Guest soldatu' Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Haideți cã mã fascineazã omul ãsta. Atât ca artist cât ºi ca amic cât ºi ca uberdrojdier. Îi zic cã nu-mi plac piesele. -Normal, am fãcut tot pentru oameni inteligenți, nu pentru pitencantropi.-Defineºte omul inteligent!...-Io!...-Te-am luat fraiere. etc. Cine îl ascultã pe Liviu îºi dã seama cã una e omul Liviu ºi alta e Comandorul Hoisan. De obicei funcționeazã fãrã nici un fel de legãturã. Comandorul "kills the jew" ºi suspinã dupã Cãpitan. Omul Liviu îmi explicã de ce în cântecele lui apare ba Garda, ba Cãpitanul, ba onoarea, ba sârma ghimpatã sau lagãrele. Eu zic cã mã ... pe ele. El spune cã sunt un tâmpit. Ca de obicei îl las pe el sã aibã dreptate. De obicei fac caterincã de el (ºtiu cã are net, da' nu îl duce scãfârlia sã intre pe rgc) în mod absolut nemotivat, doar ca sã-l întãrât. Ajungem aici la bagãscoțisme. Cine îl aude prima datã pe Hoisan, spune "ce-i cu idiotul ãla de pe scenã care ne f..te capul cu avioane, tancuri ºi apoi habar n-are sã cânte o melodie." Cam aºa e perceput ºi încã de cãtre chitariºti. Numai cã lumea nu ºtie cã Liviu a fãcut ºi a desfãcut formații precum Harap Alb lua salatele din grãdina ursului. E adevãrat, Hoisan are câteodatã niºte solouri de te întrebi ce-i cu el pe scenã. La fel s-au întrebat oamenii ºi cu Salvador Dali. De ce picteazã? Salvador Dali a spus o datã: "din faptul cã eu nu ºtiu ce înseamnã picturile mele, nu înseamnã cã n-au nici un însemnãmânt". Hoisan a format mai multe trupe celebre sau semi celebre( la un moment dat Tectonic a tãiat ºi pe Iris ca audiențã). Cântând de o grãmadã de ani ºi abordând stiluri rock distincte, Hoisan parcã ar fi fãcut grãdinița pentru copii. Sunt multe trupe celebre care au folosit versurile lui Hoisan, cea mai la îndemânã fiind Direcția 5. ªi Voltaj. Aºadar am lãmurit priceperea muzicalã a "Comandorului". Sunã "shitty" pentru cã vrea el sã sune shitty. E "un fel de Harris" acordat pe lungimea lui de undã. ªi deºi mulți îl contestã, Liviu e în stare sã dea cu basul lui lectii la multi chitaristi. Acum ºi-a gãsit o libertate de expresie. Ceea ce e foarte mult pentru un muzician.. Aº mai spune despre Liviu, dar mi-e cã dobitocul dã pe aici. ªi sã te fereascã ªerifu de sfaturi de la Liviu ...
mickeyG Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Asa, deci care-i ideea postului tau? Sa te lauzi ca-l cunosti pe Hoisan si ai iesit la bere cu el, sau ce?
dass101 Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Mie Hoisan o sa imi aduca aminte intotdeauna de concertele de ultra underground de la schiller, imediat dupa revolutie, cu Tectonic. La vremea aia pur si simplu nu exista nici o trupa ca ei. Si cred ca au influentat foarte mult scena de underground de la noi.
Falling_into_infinity Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Canalul colector....eheee...ce vremuri Parca aparuse si pe vinil un album de la Tectonic. Am ascultat si eu citeva piese Comandorul hoisan, sincer degeaba o fi el un mare virutoz, pentru ca indiferent de versuri, melodiile sunt o mare porcarie, la orice capitol: compozitie, tonuri, mixaj...
