www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Buzz Jackson King V


uneven.pieces
 Share

Recommended Posts

Am luat, cu o caruta de bani, de la ilustrul magazin Guitarshop un Jackson King V Demmelition. Acolo am probat-o evident, fara sa observ probleme evidente.

 

Acasa in schimb, am observat ca in momentul in care volumele sunt inchise (cate unul pentru fiecare doza), am un zgomot, un bazait, sau cum vreti sa il numiti. Ideea este ca in momentul in care ating corzile, bridge-ul, cablul de iesire din chitara, chiar si switch-ul de doze, zgomotul asta dispare. Ca orice creatura care gandeste logic, am zis ca este o problema de masa pe undeva. Am verificat, am masurat toate cablurile de la un capat la celalalt .... nimic, totul pare in regula ... cu exceptia unor anomalii ca de exemplu ... un cablu strivit sub o lipitura de masa (made in japan). Ma rog, asta s-a rezolvat repede.

 

Am schimbat cablul care intra in statie/chitara .... nimic, am probat chitara pe 4 statii ... acelasi zgomot. Am probat si alte 2 chitare pe aceeasi statie/efecte ... cu astea nu am probleme. Deci ... in final problema este din chitara, insa nu mai stiu ce sa mai verific.

 

Ce alternative am ? ...1) Pai as putea sa ma duc sa o las in service la guitarshop, dar asta ar insemna ca ar trebui sa mai cheltui vreo 2 milioane pe transport plus sa imi sacrific vreo 2 zile de concediu (banuiesc ca aceste cheltuieli, nici nu se pune problema de a fi suportate de ei) ... ca sa nu mai vorbesc de nervii pe care mi-i fac plus, nici nu stiu cat va ramane chitara in service !!! La pretul pe care l-am aruncat practic pe instrumentul asta, nu ar fi trebuit sa am NICI O PROBLEMA de genul asta !!! Ca sa nu mai spun ca nu am primit nici garantie pe motivul ca .... "nu avem tus in imprimanta ca sa printam aceea foaie de garantie". Aici a fost PROSTIA mea de a lua instrumentul fara garantie !!!

2) Sa le dau instrumentul inapoi si sa imi cer banii ? .... da, sunt sigur ca voi avea succes.

3) Sa ma dau cu capul de toti peretii si sa incerc sa schimb tot ce este in ea ?

 

Nu stiu, daca exista cineva care s-a lovit de o asemenea problema, astept cu interes orice sfat/solutie cu privire la rezolvarea ei.

 

PS: Am uitat sa precizez ca in rest chitara suna bine, alte probleme nu am observat.

Edited by uneven.pieces
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te calmezi...problema e posibil sa fie din cauza retelei electrice, care s-ar putea sa nu aiba impamantare...daca vorbesc prostii, ouale si rosiile sunt binevenite :)

apoi...eu sunt de parere ca n-ar fi trebuit sub nici o forma sa pleci din magazin fara garantia negru pe alb...asa ceva nu se face, mai ales pentru un produs nu tocmai ieftin :)

cat despre oamenii de la magazin...nu stiu, sincer, cum de si-au permis sa faca smecheria asta... :)

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa te calmezi...problema e posibil sa fie din cauza retelei electrice, care s-ar putea sa nu aiba impamantare...daca vorbesc prostii, ouale si rosiile sunt binevenite :)

apoi...eu sunt de parere ca n-ar fi trebuit sub nici o forma sa pleci din magazin fara garantia negru pe alb...asa ceva nu se face, mai ales pentru un produs nu tocmai ieftin :)

cat despre oamenii de la magazin...nu stiu, sincer, cum de si-au permis sa faca smecheria asta... :)

 

 

Am probat chitara pe alte 2 statii intr-o alta retea, problema a ramas. Acasa pe aceeasi statie/retea am probat alte 2 chitare fara a avea nici un zgomot. Initial, si eu am crezut ca statia mea ar fi problema, dar se pare ca nu e.

