nici o data dintru-un amp gen fender blackface cu un clean excelent "lacrima" si basii mai dispersati sa obtii un sunet bun in fortaj,si cam orice pedala de drive ai pune inainte va suna tot prost pe drive....la fel invers va sta situatia in cazul tonului de marshall JMP (tonul AC-DC)..vei avea un crunch excelent,basii vor suna tight,insa cleanul va fii de 2 lei....

Eu unul cred ca solutia corecta(dar costisitoare atat ca bani cat si practic) ar fii sa ai cele doua tipuri de ton din ampuri diferite si o pedala gen "lehle" cu care sa schimbi ampurile intre ele....bonamassa am vazut ca are permanent 4 headuri diferite

Ca solutie de compromis momentan am un fender blackface care-l folosesc cu un overdrive de la "mad professor" (sweet honey overdrive)si care ar merge si mai bine cu un "zendrive" in fata

 

in ambele clipuri foloseste pedala mai sus amintita de la mad professor,cu un amp exceptional de "clean" si anume fender vibrolux reverb,si ceva chitare REGHIN,HORA :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7oP7-2sg1s4...feature=channel

 

putin offtopic cu iz publicitar vand un H&K all tube,sunet excelent pt categoria sa de pret,dual chanel,care impaca oarecum ideea de clean si crunch bunicel,versatil,ideal pt trupe de coveruri care canta N genuri muzicale...

http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=49322

 

Total de acord cu tine in aceasta privinta dar zona marshall este mai ''intinsa'' decit cea fender si merita exploatata ca atare.Este costisitoare varianta cu mai multe amplificatoare dar este cea mai adevarata...Dar eu voiam sa duc discutia in zona compromisului de bun simt.

Link to comment
Share on other sites

Salut overdrive...de ce nu incerci tu sa faci kituri sau clone cu exact aceleasi piese, dupa amplificatoare celebre gen: fender 65 deluxe,twin reverb,57 deluxe,sau marshall plexi (2061x,1974x,1987x),sau variante mai moderne de marshaluri jcm-uri,dsl-uri etc

De exemplu un amlificator hand wired "fender 57 deluxe" costa 1750e...daca aduni costul pieselor nu te duce la mai mult de 600,700e...restul manopera americanului...presupun ca tie ti-ar iesi mai ieftin....nu?

Daca vrei sa faci totusi ceva "versatil" si ieftin eu unul as opta pt un dual chanel(clean,si drive)solid state rectifier,dual chanel,si de un 20,30w...mai este problema ca la clasa asta ai si cea mai mare concurenta,sectorul acesta fiind bine acoperit deja de firme consacrate

Eu unul daca m-as pricepe mi-as face un site all over the world "overdrive-amps :) " si as incerca sa atac o piata care nu este bine acoperita ...de ex:ampuri premium de studiou sau de folosit acasa...as face clone premium la scara mica(de maxim 5w,dar cu difuzor de 10 sau chiar de 12)) tot dupa ampuri celebre...normal exista si producatori de ampuri de mici puteri dar nu premium...sunt putin precum "fargen" de ex dar preturile sunt astronomice

mult succes sau mai bine zis "succesuri" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Salut overdrive...de ce nu incerci tu sa faci kituri sau clone cu exact aceleasi piese, dupa amplificatoare celebre gen: fender 65 deluxe,twin reverb,57 deluxe,sau marshall plexi (2061x,1974x,1987x),sau variante mai moderne de marshaluri jcm-uri,dsl-uri etc

De exemplu un amlificator hand wired "fender 57 deluxe" costa 1750e...daca aduni costul pieselor nu te duce la mai mult de 600,700e...restul manopera americanului...presupun ca tie ti-ar iesi mai ieftin....nu?

Daca vrei sa faci totusi ceva "versatil" si ieftin eu unul as opta pt un dual chanel(clean,si drive)solid state rectifier,dual chanel,si de un 20,30w...mai este problema ca la clasa asta ai si cea mai mare concurenta,sectorul acesta fiind bine acoperit deja de firme consacrate

Eu unul daca m-as pricepe mi-as face un site all over the world "overdrive-amps :lol: " si as incerca sa atac o piata care nu este bine acoperita ...de ex:ampuri premium de studiou sau de folosit acasa...as face clone premium la scara mica(de maxim 5w,dar cu difuzor de 10 sau chiar de 12)) tot dupa ampuri celebre...normal exista si producatori de ampuri de mici puteri dar nu premium...sunt putin precum "fargen" de ex dar preturile sunt astronomice

mult succes sau mai bine zis "succesuri" :lol:

 

Multumesc foarte mult stimate coleg , o sa ma gindesc serios la ideea ta. :) Alte idei ale stimabililor colegi?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.