Guest soldatu' Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Asa, deci care-i ideea postului tau? Sa te lauzi ca-l cunosti pe Hoisan si ai iesit la bere cu el, sau ce? Nu. Ideea era cã a compus niºte chestii interesante, nu vroiam sã fac reclamã nici la mine nici la el. Da' dacã asta s-o înțeles... Sper cã dacã deschid un topic despre Mozart nu se înțelege cã mã laud cã am ieºit la bere cu el... Deschisesem topicul despre Hoisan pentru cã în general mi se pare cã e neînțeles ºi criticat tocmai de cei care fac muzicã: cã are soundul nu ºtiu cum/cã foloseºte drum machine/etc.
Guest soldatu' Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 sincer degeaba o fi el un mare virutoz, pentru ca indiferent de versuri, melodiile sunt o mare porcarie, la orice capitol: compozitie, tonuri, mixaj... N-ai auzit cum face Liviu piesele? Ultima descoperire e cã proiecteazã avioane nemțeºti din al doilea rãzboi mondial pe portativ ºi unde se intersecteazã proiecția cu portativul, pune notele. Lungimea notei, octava ºi ritmul depind de culorile ºi de caracteristicile avioanelor respective. Gãsiți o parte din "perlele" lui la http://www.another.ro/muzica/. Oricum, http://www.another.ro/muzica/Comandorul%20...gade_raupe_.mp3 , spre exemplu, e de ascultat chiar dacã nu eºti "into underground".
Alex_Strat69 Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 N-ai auzit cum face Liviu piesele? Ultima descoperire e cã proiecteazã avioane nemțeºti din al doilea rãzboi mondial pe portativ ºi unde se intersecteazã proiecția cu portativul, pune notele. Lungimea notei, octava ºi ritmul depind de culorile ºi de caracteristicile avioanelor respective. Super tare ......
Guest soldatu' Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Aºa mi-am zis ºi eu dar pânã la urmã-i plinã muzica de oameni normali, de Trei Sud Est, de Candy ºi Morandi...
Guest domnul Rig Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 (edited) Aşa mi-am zis şi eu dar până la urmă-i plină muzica de oameni normali, de Trei Sud Est, de Candy şi Morandi... Eh mie unul Morandi mi se par supertari pentru tzara asta, adica la ce sound au si ce catchy sunt piesele nu merita sa-i pui in aceeasi enumerare cu 3rei SE. Cat despre Hoisan, nu-mi place. Are ceva aparte gagiu', da' nu prea-mi place. Edited February 8, 2007 by domnul Rig
Alex_Strat69 Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 (edited) Eh mie unul Morandi mi se par supertari pentru tzara asta, adica la ce sound au si ce catchy sunt piesele nu merita sa-i pui in aceeasi enumerare cu 3rei SE. Cat despre Hoisan, nu-mi place. Are ceva aparte gagiu', da' nu prea-mi place. Corect , si mie Morandi mi se pare cu vreo 3 clase peste restu lumii ..... Iar Hoisan , l-am ascutat de vreo 2 ori si ....sa lasam ..... Apoi a aparut piesa aia cu Mecanic-Sef si s-a facut de tot rahatu ...... Edited February 8, 2007 by Alex_Strat69
Guest soldatu' Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Cat despre Hoisan, nu-mi place. Are ceva aparte gagiu', da' nu prea-mi place. Pãi da' ce , e de plãcut? Important e cã e aparte. Nici Einsturzende Neubaten sau Bauhaus nu prea plac, dar cum spui tu "au ceva aparte".