 

PS: Legat de garantie, trebuie sa precizez ca persoana din magazin mi-a dat in schimb un bon fiscal cu semnatura ei pe spate, si mi-a spus ca in cazul in care as mai avea drum prin Bucuresti sa trec cu respectivul bon pentru a mi se face si garantia.

Edited by uneven.pieces
Link to comment
Share on other sites

am vazut chitara...am cantat cu ea,e super chitara mai putin problema amintita...mi-am dat cu parerea dar nu am gasit inca nici un remediu.

Intrebarea mea pentru restul cititorilor:

Sunt instare cei de la Guitarshop sa gaseasca solutia sau cheltuie banii degeaba si 2 zile din concediu,ca sa ii spuna aia ca nu au putut rezolva nimic?

Din ce mi-a povestit mie,chitara a fost probata in mana,deci automat a fost tot timpul cu mana pe corzi(nu stand pe scaun sau cu o curea) si nu avea cum sa auda aceasta defectiune. Eventual cine poate posta o schema originala a acestei chitari sa urmareasca fiecare fir...care si unde duce.Poate chiar lipseste un cablu cu totul,care sa faca legatura intre 2 mase.

 

P.S. Eu in secunda 2 eram la Buc, la gatul lor :) (nu e permis ca o chitara noua,super scumpa, sa te bagi tu sa schimbi toata partea electrica)

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca EMG-urile active sunt niste doze super-sensibile, chiar daca sunt relativ quiet in sine, pot prinde o gramada de paraziti. Un bec cu wolfram, un monitor, sursa unui PC sau televizorul vecinului, sau chiar cablurile de retea din pereti pot fi surse de zgomot si e normal sa dispara cand pui mana pe corzi [sau alte parti metalice legate la masa] .

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa vorbesti cu cei de la magazin. Ar trebui sa gaseasca o solutie pentru identificarea/remedierea problemei.

 

In rest este o chitara foarte frumoasa si-mi inchipui ca suna demential (ce-i drept, are un pret pe masura).

 

Pana la urma nu am inteles de ce zgomot este vorba. La volume importante, este normal sa ai un oarece bazait, iar cand atingi corzi/sau alte parti metalice, sa nu mai bazaie. Am si eu un Jackson cu EMG uri, si fata de strat (care bazaie ca un apucat) este mult mai silentios. Dar cu gain mult si cu volum mare, exista si ceva bazait.

Edited by Dimitriyus
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca EMG-urile active sunt niste doze super-sensibile, chiar daca sunt relativ quiet in sine, pot prinde o gramada de paraziti. Un bec cu wolfram, un monitor, sursa unui PC sau televizorul vecinului, sau chiar cablurile de retea din pereti pot fi surse de zgomot si e norrmal sa dispara cand pui mana pe corzi [sau alte parti metalice legate la masa]

 

Ar trebui sa vorbesti cu cei de la magazin. Ar trebui sa gaseasca o solutie pentru identificarea/remedierea problemei.

 

In rest este o chitara foarte frumoasa si-mi inchipui ca suna demential (ce-i drept, are un pret pe masura).

 

Pana la urma nu am inteles de ce zgomot este vorba. La volume importante, este normal sa ai un oarece bazait, iar cand atingi corzi/sau alte parti metalice, sa nu mai bazaie. Am si eu un Jackson cu EMG uri, si fata de strat (care bazaie ca un apucat) este mult mai silentios. Dar cu gain mult si cu volum mare, exista si ceva bazait.

 

Da stiu, dar la mine bazaitul apare cand am VOLUMELE INCHISE. Pe celelalte 2 chitare nu am problema asta, deci ... o problema este. Pe celelalte chitare am tot doze active, un set EMG 85/81 si un SD Blackouts. Da, am observat influenta altor factori externi asupra sunetului dar in cazul de fata nu prea cred ca asta e buba. Am incercat sa ma pozitionez in diverse unghiuri, am iesit din camera, nimic.

 

Am vorbit cu cineva de la service saptamana trecuta, si in final s-a ajuns la concluzia ca solutia cea mai buna ar fi sa ma duc cu chitara la ei.

