www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Guest fluffyone
Posted

Folosesc cu mandrie Sansamp de bass. Dinacela cu 3 preseturi.

 

Live e bestial si sunt multi basisti care stau marturie la treaba asta. XLR-ul merge brici pe fata si outul merge la statie. Sunetul e specific si destul de flexibil, modeleaza destul de bine raspunsul unui preamp pe lampi. L-am incercat cu o chitara si chitaristul a fost placut impresionat.

In studio in schimb nu am putut sa-l folosesc. In primul rand tot ce face el poate sa faca un sim mult mai bine si asta pe semnal crud. Daca am tras cu sansampul asa a ramas. In al doilea rand avea un zgomot mic. Nu deranjeaza deloc live, dar pe inregistrare se vedea pe analiza asa ca am renuntat.

 

Recomand cu incredere.

Posted

Multumesc Fluffyone. Live scoti semnalul si pe fata si in statie deodata? Sau depinde de situatie?

Eu am un Gt2 si imi place cum suna pt inregistrare (mi se pare cel putin la fel de bun ca oricare sim, dar ce e drept n-ai flexibilitatea), si suna bine si pe un amp stereo obisnuit (nu de chitara) cum recomanda cei de la Tech21. Dar nu sunt incantat cum suna pe ampul de chitara, care ce e drept e o rabla, nu e pe tuburi si n-are nici efx loop.Nu suna chiar asa de rau, dar la drive mare sunetul are un atac foarte pronuntat. S-a mai lovit cineva de probleme asemanatoare?

Posted (edited)

Multumesc Dass101 (si scuze, am observat postul cam tarziu). Ai incercat ceva efecte intre chitara si sansamp - wah, overdrive, eventual eq,? Care suna mai placut, care largeste ca sa zic asa paleta sonora, eventual da un distors cu un caracter mai diferit?

Edited by bogdan
Posted

Si eu am un Tech21 Trademark60 care se bazeaza practic pe sansampsi sunt f f multumit..desi modelele aparute acum (dupa 2002) nu mai suna asa cum sunau cele din 2000-2001..daca ai observat si pretul a scazut destul de mult. Dupa ce am surfuit putin pe net am citit niste review-uri cum ca cei dela Tech21 au schimbat modelul de tranzistor pe care il foloseau initial la sansamp...dar nu este o informatie oficiala deci nu garantez pt ea.

In orice caz, f multi muzicieni sunt incantati de sansamp atat pt bass cat si pt chitara.

Aici ai un sample ca sa iti faci o parere mai buna:

http://www.ibanezregister.com/showcase/sou...0s%20620xgk.mp3

Posted

Eu am avut Sansamp Gt2 mult timp. Sunt doua aspecte de discutat, studio si live.

 

In studio e foarte bun, de fapt pentru asta a fost facut. Am inregistrat mult material cu el. Iti faci exact sunetul de care ai nevoie pentru riful respectiv si esti gata de treaba.

 

Live (cind il folosesti ca inlocuitor de amplificator de chitara) lucrurile se complica, asta pentru ca nu este deloc dinamic. In momentul in care ti-ai facut un sunet este greu sa-l schimbi din volumul sau tonul chitarii. Felul in care il foloseam, atunci cind nu era amplif unde cintam, si nu aveam chef sa-l car pe al meu era urmatorul: setam GT2 pe tweed (curat), cu putin drive, si puneam un distors in fatza lui. Daca il folosesti asa trebuie sa fii atent sa nu bagi prea mult semnal in GT2 din distors, ca atunci suna rau de tot.

 

Gt2 ca distors, atunci cind il folosesti in fatza unui amp de chitara, suna acceptabil, totusi suna un pic infundat probabil din cauza simulatorului de amp.

 

In concluzie GT2 are un sound bun calitativ, foarte bun in studio, sound care e bun si live doar ca e greu de trecut de la o setare la alta.

 

Am folosit si Sansamp TRI-OD care are calitatea lui GT2 dar este bun si live. Sunt solutii bune daca ai concerte in locuri in care nu poti sau nu merita sa-ti aduci ampliful, dar nici unul nu se compara cu soundul unui amplificator adevarat, cu lampi si difuzor ....