Guest Sylviu Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 hey hey.. nu baga Bauhaus in aceeasi oala cu Hoisan
Guest soldatu' Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Nu bag. Era vorba de exemplu. Presupun cã ai ascultat Bauhaus. Dar Hoisan ai ascultat? Nu vreau sã mã transform într-un apologet al gagiului, dar ce îmi place la el, e cã face "ars gratia artis". Nu-ºi propune sã ajungã cu muzica lui nicãieri, nu e sursa lui de venit, cântã pentru cã-i place ºi pentru cã vrea sã facã ceva interesant din punctul lui de vedere. De asta e de douãj' de ani în underground. Mã rog, a mai greºit ºi el când era în jenã financiarã, a mai scris ceva piese pentru Directia 5 ºi Voltaj, pe vremea când Directia 5 ºi Voltaj sunau cât de cât bine , în parte datoritã comandorului.
carramba Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Nu bag. Era vorba de exemplu. Presupun cã ai ascultat Bauhaus. Dar Hoisan ai ascultat? Nu vreau sã mã transform într-un apologet al gagiului, dar ce îmi place la el, e cã face "ars gratia artis". Nu-ºi propune sã ajungã cu muzica lui nicãieri, nu e sursa lui de venit, cântã pentru cã-i place ºi pentru cã vrea sã facã ceva interesant din punctul lui de vedere. De asta e de douãj' de ani în underground. Mã rog, a mai greºit ºi el când era în jenã financiarã, a mai scris ceva piese pentru Directia 5 ºi Voltaj, pe vremea când Directia 5 ºi Voltaj sunau cât de cât bine , în parte datoritã comandorului. foarte interesant. de dadaism ai auzit? era unu' Tzara - si ala zicea ca face arta si avea si adepti.
Guest MrJackson Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 foarte interesant. de dadaism ai auzit? era unu' Tzara - si ala zicea ca face arta si avea si adepti. Si culmea, a ajuns sa fie studiat la liceu...
Guest soldatu' Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 foarte interesant. de dadaism ai auzit? era unu' Tzara - si ala zicea ca face arta si avea si adepti. Well, era unu' Urmuz, mai tare ca el. Tzara a avut norocul cã era iudeu ºi a avut loc la Paris. Pe mine nu mã încântã nici unul nici altul. Îmi place absurditatea controlatã.
carramba Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 (edited) pai te contrazici, soldier...demetrescu-buzau s-a cam sinucis...deci aia cu absurditatea controlata cade lejer, in conditiile in care nu separi arta de creatorul ei... in plus, urmuz e suprarealist, nu dadaist. dadaist e basistu' ala cu avioanele, daca nu chiar un impostor, ca se poarta impostura, e trendy. mai ales in arta...no offense, dai de unu' care incurca niste curente literare si-i vinzi lejer piese facute de basisti cu crize de identitate . Edited February 10, 2007 by carramba
Guest soldatu' Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 pai te contrazici, soldier...demetrescu-buzau s-a cam sinucis...deci aia cu absurditatea controlata cade lejer, in conditiile in care nu separi arta de creatorul ei...in plus, urmuz e suprarealist, nu dadaist. dadaist e basistu' ala cu avioanele, daca nu chiar un impostor, ca se poarta impostura, e trendy. mai ales in arta...no offense, dai de unu' care incurca niste curente literare si-i vinzi lejer piese facute de basisti cu crize de identitate . Maestre, în admirabila dovadã a matale de elocventã, de culturã ºi de bagaj literar, ai uitat un lucru sã mai spui: faptul cã nu am menționat nicãieri dadaismul. Deºi Urmuz chiar dacã nu avea habar de dadaism era cât se poate de dadaist în concepție. (dacã insiºti te pun sã dai definiția "suprarealismului" în care-l încadrezi tu pe Urmuz ºi nu-ți dau voie la wikipedia). Ca atare nu am afirmat pe nicãieri cã Urmuz ar fi dadaist dar o fac acum. Dacã nu eºti de acord, te rog sã mã contrazici. Deci: Urmuz e la fel de absurd ca Tzara si evident tot atât de absurd ca ºi Kafka sau Eugen Ionescu. Pur ºi simplu absurdul nu acceptã grade de comparație. Evident, îmi face mare plãcere sã observ cã mai sunt câte unii care au fost la ora de literaturã ºi au reținut din cum îl chema pe Urmuz în realitate, faptul cã s-a sinucis ºi cã Tzara era dadaist deci nicidecum aºa ºturlubatic precum Urmuz. Dacã tot creezi dihonie între Urmuz ºi Tzara, e cazul sã explicitezi vrajba ºi sã-ți mai aduci aminte ce altceva a mai spus profa de Românã despre tipi.