Edited by uneven.pieces
Link to comment
Share on other sites

sa stiti ca nu aveti de-a face cu un incepator si nici cu unul care a cumparat o chitara scumpa si habar nu are cu ce se mananca,el a intors chitara pe toate partile (asta ca o atentionare)

 

Pe aceeasi statie,Marshall, un BC RIch warlock USA custom made,un ESP LTD J.H.,Un BC Rich KK Signature warlock, Washburn Dime333 Signature nici una nu bazaie cu VOLUMUL INCHIS...asta da!

 

Ideea este ca : NU E ADMISIBIL SA UMBLII INTR-O CHITARA NOUA CARE ARE UN PRET PE MASURA!

E ca si cum ti-ai cumpara Ferrari, nou si are esapamentul spart.

 

De ce ma agit? Ca e prieten cu mine si stiu cat si-a dorit chitara asta si acum vad cat e de dezamagit.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa ia legatura cu magazinul de unde a cumparat-o, deoarece chitara este in garantie.

 

La cat costa si eu m-as fi enervat sa am o asa problema. Sunt convins ca se va rezolva.

 

Sa ne tii la curent!

:)

 

Da, in final am trimis-o la service-ul Guitarshop ... chiar si eu sunt curios sa aflu ce anume are.

Link to comment
Share on other sites

post-321-1239702060_thumb.jpg

 

1. La Emg-urile active - NU!!! se leaga masa la corzi, bridge etc.

2. Cand volumul ii la zero se scurtcircuiteaza semnalul cu masa -> posibil dezlipit sau intrerupt firul care leaga masa la potentiometrul de volum

asta:

post-321-1239702339_thumb.jpg

 

3. Bine ai facut ca ai trimis-o inapoi :)

Cei de la Guitarshop is oameni seriosi si nu cred ca v-a fi o problema

 

Bafta :)

Link to comment
Share on other sites

si la o consignatie verifici ce marfa ai...din curiozitate (ca nu e orice chitara sa ai stive) tot o controla cineva...

Sper sa le fie invatatura de minte, daca sunt catalogati ca fiind seriosi, sa isi apere acest renume(se castiga greu dar se pierde extrem de repede). De la mine au o bila neagra.

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

si la o consignatie verifici ce marfa ai...din curiozitate (ca nu e orice chitara sa ai stive) tot o controla cineva...

Sper sa le fie invatatura de minte, daca sunt catalogati ca fiind seriosi, sa isi apere acest renume(se castiga greu dar se pierde extrem de repede). De la mine au o bila neagra.

 

Oricum, chestia cu imprimarea fisei de garantie este jenanta rau, demna de buticari!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest GuitarShop

GuitarShop este un butic...

Desigur, Dl. "Uneven.pieces" putea cumpara aceasta chitara de la Thomann (de ex.) - cel mai mare retailer de instrumente muzicale din Europa. Dansul uita insa sa mentioneze ca "ilustrul" magazin pe care a ales sa-l supuna (inevitabil) oprobriului comunitatii RGC, i-a oferit cadou la cumparare, pe langa un discount de 350 lei, un toc Jackson in valoare de 320 lei (pret GS: 4679 vs. 5350 Thomann). Mai uita sa mentioneze ca a fost tratat cu toata solicitudinea si ca i s-a raspuns prompt atunci cand a semnalat o problema la chitara.

Poate afirmatia legata de discount vi se pare irelevanta in discutia aceasta, insa nu face decat sa confirme ceea ce spunea Dl. Fictum... foarte adevarat de altfel:

"Sper sa le fie invatatura de minte, daca sunt catalogati ca fiind seriosi, sa isi apere acest renume(se castiga greu dar se pierde extrem de repede). De la mine au o bila neagra."

Link to comment
Share on other sites

GuitarShop este un butic...

Desigur, Dl. "Uneven.pieces" putea cumpara aceasta chitara de la Thomann (de ex.) - cel mai mare retailer de instrumente muzicale din Europa. Dansul uita insa sa mentioneze ca "ilustrul" magazin pe care a ales sa-l supuna (inevitabil) oprobriului comunitatii RGC, i-a oferit cadou la cumparare, pe langa un discount de 350 lei, un toc Jackson in valoare de 320 lei (pret GS: 4679 vs. 5350 Thomann). Mai uita sa mentioneze ca a fost tratat cu toata solicitudinea si ca i s-a raspuns prompt atunci cand a semnalat o problema la chitara.