Posted

Parerea mea despre Sans Amp: Clean-ul e f ok, drive-ul (light crunch) suna ff bine iar distorsul mai dur e un pic steril si fara personalitate. Insa tocmai asta il face sa fie foarte versatil. Merge foarte bine cu pedale in fata. Sunetul "direct" nu e grozav dar e foarte utilizabil in conditiile in care nu ai alta solutie.

Posted

Multumesc Hipjim, Cyfer, Dass101

 

Hipjim: daca e fostul amp al lui Horea Crisovan (sau unul la fel), intr-adevar suna bine.

 

Cyfer: si mie imi place cum suna pt. inregistrare. Pt. live, exact asa ma gandeam si eu, pus pe tweed si cu ceva overdrive/distors in fata. AI incercat cumva mai multe pedale in fata, si daca da, care suna mai bine (in sensul de a pastra soundul placut al lui Gt2), respectiv care ar da sounduri diferite, dar folositoare?

 

Dass101: Ai dreptate, cand l-am luat ma interesa partea de high gain, dar intre timp a ajuns sa-mi placa tot mai mult partea pe care ai mentionat-o, de light crunch. Cum suna cu Ge7 in fata?

Posted

Da, suna foarte bine sa bagi pedale si inainte si dupa GT2. Dupa el e bine sa bagi pedale pe care le-ai baga la un amplif in partea de loop (delay, chorus, flanger etc ...).

 

Inainte de el, compress, distors ... Singurul lucru la care trebuie sa fii atent este volumul (nivelul) care iese din pedale si care intra in GT2 sa nu fie prea mare. Altfel va distorsiona in mod urit, "digital". Daca la un amplif pe lampi e misto sa boostezi semnalul cu diverse metode intre chitara si amplif, la GT2, daca vei face asta s-a rupt totul. Deci trebuie sa fii atent live ...

  • 2 months later...
Posted (edited)

Folosesc si eu SansAmp TRI-A.C. Amplificatorul este Tech 21 NYC Power Engine PW60, vezi fotografiile atasate. Chitara este un Ibanez RG 470 left handed, cu pick-up-uri Seymour Duncan TB-6, SH-2N, SSL-4.

Sunt foarte multumit. Dupa cum se poate vedea, consider ca am un rig foarte versatil, valabil atat in studio cat si pe scena. In studio intru direct in, iar pe scena folosesc amp-ul pentru monitorizare, in spate, iar prin XLR-out, intru direct in. Intentionez sa mai iau un al doilea PW60, pentru un pic de bulan suplimentar :-)

Edited by danut
Posted

Folosesc si eu SansAmp TRI-A.C. Amplificatorul este Tech 21 NYC Power Engine PW60, vezi fotografiile atasate. Chitara este un Ibanez RG 470 left handed, cu pick-up-uri Seymour Duncan TB-6, SH-2N, SSL-4.

Sunt foarte multumit. Dupa cum se poate vedea, consider ca am un rig foarte versatil, valabil atat in studio cat si pe scena. In studio intru direct in, iar pe scena folosesc amp-ul pentru monitorizare, in spate, iar prin XLR-out, intru direct in. Intentionez sa mai iau un al doilea PW60, pentru un pic de bulan suplimentar :-)

Tata,dar ai dat peste Robert Keeley cu camionul?,ca vad ca ai ceva pedale cu mod.cum ai facut,si cum e TS ul?

Posted

frumos rig ai danut

 

Mersi.

Legat de Keeley, nimic special, i-am trimis TS-9-ul si mi l-a modificat. Intr-adevar, merita. Eu il folosesc ca si clean boost, cu drive-ul la minim si cu vol. la maxim, deci era important pt. mine sa fie cat mai clean. Pedala stock tot mai baga niste drive, chiar si cu drive-ul la minim. Mod-ul a rezolvat chestia asta. Pe de alta parte, Mod-ul pune la loc joasele care se pierd la pedala stock. Si mai e o chestie: Mod-ul a facut TS-9-ul sa sune bine, muzical, oricum l-ai seta. Practic, oricum ai regla ptentiometrele alea, tot suna ca lumea, spre deosebire de pedala stock, care era destul de "harsh", avea unele "stridente", nu stiu cum sa zic.

