Un Tobar Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Asta inseamna sa nu ai concurenta pe piata.Daca erau 10 magazine care aduceau aceleasi produse sa vezi atunci ce frumos se purta lumea si ce servicii de calitate existau.
uneven.pieces Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 Astazi am fost contactat de service-ul Guitarshop si mi s-a transmis ca au probat chitara fara a observa problema semnalata de mine. Este posibil ca totusi sa existe o problema pe partea mea, desi am probat pe aceeasi statie inca doua chitare cu acelasi lant de efecte. Jackson-ul a fost probat/verificat si mi s-a transmis ca este un instrument impecabil din toate punctele de vedere. Apreciez promtitudinea cu care am fost contactat de catre service-ul Guitarshop si vreau sa imi cer scuze public magazinului Guitarshop pentru lipsa de incredere pe care am avut-o initial. Scopul meu nu a fost de a denatura faptele pentru a aduce un minus reputatiei magazinului ci doar de a imi solutiona problema. Acum voi astepta ca instrumentul sa se intoarca la mine si eventual sa retestez propriile echipamente, poate am omis ceva. Va multumesc mult si inca o data imi cer scuze magazinului Guitarshop.
Fictum Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 (edited) Oare firma Marshall sa fie problema(e vorba nu de una ci de doua amp-uri (AVT50)+ un amp warwick 15.3 de bass, cabluri de 20euro/bucata)? Gabi sa ma contactezi, vedem miercuri pe un Mesa Boogie. Ar fi bine sa fie adevarat,atunci o sa imi cer si eu scuze pentru ce am spus ca am auzit iesind din chitara,nu ii iert pentru atitudinea lor. Edited April 16, 2009 by Fictum
George Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Ultimul post, aceste polemici pe forum ma sperie. Ma simt de parca as fi deranjat un cuib de viespi. Da, cam asta e senzatia din partea lui Fictum, si nu e asta prima data cind se intimpla. Din pacate internetul e liber pentru orice opinie si multi profita. Cit priveste subiectul, doar citind ce s-a scris pe acest topic, GS pare sa se fi comportat exemplar.
Fictum Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 (edited) geoarge...nu te cunosc,nu am treaba cu tine,vad ca tu mereu ma cauti pe acest forum...pana si avertismentul,nefondat,dat de tine,mie, a fost contestat chiar de ceilalti moderatori.E dreptul tau sa ii aprobi pe cei de la GS asa cum e dreptul meu sa ii acuz de anumite greseli. Nu am dat cu parul,mi-am spus parerea cum ar trebuii sa mearga lucrurile in tara asta pentru ca am vazut multe, de la magazine la lutieri...de la producatori la organizatori de concerte...si e varza ce se intampla in Romania.Nu vorbesc din ce visez noaptea. Daca cineva nu e tras de urechi,a doua oara face aceeasi greseala,da lasa sa fiu eu tartorul cuibului de viespi ca totul e roz si eu caut nod in papura si sa te duci tu la GS(ca tot e vorba aici) si sa te trateze ca un rege(asa ar fi normal) O zi buna tuturor,nu am purtat si nu port pica nimanui,oricat de rau mi-ar fi facut,dar am fost atent sa nu mai am treaba a doua oara cu acea persoana. Edited April 16, 2009 by Fictum
Cosu Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 geoarge...nu te cunosc,nu am treaba cu tine,vad ca tu mereu ma cauti pe acest forum...pana si avertismentul,nefondat,dat de tine,mie, a fost contestat chiar de ceilalti moderatori.E dreptul tau sa ii aprobi pe cei de la GS asa cum e dreptul meu sa ii acuz de anumite greseli. Nu denatura lucrurile. Scrie negru pe alb in loguri cine te-a avertizat si pentru ce, iar acela NU a fost George. Daca ai vreo problema legata de discriminare sau ceva asemanator exista sectiunea "forum feedback" unde putem discuta mai pe larg. Ca invatatura de minte problemele de tip garantie poate ar trebui ridicate cand ele chiar exista. Eu asa cred ca ar fi civilizat. Topicul a degenerat chiar inainte de a afla situatia exacta. Ca fapt divers am un amic cu un laptop care costa cam cat chitara de pe topicul asta si tocmai e in meci cu un "partener Dell". Am asistat ieri la o discutie legata de garantie si mi-e rusine sa scriu aici cum discuta "partenerul dell" cu clientul. uneven.pieces sa ne tii la curent cu evolutia situatiei tale.
