www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Vreau O Chitara Electrica


Guest Punk
 Share

Recommended Posts

Mie mai mult imi place zdranganeala :) decat cea acustica. De aceea caut disperat una. Sunt incepator...am cantat f putin la una acustica. Si prin intermediul acestui site v-as ruga ceva : as dori o chitara electrica, in stare acceptabila, pana in 2 milioane :) . Nu am multi bani ca sa imi permit una nou-nouta, va rog mult . :) Poate ma puteti ajuta. Asa ca astept ofertele voastre !!

Link to comment
Share on other sites

Squier Bullet Strat la 390 ron.

http://guitarshop.ro/produs.php?pid=489

 

Aria STG 005 la 400 ron... http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...dProductID=1248

 

Aria 714-STD tot 400...

http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...dProductID=1239

 

La 200 ron nu iei nimic, nici secondhand nu cred ca ai mari sanse sa gasesti ceva bun. de 400 ron eu zic ca merita Aria... dar sa te duci cu cineva sa o testeze, ai sanse sa-ti pice buna buna.

nici bullet-ul nu e de lepadat la banii astia, dar la fel, depinde de noroc, poate sa-ti pice una sa-ti strice tot cheful de cantat vreodata la chitara.

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Squier Bullet Strat la 390 ron.

http://guitarshop.ro/produs.php?pid=489

 

Aria STG 005 la 400 ron... http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...dProductID=1248

 

Aria 714-STD tot 400...

http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...dProductID=1239

 

La 200 ron nu iei nimic, nici secondhand nu cred ca ai mari sanse sa gasesti ceva bun. de 400 ron eu zic ca merita Aria... dar sa te duci cu cineva sa o testeze, ai sanse sa-ti pice buna buna.

nici bullet-ul nu e de lepadat la banii astia, dar la fel, depinde de noroc, poate sa-ti pice una sa-ti strice tot cheful de cantat vreodata la chitara.

 

bafta!

 

 

pe chitara acea de 400 RON din magazin care de fapt merita max .200 Ron , second hand dai 100 ron si sa se bucure cel care a vandut-o ca a scapat de ea .

Link to comment