Guest mibu Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 salut prieteni! aici gasiti un un mic reportaj cu ceea ce mi s-a parut cel mai interesant la Messe... http://mibu.16.forumer.com/viewforum.php?f=38
midnight rider Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 (edited) Excelente pozele,si subiectele lor deasemenea.Iata cateva poze in completare,lucruri care lui mibu nu i s-au parut asa interesante,sau care pur si simplu i-au scapat,cum mi-a scapat mie Egnater. 1.& 2.Celestion:o istorie in 2 imagini ( ca nu incape in obiectivu asta mai mult) 3.& 4.Vigier Edited March 19, 2008 by midnight rider
midnight rider Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 (edited) 5.& 6 Pro Stage,un drawer in care pui pedalele,looper cu pana la 8 bucle,totul analog,FARA buffere,cu relee aurite si transformatoare de top,"Lehle Quality",cum mi-a spus designerul si patronul Lukas Truninger. Exista si o varianta MIDI,care poate fi,evident,programata pentru a avea diferite combinatii de efecte. 2 poze de la Gibson,si 2 de la ESP Edited March 19, 2008 by midnight rider
midnight rider Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 si 3 poze cu cea mai mare inventie din ultimii ani,chitara TEMPERATA.Am fost fascinat de aceasta inventie si m-am dus in fiecare zi pe capul omului ala sa cant macar 10 minute la ea. Mi-am comandat si un grif temperat de la el,de abia astept sa treaca cele 3 luni pana e gata.Acuma o sa zic si io : "Cant la chitara de 25 de ani,si in sfarsit nu e falsa"
CulBoji Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Nu aveti cumva poze si cu noile Gibson Robot SG si LP?
Adi91 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 si 3 poze cu cea mai mare inventie din ultimii ani,chitara TEMPERATA.Am fost fascinat de aceasta inventie si m-am dus in fiecare zi pe capul omului ala sa cant macar 10 minute la ea. Mi-am comandat si un grif temperat de la el,de abia astept sa treaca cele 3 luni pana e gata.Acuma o sa zic si io : "Cant la chitara de 25 de ani,si in sfarsit nu e falsa" Am si eu o curiozitate mica : dupa cum vad ca sunt freturile facute(indoite specific pt fiecare pozitie), nu se cam duce pe rapa la benduri, vibrato? Nu e incomod in vreun fel?
Rincewind Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 (edited) si 3 poze cu cea mai mare inventie din ultimii ani,chitara TEMPERATA.Am fost fascinat de aceasta inventie si m-am dus in fiecare zi pe capul omului ala sa cant macar 10 minute la ea. Mi-am comandat si un grif temperat de la el,de abia astept sa treaca cele 3 luni pana e gata.Acuma o sa zic si io : "Cant la chitara de 25 de ani,si in sfarsit nu e falsa" Poti sa ne explici mai in detaliu ce inseamna temperat si ce e atat de deosebit la acest griff? Eu stiam ca vioara e netemperata si chitara este. Desigur, se poate sa vorbesc prostii fiindca nu stiu exact. Edited March 20, 2008 by AlexVG
Guest Les7 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 (edited) @AlexVG ai dreptate in privintza faptului ca, vioara, chitara, si alte instrumente asemenea is netemperate ca exemplu de instrument temperat este pianul, oricum ai face cand apesi o clapa tot aceiasi nota scoate, doar volumul difera (mai tare sau mai incet) dar este exact aceiasi nota, daca apesi un La suna exact 440Hz, la chitara nu-i tocmai la fel...mai potzi sa faci un bend, mai falseasa si nu suna tot timpu exact la 440Hz @Midnight_rider am o intrebare, nu intzeleg de ce griful respectiv face o chitara sa devina temperata, adica daca fac un bend nu se simte? mai pot sa fac un bend? intzleg ca nu mai falseaza...dar...totusi daca faci un bend...tot netemperata e... (cred, sper sa nu vorbesc prostii) explica-mi te rog mai in detaliu....ca tare-s curios Edited March 20, 2008 by Les7