Poate afirmatia legata de discount vi se pare irelevanta in discutia aceasta, insa nu face decat sa confirme ceea ce spunea Dl. Fictum... foarte adevarat de altfel:

"Sper sa le fie invatatura de minte, daca sunt catalogati ca fiind seriosi, sa isi apere acest renume(se castiga greu dar se pierde extrem de repede). De la mine au o bila neagra."

 

Ma numesc Gabi Chiritescu, asta ca sa nu ma ascund in spatele unui nick pe rgc, iar acum vorbesc in calitate de client Guitarshop.

 

Motivul pentru care am ales magazinul dumneavoastra nu a fost pretul !!! Ci posibilitatea de a PROBA instrumentul in magazin pe viu si de a ma asigura ca functioneaza asa cum trebuie. Ghinionul meu a fost sa nu verific cum trebuie poturile de volum.

 

Si acum legat de "cadoul" care mi-a fost oferit, sincer nu reprezinta nici un avantaj pentru mine, eu am intrebat clar de la bun inceput daca exista pe stoc in magazin un toc care sa se potriveasca cu formatul flying V. Dansii au spus ca este posibil ca tocul sa fie cu tot cu chitara, s-au consultat apoi mi-au spus ca nu este. Am spus "nu e nici o problema, IL CUMPAR ". Pe urma nu stiu ce discutii s-au purtat pentru ca eu inca mai verificam instrumentul, dupa care mi s-a spus ca il primesc cadou. In regula, am multumit si cam atat. Ce ar fi trebuit sa fac ? Sa ma rog sa imi accepte cei 320 de roni pentru toc ? Eu la Bucuresti am venit cu suma calculata perfect, suma care includea atat chitara cat si tocul. Daca nu gaseam tocul la dumneavoastra m-as fi dus la alt magazin. Totul era luat in calcul. Eu in acel mail in care m-ati atentionat ca am beneficiat de 2 discount-uri v-am solicitat o lamurire ... chiar am spus ... "sper sa nu fi cauzat nici o problema". In raspusunsul dumneavoastra nu ati mai precizat nimic, deci am presupus ca totul este in regula ... daca mi s-ar fi solicitat sa platesc si tocul nu era nici o tragedie, imi spuneati contul si banca iar a doua zi banii erau la dumneastra.

 

Si stiti ce ... as fi dat si 6000 de roni pe chitara doar sa stiu ca nu trec prin toata AGITATIA asta. Daca as fi stiut cata zarva iese in urma cumpararii unui singur instrument, sincer, as fi comandat de pe thomann.

 

Imi pare rau sincer si pentru cei din magazin daca au fost penalizati, asa cum mi-ati transmis ieri. Nu asta a fost interesul meu, eu pur si simplu am vrut sa cumpar un instrument BUN, fara probleme, de CALITATE ! Prea mult stres si prea multi nervi pentru ceva simplu.

 

Dar ma rog ... ghinionul meu.

 

post-321-1239702060_thumb.jpg

 

1. La Emg-urile active - NU!!! se leaga masa la corzi, bridge etc.

2. Cand volumul ii la zero se scurtcircuiteaza semnalul cu masa -> posibil dezlipit sau intrerupt firul care leaga masa la potentiometrul de volum

asta:

post-321-1239702339_thumb.jpg

 

3. Bine ai facut ca ai trimis-o inapoi :)

Cei de la Guitarshop is oameni seriosi si nu cred ca v-a fi o problema

 

Bafta :)

 

Da, parca am citit si eu despre chestia asta legata de emg-uri. Eu doar am verificat continuitatea maselor, nimic mai mult. Dar chitara are legat bridge-ul la masa ... probabil asta e buba, cine stie. Vom vedea.

Link to comment
Share on other sites

Guest GuitarShop

D-le Gabi Chiritescu,

 

Gresiti.