 

Dupa aia, mi-am mai luat un DD-3 Mod, tot de la Keeley. Vroiam un delay simplu, eficient, fara fite si eram destul de multumit de DD-3 (il incercasem de cateva ori), doar ca nu-mi placea faptul ca, repetand cu fidelitate 100%, per ansamblu aparea un fel de "sterilitate" digitala. Keeley a pus un switch care ia din inalte pe repetitii, dandu-i o alura analogica, mai naturala. E excelent!

 

Cam costa manevrele astea, dar daca vrei tonul, il poti avea...

Posted

Salut Danut.

Am vazut ca in afara de Ts mai ai si un booster Fulltone. Din poza nu mi-am dat seama exact de ordinea semnalului. Daca folosesti ambele inainte de TriAC, pentru ce fel de ton merge mai bine fiecare, si in combinatie cu ce canal al TriAC-ului?

Posted (edited)

Salut Danut.

Am vazut ca in afara de Ts mai ai si un booster Fulltone. Din poza nu mi-am dat seama exact de ordinea semnalului. Daca folosesti ambele inainte de TriAC, pentru ce fel de ton merge mai bine fiecare, si in combinatie cu ce canal al TriAC-ului?

 

Ordinea efectelor e urmatoarea: Chitara > wireless > KTS-9 > TRI-A.C. > Ernie Ball VPJR 6181 (din care BOSS TU-12H este slaved-out, nu face parte din lant deoarece suge tonul) > KDD-3 > EHX Holy Grail > Fat-Boost > Tech 21 PW60.

 

Initial, am plasat Fat-Boost-ul intre KTS-9 si TRI-A.C., dar a fost prea mult pentru clean-ul TRI-A.C.-ului, atat KTS-9-ul cat si Fat-Boost-ul (desi setate ambele ca si clean boost-uri), duceau TRI-A.C.-ul in overdrive prea tare. Asa ca am mutat Fat-Boost-ul ultimul in lant, alimentat la 18V (ceea ce asigura un plus de headroom si de claritate), in ideea de a-l folosi doar ca pe un solo boost. Mutarea a fost foarte inspirata, Fat-Boost-ul adaugand prezenta, continut armonic tonului general, ceea ce ma ajuta ENORM in contextul live al trupei, ma strecor foarte bine printre celelalte instrumente, ma aud bine, fara sa trebuiasca sa-mi dau volum mare. Problema e ca suna asa de bine, ca am renuntat la ideea solo-boost-ului si Fat-Boost-ul e acuma tot timpul activ.

 

Legat de interactiunea TRI-A.C.-ului cu cele doua pedale, eu folosesc preset-urile din fabrica ale TRI-A.C.-ului si sunt pe deplin multumit pe toate cele trei canale (Fender clean, Marshall dirty, Mesa/Boogie high gain). Un foarte mare rol il joaca si Power Engine 60-ul, care, data fiind transparenta sa, nu face decat sa amplifice TRI-A.C.-ul la volum mare. Inainte de a avea PW60-ul, am avut un combo Marshall pe tranzistori, un JCM600 head, si tot timpul ajustam TRI-A.C.-ul pt. ca nu-mi placea interactiunea dintre emularile TECH 21 si specifcul Marshall-ului. Acum, in schimb, totul e OK.