dass101 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Chitara este un intrument temperat, adica are notele "definite" (semitonuri), spre deosebire de exemplu fata de vioara, unde se pot produce teoretic orice tonuri intermediare, in functie de pozitia exacta a degetelor. Problema la chitari este ca temperarea lor, prin impartirea egala pe toate corzile a semitonurilor, este una imperfecta, si este un compromis. Aceasta chitara asta rezolva daca va uitati bine, fiecare coarda are alta diviziune a semitonurilor. Din ce am citit, nu este nici o problema cu bendurile, sistemul e foarte bine gindit. Asteptam de la Rares sa ne spuna de fapt cum e si in realitate
Guest costi iorga Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Am stat de vorba cu Rares la Frankfurt pe tema asta si l-am intrebat chestia cu bendurile, etc... Singura faza nasoala la chitara asta e ca nu poti sa schimbi in mod radical gauge-ul corzilor si nici sa acordezi Dropped D sau chestii de genul asta. In afara de asta, se pare ca ar mai fi un dezavantaj - citez Rares din memorie "Daca te obisnuiesti sa canti pe ea, nu mai vrei sa canti pe una "normala", ca te enerveaza cum falseaza"
Guest mibu Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 les paul robot: http://files.muziq.be/galleries/matsmesse/...tudio-Robot.jpg pentru un comprehensiv review de la messe, accesati site-ul prietenului meu Mats Nermark (editor la Fuzz Magazine): http://web.telia.com/~u68300538/
karpi Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 (edited) Am stat de vorba cu Rares la Frankfurt pe tema asta si l-am intrebat chestia cu bendurile, etc... Singura faza nasoala la chitara asta e ca nu poti sa schimbi in mod radical gauge-ul corzilor si nici sa acordezi Dropped D sau chestii de genul asta.In afara de asta, se pare ca ar mai fi un dezavantaj - citez Rares din memorie "Daca te obisnuiesti sa canti pe ea, nu mai vrei sa canti pe una "normala", ca te enerveaza cum falseaza" din cauza diferitelor grosimi ale corzilor ele oscileaza da la diferite distante de tasta ,(este exact problema ce apare si la calus ( sadle ) ce trebuie reglat dupa cum de obosita intinsa sau noua este coarda ,cat de franta sau nefranta). La chit bas e cel mai nasol pe primele pozitii este de groaza .Daca inregistrez pe jose multe nu simt ( urechea umana are o sensibilitate mai mica la joase si suporta diferente mai mari de "fals" fara sa sesizeze, apoi daca schimb le doza bridge la ton deschis i-mi vine sa dau cu chitara bas de pamant , dar asta e . Daca "action" este joasa in acest caz si la chitara cel mai tare fals este doar in primele doua pozitii si din cauza inaltimii nutului ( la unele chitare se regleaza si inaltimea nutului iar la cele cu menghina vine foarte drept coarda nu este franta ca si la cele fara menghina si nu-i atat de fals pe primele doua pozitii), cand coarda se apasa la o distanta mai mare de "nut" tensiunea cu actiune joasa tensiunea eset mai mica si unghiul de atingere de tasta este mic efectul este mai redus ,( daca apesi tare coarda de tasta oricum va urca tonul din ambele motive , intinzi coarda prea tare plus apare "curbura" ce distanteaza portiunea dreapta de tasta ) Normal chitare din acestea sunt ptr chitaristii ce canta cu corzi groase si fara benduri si vibrato larg, la acestia se aude dureros cat de falsa este chitara ( falsa din mai multe motive inclusiv chitaristii ce vor o chitara care sa fie super temperata ca si un pian , unde pune degetul sa fie perfect....o sa -i ajute scula aceasta ce nu-i noua am mai pus link aici pe rgc.ro,,,i-am zis cu taste in zig-zag ,,,lol) u corectie de taste este valabila numai la un fel de grosime de corzi. Edited March 20, 2008 by karpi
mega.deb Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 nenea cu ventilatoru'n fatza a zis ca vrea sa-shi puna pe toate chitarile freturi d'alea ... momentan are doar pe una ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now