Fictum Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 (edited) imi cer scuze pentru acuzarea lui george,nu am retinut decat aparatul de radio de la avatar(poate am gresit),am zis ca nu port pica de aceea nu scriu la topicul amintit de tine.Parca tie ti-am scris cand a fost vorba de acest avertisment,sper sa nu ma insel de aceasta data Legat de garantie...nu aveau tus la imprimanta. daca era o chitara de 500lei uitau repede de garantie...(foaia putea fi trimisa prin posta daca nu aveau tus,dar nu au amintit nimic de asta)Aceste probleme nu erau daca un vanzator lua chitara si o proba. Nu acuz pe nimeni dar am intalnit oameni care stiu ca un produs are probleme cu toate acestea il vara pe gat clientului. (asta m-a enervat cel mai tare si am crezut ca asta e problema).Prefer sa cred ca a fost doar o neatentie din partea celor de la GS cand au preluat chitara de la furnizor.Acum ei spun ca nu are nimic,ok, doua perechi de urechi aud aiurea,sper sa fie asa dar sa se termine cu bine,asta e cel mai important:P Pai si nu e normal sa fie trasi de urechi pentru greseli? chiar tu ai zis de prietenul tau cu acel laptop. Am mai auzit de cineva care lucreaza preferential,sunt convins ca dupa acest topic cei de la GS au facut tot posibilul ca acea chitara sa fie in perfecta stare pentru a nu mai avea ce comenta eu Edited April 17, 2009 by Fictum
gogi.rust Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Nene Fictum, cu toata simpatia si respectul, parerea mea e ca ai cam exagerat cu supararea pe topicul asta. Daca e sa vorbim de atitudinea fatza de clienti in Romania, in toate domeniile nu numai in cel al instrumentelor muzicale, crede-ma ca cei de la Guitar Shop fac parte din categoria oamenilor cu bun simt. Sunt convins ca problema amicului Uneven.pieces se va rezolva si ii urez sa isi cante sanatos chitara!
Fictum Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 (edited) ok, imi cer scuze daca am exagerat...dar eu cel putin sunt patit rau de tot(nu are sens sa discutam despre asta)pot spune doar: nu cu magazinul GS..in rest...aproape toate din Bucuresti. E bine de stiut ca exista totusi un singur magazin cu bun simt si nu am vrut decat sa in provoc sa fie cei mai buni in ceea ce fac. Un sut in fund e un pas inainte Sunt convins ca dupa acest topic au revizuit comportamentul personalului (unde erau scapari)si o sa fie mai atenti cu ce vand. Numai bine Edited April 17, 2009 by Fictum
George Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 geoarge...nu te cunosc,nu am treaba cu tine,vad ca tu mereu ma cauti pe acest forum...pana si avertismentul,nefondat,dat de tine,mie, a fost contestat chiar de ceilalti moderatori.E dreptul tau sa ii aprobi pe cei de la GS asa cum e dreptul meu sa ii acuz de anumite greseli. Scuza-ma Fictum, acum imi dau seama ca pur si simplu te-am confundat in momentul ala cu Lycagon. Nu am nimic personal cu tine, ramarca era la adresa posturilor colegului Lycagon. Imi cer scuze pentru confuzie. Si nu ti-am dat nici un warn
Fictum Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 (edited) nu e problema Asa cum nici eu nu mai stiu daca erai tu sau altul(scuze ca te-am acuzat de acel warn) Nu m-am mai intalnit/discutat cu Gabi, poate da verdictul final Edited April 21, 2009 by Fictum
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now