Pe langa avantajul de pret (este oarecum ridicol si absurd sa spuneti ca acesta este complet irelevant pentru Dvs.) ati beneficiat (si beneficiati in continuare) de toate avantajele pe care NU le-ati fi avut cumparand de la Thomann:

1. asa cum ati spus, posibilitatea de a incerca chitara inainte de cumparare.

2. service prompt si convenabil (banuim, cel putin, ca este mai simplu si mult mai putin "birocratic" de trimis o chitara la GS Bucuresti decat la Thomann in Germania..);

 

Legat de discount si de toc-ul primit cadou.. am inteles ca pentru Dvs. 670 de lei nu inseamna mai nimic. Va invidiez...

Insa nu cred ca ati procedat corect postand un topic tendentios si generand pe forum atacuri vehemente la adresa GuitarShop, nu cred ca aceasta este "rasplata" pe care o meritam.

 

Nu doresc sa intru in polemici. A fost ultima mea postare in cadrul acestui topic.

 

Andrei Zarnoveanu

GuitarShop

Edited by GuitarShop
Link to comment
Share on other sites

D-le Gabi Chiritescu,

 

Gresiti.

Pe langa avantajul de pret (este oarecum ridicol si absurd sa spuneti ca acesta este complet irelevant pentru Dvs.) ati beneficiat (si beneficiati in continuare) de toate avantajele pe care NU le-ati fi avut cumparand de la Thomann:

1. asa cum ati spus, posibilitatea de a incerca chitara inainte de cumparare.

2. service prompt si convenabil (banuim, cel putin, ca este mai simplu si mult mai putin "birocratic" de trimis o chitara la GS Bucuresti decat la Thomann in Germania..);

 

Legat de discount si de toc-ul primit cadou.. am inteles ca pentru Dvs. 670 de lei nu inseamna mai nimic. Va invidiez...

Insa nu cred ca ati procedat corect postand un topic tendentios si generand pe forum atacuri vehemente la adresa GuitarShop, nu cred ca aceasta este "rasplata" pe care o meritam.

 

Andrei Zarnoveanu

GuitarShop

 

In regula, atunci imi pare rau ca mi-am exprimat parerea de client nemultumit (nu este nimic tendentios in asta). Va rog sa imi spuneti un cont si o banca pentru a depune suma de 320 de roni pentru toc.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

D-le Gabi Chiritescu,

 

Gresiti.

Pe langa avantajul de pret (este oarecum ridicol si absurd sa spuneti ca acesta este complet irelevant pentru Dvs.) ati beneficiat (si beneficiati in continuare) de toate avantajele pe care NU le-ati fi avut cumparand de la Thomann:

1. asa cum ati spus, posibilitatea de a incerca chitara inainte de cumparare.

2. service prompt si convenabil (banuim, cel putin, ca este mai simplu si mult mai putin "birocratic" de trimis o chitara la GS Bucuresti decat la Thomann in Germania..);

 

Legat de discount si de toc-ul primit cadou.. am inteles ca pentru Dvs. 670 de lei nu inseamna mai nimic. Va invidiez...

Insa nu cred ca ati procedat corect postand un topic tendentios si generand pe forum atacuri vehemente la adresa GuitarShop, nu cred ca aceasta este "rasplata" pe care o meritam.

 

Nu doresc sa intru in polemici. A fost ultima mea postare in cadrul acestui topic.

 

Andrei Zarnoveanu

GuitarShop

 

Gresit,chiar asta e rasplata(si e una destul de blanda),ca lumea sa stie si voi sa va puneti la punct cu anumite minusuri sa nu se mai repete. Sunt constient ca nu o sa verificati toate chitarile de serie,dar cele scumpe...asta e greseala grava si vina e numai a voastra.

Tocul putea sa coste nu 600, 1000de lei nu scuza cu nimic o greseala, ba chiar suna a sfidare: dupa ce iti fac reducere,iti fac cadou un toc,mai ai si tupeul sa zici ca nu e buna chitara (nu sunt cuvintele voastre dar asta se intelege)

 

Gabi si-a cerut scuze,ar fi cazul sa o faceti si voi,public.