Edited by danut
  • 4 months later...
Posted

Initial, am plasat Fat-Boost-ul intre KTS-9 si TRI-A.C., dar a fost prea mult pentru clean-ul TRI-A.C.-ului, atat KTS-9-ul cat si Fat-Boost-ul (desi setate ambele ca si clean boost-uri), duceau TRI-A.C.-ul in overdrive prea tare. Asa ca am mutat Fat-Boost-ul ultimul in lant, alimentat la 18V (ceea ce asigura un plus de headroom si de claritate), in ideea de a-l folosi doar ca pe un solo boost. Mutarea a fost foarte inspirata, Fat-Boost-ul adaugand prezenta, continut armonic tonului general, ceea ce ma ajuta ENORM in contextul live al trupei, ma strecor foarte bine printre celelalte instrumente, ma aud bine, fara sa trebuiasca sa-mi dau volum mare. Problema e ca suna asa de bine, ca am renuntat la ideea solo-boost-ului si Fat-Boost-ul e acuma tot timpul activ.

 

Legat de interactiunea TRI-A.C.-ului cu cele doua pedale, eu folosesc preset-urile din fabrica ale TRI-A.C.-ului si sunt pe deplin multumit pe toate cele trei canale (Fender clean, Marshall dirty, Mesa/Boogie high gain). Un foarte mare rol il joaca si Power Engine 60-ul, care, data fiind transparenta sa, nu face decat sa amplifice TRI-A.C.-ul la volum mare. Inainte de a avea PW60-ul, am avut un combo Marshall pe tranzistori, un JCM600 head, si tot timpul ajustam TRI-A.C.-ul pt. ca nu-mi placea interactiunea dintre emularile TECH 21 si specifcul Marshall-ului. Acum, in schimb, totul e OK.

 

Salut,

 

Poti te rog sa imi zici si mie o combinatie care sa aiba la baza un SansAmp, sa scoata sunet de solo ascutit, curat, sustinut si sa se poata declansa la o singura calcatura de picior ?

Am vrea sa cumparam un model de SansAmp, ne place sunetul de distors, e ok si cleanul sa zicem, dar ramane problema sunetului de solo si a faptului ca vrem sa fie toate aceste 3 preseturi la o singura apasare, se poate ?

Intrebarea de fapt se adreseaza oricui poate ajuta cu sfaturi.

 

Merci.

Posted

Salut,

 

Poti te rog sa imi zici si mie o combinatie care sa aiba la baza un SansAmp, sa scoata sunet de solo ascutit, curat, sustinut si sa se poata declansa la o singura calcatura de picior ?

Am vrea sa cumparam un model de SansAmp, ne place sunetul de distors, e ok si cleanul sa zicem, dar ramane problema sunetului de solo si a faptului ca vrem sa fie toate aceste 3 preseturi la o singura apasare, se poate ?

Intrebarea de fapt se adreseaza oricui poate ajuta cu sfaturi.

 

Merci.

 

 

Salut,

 

Poti te rog sa imi zici si mie o combinatie care sa aiba la baza un SansAmp, sa scoata sunet de solo ascutit, curat, sustinut si sa se poata declansa la o singura calcatura de picior ?

Am vrea sa cumparam un model de SansAmp, ne place sunetul de distors, e ok si cleanul sa zicem, dar ramane problema sunetului de solo si a faptului ca vrem sa fie toate aceste 3 preseturi la o singura apasare, se poate ?

Intrebarea de fapt se adreseaza oricui poate ajuta cu sfaturi.

 

Merci.

 

Pai SansAmp TRI-A.C. stie sa faca exact ceea ce vrei. 3 tonuri independente (+ bypass-ul).

  • 4 years later...
Posted (edited)

Am incercat un cover Disturbed la care am tras si chitarile si basul prin Sansamp PSA-1.1 (scuzati micile greseli si faptul ca lipseste solo-ul, nu sunt chitarist "de profesie")

Chitara folosita este un Samick facut din placaj, deci cu o chitara mai decenta ar fi sunat mult mai bine, dar asta am avut la dispozitie. Pentru tonuri gen Rammstein, Disturbed, Pain scula asta este imbatabila, dupa parerea mea.

Basul este un Sandberg California P4

 

http://dl.dropbox.com/u/4522401/indestructible%20sansamp%20psa1.mp3

 

Originalul aici:

 

Sansampul ste de vanzare la mica publicitate.

Edited by Severu

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.