www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Intrebare Stupida...


OntZ
 Share

Recommended Posts

Da-i doua palme sa se trezeasca. Mai toate distorsurile sunt analogice. Doua amplificatoare operationale 3 rezistente si niste condensatori si poate niste tranzistori si diode si cam aia e. de unde le scoateti frate?

digitech are seria X cu botonul ala de morph care intr-adevar e digital si line6 au si ei o serie similara (tone core). Cu astea doua exceptii restul sunt "solid state" :Danelectro, ibanez, seymour duncan, behringer si ce naiba mai vand astia prin tara.

Link to comment
Share on other sites

nu-i problema ca e digi sau ana , problema este calitatea.

 

Un distors digital bun suna cum vrei tu ,peroblema este cu puterea mica de prelucrare a procesorului folosit , frecventa de esantionare mica de aici vine nasoleala.

 

daca ai o scula digitala de calitate suna perfect , dar deocamdata sunt scumpe cele de calitate.

 

Chorus , ecou, reverb se fac cu circuite analog/digitale su digitale , oricum problema este la frecventa de esantionare care ar trebui sa fie de 192 KHz si nu 32KHz ca si la majoritatea efectelor .

Link to comment
Share on other sites

daca tot a deschis cineva topic ma bag si eu ca musca-n lapte... Risc cumva sa imi stric sunetul daca folosesc o pedala de modulatie digitala in combinatie cu restul pedalelor care sunt analog? Exemplu concret: distors, delay, compresor etc. -analog, si digitech flanger pe undeva pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle
daca tot a deschis cineva topic ma bag si eu ca musca-n lapte... Risc cumva sa imi stric sunetul daca folosesc o pedala de modulatie digitala in combinatie cu restul pedalelor care sunt analog? Exemplu concret: distors, delay, compresor etc. -analog, si digitech flanger pe undeva pe acolo.

 

 

Nu e o regula, in general depinde de modelul pedalei.

Link to comment
Share on other sites

boss dd3 de ex e digital..si o gasesti in rigurile multor pro's :)

 

 

hei hei.. stai un pic.. "CA C"onteaza cum e legata in lant.. daca e in serie atunci iti transforma in digital tot tonul, tot ce intra in pedala e convertit digital, iese din pedala convertit la loc in analog. pedalele de genul asta se folosesc in loop-urile ampurilor care trebuiesc musai sa fie paralele si astfel nu afecteaza cu nimic tonul initial al chitarei+amp ci doar ii adauga coada necesara pt delay, reverb sau ce mai face eventuala pedala.

Link to comment
Share on other sites

Guest anghelescu
hei hei.. stai un pic.. "CA C"onteaza cum e legata in lant.. daca e in serie atunci iti transforma in digital tot tonul, tot ce intra in pedala e convertit digital, iese din pedala convertit la loc in analog. pedalele de genul asta se folosesc in loop-urile ampurilor care trebuiesc musai sa fie paralele si astfel nu afecteaza cu nimic tonul initial al chitarei+amp ci doar ii adauga coada necesara pt delay, reverb sau ce mai face eventuala pedala.

tnx for the info :)

Link to comment
Share on other sites

Da-i doua palme sa se trezeasca. Mai toate distorsurile sunt analogice. Doua amplificatoare operationale 3 rezistente si niste condensatori si poate niste tranzistori si diode si cam aia e. de unde le scoateti frate?

digitech are seria X cu botonul ala de morph care intr-adevar e digital si line6 au si ei o serie similara (tone core). Cu astea doua exceptii restul sunt "solid state" :Danelectro, ibanez, seymour duncan, behringer si ce naiba mai vand astia prin tara.

alea cu ,,morph"-ul nu is digitale, sorry

Link to comment
Share on other sites

daca tot a deschis cineva topic ma bag si eu ca musca-n lapte... Risc cumva sa imi stric sunetul daca folosesc o pedala de modulatie digitala in combinatie cu restul pedalelor care sunt analog? Exemplu concret: distors, delay, compresor etc. -analog, si digitech flanger pe undeva pe acolo.

 

ecou /delay pe banda sau disk magnetic poate fi analog , chorus flanger analogic se folosea la inceputuri pe timpul lui Hendrix .

 

Nu strici tonul numai daca nu setezi un ton bun la care se preteaza acea pedala .

 

Voi va ganditi la care ton ? Intr -un concert trebuie sa schimbi mai multe tonuri bune ( bune ptr concert si piesele respective )

 

Un efect cu 96KHz /24bit este super calitativ ptr chitara nici nu ai nevoie doar la unele tonuri .

 

Calitatea efectelor inglobate in procesor este alta treaba , poate sa fie super calitate si sa nu-ti convina efectele , plaja lor de actionare .

Link to comment
Share on other sites

ce voiam eu sa stiu e daca tonul meu o sa devina mai sintetic din cauza pedalelor digitale.

E o chestie care probabil e subiectiva pentru multi ascultatori dar raspunsul cel mai probabil e "da". Tine mult si de calitatea elementelor din lantul tau de sunet. Exista pedale digitale care sunt folosite cu mult succes de artisti destul de mari.

 

Povestea asta cu analogul si digitalul are si mult marketing hype.Nu toti canta ce canta Vai, Malmsteen sau mai stiu eu care alt guitar hero si au nevoie ca chitara sa fie in 90% din cazuri instrument de solistica ce sa capteze toata atentia. Tonul de chitara se pierde pana la urma in mix si trebuie sa sune de acolo, din trupa aia. Degeaba ai tu pe spate un ton de darami peretii daca amicii din trupa te acopera sau daca PA-ul reda o mizerie mixata.

Link to comment
Share on other sites

Tonul de chitara se pierde pana la urma in mix si trebuie sa sune de acolo, din trupa aia. Degeaba ai tu pe spate un ton de darami peretii daca amicii din trupa te acopera sau daca PA-ul reda o mizerie mixata.
nu te superi daca nu sunt de acord cu tine, nu ? :) aveam si eu parerea asta.. ca in tot vacarmul ala de pe scena, nu mai isi da nimeni seama daca e digital, analog, cu lampa, fara lampa etc. ca sa fiu pe scurt, dupa ce multi mi-au zis, m-am convins si eu ca un ton cat mai crud (evident si bine reglat din frecvente) si mai simplist se decupeaza mult mai bine in trupa. prin ton crud inteleg cat mai putine scule in lant, cabluri bune, chitara, amp si boxa bune.. daca ai un lant bun, minimizezi pierderile de frecvente, ai zgomot mic, ai multe armonice in ton si in felul asta te auzi clar si se intelege ce faci chiar si daca te acopera ca volum o toba, o voce etc. si cel mai important, cand sunetistul iti da volum pe fata in timpul cantarii, la procesoare in general iti murdareste tonul, nu se mai intelege ce faci, ci doar te auzi mai tare, pe cand in cazul celalalt nu este asa. o sa ziceti ca e din vina celui care si-a facut tonul sau a sunetistului care a facut tonul pe fata.. eu sunt de alta parere. iar s-a deviat de la subiect, nu?

 

uite un articol luat de la mibu de pe forum.. rasfoind. e interesant. se mai gasesc pe site si altele la fel de interesante. http://record-producer.com/learn.cfm?a=4187

Edited by guitarsarpe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.