Mult mai mult conteaza si e apreciata o scuzare decat ce ati relatat pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Guest GuitarShop

D-le "Fictum",

 

Tind sa cred ca lipsa Dvs. de obiectivitate ("De ce ma agit? Ca e prieten cu mine") va permite sa faceti asemenea afirmatii lipsite de logica (ca sa nu spun de bun simt).

 

Las membrii mai putin subiectivi si mai putin implicati afectiv decat Dvs. sa judece daca am dat dovada de aroganta si daca am avut o atitudine sfidatoare... Daca e asa, imi cer scuze de pe acum.

 

Andrei Zarnoveanu

GuitarShop

Link to comment
Share on other sites

Comertul inca e deficitar la noi, relatia vanzator client sufera de tare vad inca nevindecate. Contactul cu clientul trebuie sa fie unul numai si numai in scopul ca acesta sa fie multumit, sa aiba impresia ca a facut o afacere grozava, sa dea banii acum, maine, oricand. Chiar si atunci cand clientul greseste, trebuie lasata impresia ca "nu conteaza, lucrurile se vor aranja..." (nu este cazul de fata).

 

Reactia din partea magazinului mi s-a parut putin disproportionata si oarecum ironica. Lucrurile sunt foarte simple : este o problema de garantie care trebuie rezolvata. Ca userul uneven.pieces a decis sa-si exprime public dezamagirea de un lucru pe care a platit aproape 5000 de lei, este treaba si conduita sa, ca dvs v-ati simtit jignit intr-un fel si ati incercat o ofensiva revansarda, nu cred ca va face un serviciu.

 

Imaginea este greu de cumparat si de obtinut (asa cum spunea si userul fictum).

 

Lucrurile puteau fi rezolvate foarte elegant doar cu 2-3 fraze diplomatic scrise.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles care e valoarea chitarei dar, daca cumperi o masina de 20.000 euro si se strica ( fiindca, din pacate, cam au acest obicei ), ce ma zici? Are rost sa-ti faci nervi? Nu. Te duci cu ea la service si rezolvi problema!

Inteleg din cele spuse de dl Zarnoveanu ca a fost trimisa chitara la magazin si ca va fi reparata. Ce ar mai trebui sa faca?

 

Si , o lamurire: nu ma cunosc cu fineva din firma respectiva, dar stiu muzicieni de valoare care cumpara de acolo. Dupa cum, nu ma cunosc nici cu cei de la MC Music si nu am avut nimic de reprosat atunci cand am cumparat de acolo.

 

Parerea mea este sa discutam dupa reparatia chitarei. Numai atunci putem avea un punct de vedere total obiectiv. Pana atunci....

 

:)

Link to comment
Share on other sites

nu mie sau altora trebuie sa ceri scuze...ci lu' Gabi.

 

Ce era sa asa de greu:

,,Ne cerem scuze,dar ne-a ascapat acest aspect si suntem direct raspunzatori"

 

 

am reeditat postul la anumite rugaminti...sper sa fie diplomati si sa recunoasca ca au gresit...in rest numai bine :)

 

Legat de nesimtirea mea,te invit pe privat sa iti explic cum sta treaba in vanzari si cu clientii(muncesc de peste 14 ani in acest domeniu-nu vand chitari, dar tot cu oamenii am treaba) Gresesti,platesti...dar iti mai ceri si scuze :)

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Indiferent care ar fi problemele respectivei chitare, rezolvarea lor nu se afla pe rgc. Cred ca de fapt principala problema este cea de comunicare intre cumparator si guitarshop. Nu vreau sa tin partea nimanui, dar nu imi place spalatul lenjeriei in public, cum dealtfel am mai vazut de nenumarate ori pe rgc.

Uneven.pieces imi pare rau pt ghinionul tau si iti doresc sa rezolvi problema cat mai repede.

Numai bine si multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Indiferent care ar fi problemele respectivei chitare, rezolvarea lor nu se afla pe rgc. Cred ca de fapt principala problema este cea de comunicare intre cumparator si guitarshop. Nu vreau sa tin partea nimanui, dar nu imi place spalatul lenjeriei in public, cum dealtfel am mai vazut de nenumarate ori pe rgc.

Uneven.pieces imi pare rau pt ghinionul tau si iti doresc sa rezolvi problema cat mai repede.

Numai bine si multa bafta

 

E ceva care trebuie stiut...tu acum cand ai sa te duci la un magazin ai sa stii sa inchizi volumele sa vezi daca are buzz chitara :)

Vanzatorul o sa fie mai grijuliu cand primeste o chitara comandata si o sa o verifice mai atent(avantaj voi restul care o sa cumparati)

Nu are legatura cu spalatul rufelor in public, dar se pare ca nu se vede ideea in sine a acestul topic, toti se gandesc numai ca a fost deschis sa provoace scandal.

 

Cant de aproape 20 de ani...nu am intalnit aceasta problema si nici deacum inainte nu verificam la o chitara daca bazaie, cu volumele inchise,intr-un magazin, daca nu aflam de la Gabi.

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

E ceva care trebuie stiut...tu acum cand ai sa te duci la un magazin ai sa stii sa inchizi volumele sa vezi daca are buzz chitara :)

Vanzatorul o sa fie mai grijuliu cand primeste o chitara comandata si o sa o verifice mai atent(avantaj voi restul care o sa cumparati)

Nu are legatura cu spalatul rufelor in public, dar se pare ca nu se vede ideea in sine a acestul topic, toti se gandesc numai ca a fost deschis sa provoace scandal.

 

Cant de aproape 20 de ani...nu am intalnit aceasta problema si nici deacum inainte nu verificam la o chitara daca bazaie, cu volumele inchise,intr-un magazin, daca nu aflam de la Gabi.

 

E corect ce spui tu, dar modul in care a fost pusa problema...aduce a samanta de scandal. Nu spun ca omul nu are dreptul sa fie suparat pt ce i s-a intamplat, dar as pune povestea asta pe seama ghinionului. Adica...daca locuia in Bucuresti si i-ar fi luat 2 ore sa duca chitara in service, nu 2 zile, probabil nu ar mai fi deschis acest topic.

Link to comment
Share on other sites

e vorba si de dezamagire aici...te duci bucuros ca iti iei ceva super bun si realizezi defapt,apoi...ca nu e chiar asa.

Pe mine, cel putin, m-a deranjat atitudinea lui Andrei Zarnoveanu-GuitarShop, nu recunoaste ca a gresit ba chiar ar trebuii sa i se multumeasca ca a facut reduceri si cadouri.(de aici toata discutia)

 

Da,bine ai spus,daca locuia...dar nu e asa... iei ceva si vrei sa il folosesti nu sa il tii prin service-uri

 

 

@GuitarShop: "Tind sa cred ca lipsa Dvs. de obiectivitate ("De ce ma agit? Ca e prieten cu mine") va permite sa faceti asemenea afirmatii lipsite de logica (ca sa nu spun de bun simt)."

 

Am sa tin minte acest aspect...e dreptul meu sa imi spun parerea,poate sunt mai nesimtit,da spun lucrurilor pe nume.Multumesc oricum pentru apreciere.Eu asa am fost invatat,sa atrag atentia celui care greseste(cu sau fara voia lui) sa nu se mai intample si a doua oara.

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Guest GuitarShop

Ultimul post, aceste polemici pe forum ma sperie. Ma simt de parca as fi deranjat un cuib de viespi.

 

Reactia mea (in numele GS) nu s-a vrut a fii o "ofensiva revansarda" ci este doar expresia unui drept la replica, intr-o chestiune care afecteaza imaginea magazinului - pe nedrept, consider eu. Imi cer scuze celor care s-au simtit lezati si, mai ales, celor care dezaproba "spalarea lenjeriei in public".

Toata discutia a inceput absurd si a degenerat... Dl. Fictum care, in inversunarea sa de a gasi nod in papura magazinului (concurent :) ) GuitarShop, la un moment dat, a inceput sa se piarda in propriile sale argumentatii fortate, ajungand sa se contrazica evident - si demonstrand astfel ca toata aceasta discutie este absurda si lipsita de sens si ca topicul nu-si avea rostul de la bun inceput. Cine are rabdare sa citeasca cu atentie toate postarile domniei sale va intelege, cred, la ce ma refer.... Ultimul paragraf este, probabil, cel mai revelator:

"Cant de aproape 20 de ani...nu am intalnit aceasta problema si nici deacum inainte nu verificam la o chitara daca bazaie, cu volumele inchise,intr-un magazin, daca nu aflam de la Gabi."

Link to comment
Share on other sites

"Cant de aproape 20 de ani...nu am intalnit aceasta problema si nici deacum inainte nu verificam la o chitara daca bazaie, cu volumele inchise,intr-un magazin, daca nu aflam de la Gabi."

bine ca voi l-ati descoperit...am vazut...e mai grav daca stiati de aceasta problema la chitara.

da,nu am intalnit,am 5 chitari ca sa nu crezi ca am magazin si am mai avut 7 pana acuma si nici una nu a avut aceasta problema (se observa la repetitie daca bazaia cu volumul inchis)

 

Referitor la concurenta...habar nu am despre ce vorbesti.

Pentru cultura ta generala: lucrez la o firma de turism, nu magazin de muzica :)

A fost o perioada,acum 4-5 ani cand mergeam in excursii si luam o chitara pe comanda pentru a o vinde aici (cu cel putin 100euro sub pretul pietei),e partea a doua...informatia a ajuns distorsionata la urechile tale.Ca sa lamuresc si problema asta pentru invidiosi, am vandut 5 chitari,un amp si 3-4pedale in toata perioada de vanzari instrumente.

 

Nu e nici un argument fortat, tu daca vii la mine si iti gresesc un bilet de avion ma pui la plata nu te intereseaza ca suntem oameni si ca gresim.

Nu am nimic cu magazinul vostru(chiar am si zis ca erau bine venite niste scuze si pe viitor o sa fiti mai vigilenti)

Da hai sa ne tragem de sireturi...eu nesimtit si concurenta magazinului GS :)

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa fie ultimul post din partea GS aici,macar pe threadul asta!cu fiecare post pe care il citesc din partea lor in legatura cu subiectul asta nefericit imi dau seama cat NEprofesonialism exista in tarisoara asta!nu pot sa imi imaginez decat o gasca care tipa in toate partile,atacand pe oricine si transformand orice observatie intr-o polemica de ordin personal cu incidente pur "subiective".doamne,ce bine va statea daca taceati si lasati faptele voastre de service ireprosabil sa vorbeasca.NUMAI asa puteati sa mai acoperiti din gafa.toata lumea se agita pentru ca este cel mai mare cosmar ceea ce i s-a intamplat lui uneven.pieces,si daca nici discutiile privind calitatea serviciilor putinilor furnizori de obiecte ce fac preocuparea TUTUROR membrilor acestei comunitati nu sunt agreate de voi sau altii,atunci care????este absolut grotesc sa privesc raspunsurile date de GS aici;de asta spun o gasca,nu niste diplomati de la care nu asteapta nimeni scuze nici in public nici in personal,ci reactie scurta,promta si FARA comentarii,pentru ca asta ar fi o rezolvare rezonabila cu privire la toate produsele defectuoase puse in vanzare INDIFERENT de pret!!!nici un om cu respect de sine nu spune "uite ca thomannul....";"tu esti concurent,de aia comentezi...".apropo de la thomann mai aveti MUUUUUUUULTE de invatat(eu fiind unul care a cumparat de la ambele magazine,in schimb am avut nevoie de service numai de la thomann,SLAVA domnului ca nu si de la romanii nostrii..).

uneven.pieces sa ne tii la curent cu ce se intampla cu chitara ta,ca sa stim daca pregatim furcile si facliile :))

GS fa-ti treaba pentru care te bati cu pumnul in piept ca faci exemplar si lasa pe noi astia prosti sa injuram si sa comentam,ca de aia se cheama ca suntem cetatenii unei tari libere,ca doar nu o sa vii tu vanzatorul sa inchizi gura clientilor tai ca nu ti se pare "drept"...chiar atat de cretini crezi ca suntem???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.