carramba Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 (edited) Maestre, în admirabila dovadã a matale de elocventã, de culturã ºi de bagaj literar, ai uitat un lucru sã mai spui: faptul cã nu am menționat nicãieri dadaismul. Deºi Urmuz chiar dacã nu avea habar de dadaism era cât se poate de dadaist în concepție. (dacã insiºti te pun sã dai definiția "suprarealismului" în care-l încadrezi tu pe Urmuz ºi nu-ți dau voie la wikipedia). Ca atare nu am afirmat pe nicãieri cã Urmuz ar fi dadaist dar o fac acum. Dacã nu eºti de acord, te rog sã mã contrazici. Deci: Urmuz e la fel de absurd ca Tzara si evident tot atât de absurd ca ºi Kafka sau Eugen Ionescu. Pur ºi simplu absurdul nu acceptã grade de comparație. Evident, îmi face mare plãcere sã observ cã mai sunt câte unii care au fost la ora de literaturã ºi au reținut din cum îl chema pe Urmuz în realitate, faptul cã s-a sinucis ºi cã Tzara era dadaist deci nicidecum aºa ºturlubatic precum Urmuz. Dacã tot creezi dihonie între Urmuz ºi Tzara, e cazul sã explicitezi vrajba ºi sã-ți mai aduci aminte ce altceva a mai spus profa de Românã despre tipi. te-ar mira sa afli, tinere, cam cum se stabilesc granitele intre curente si cine le stabileste, mai intai. sunt de acord ca urmuz scria proza absurda - dar asta nu e sub nici o forma consecutia logica a faptului ca ERA absurd (si viceversa). da' unde ai dreptate (dpdv wikipedia - care stii ca nu e exhaustiva, me hopes) ai. recunosc, m-am grabit. trebuia sa fiu mai explicit si sa mentionez reperele axiologice care m-au determinat sa citez (nota bene) apartenenta lui urmuz la suprarealism - e o polemica si pe undeva prin publicatia academiei (aia a noastra, bashita) despre asta. ask Nae Georgescu, e posibil sa-l gasesti cand si cand la terasa aia cu servicii de cacao a scriitorilor. si uite ce este, io am aici doo probleme: 1. Tzara nu era absurd, era tampit sau impostor (stiu, ma repet, d'oh!). 2. Absurdul starneste voluptati idioate pasionatilor, opera lu' Tzara asta mai putin - la urmuz gasesti chiar si in "ismail si turnavitu" un fir director, lejer narativ, nu mai vb. de "palnia si stamate" sau cum kiloo meu ii mai spunea. evident, un text de factura asta nu suporta abordari hermeneutice decat de la fanatici, basisti icarofili ) sau genii. nu se pune problema in cazul de fata. 3. (nu sari c-am zis doo pb) nu stiu la ce kiloo meu ma sexezi la cap cu tampeniile astea, ideea era ca mult- slavitii tai sunt, IMHO, cam bashiti muzicalmente, iar comparatia cu Tzara (al carui merit e ca a facut treaba aia primul, sau a strigat cel mai tare, sau era mai inalt) era numai ca sa realizezi ca nu se poate face muzica oricum (arta, ma rog). pe un alt topic il trimiteam pe unu' la etimologie si tu ai intervenit, plin de suplete intelectuala, ca musca in anusul cabalinei, fara sa fi citit, probabil, postul, ca vad ca ai neshte mobila la mansarda (nu multa, dar nici mansarda n-o fi confort I). carevasilica, incearca sa vezi asemanarile, deosebirile si relatia de cauzalitate intre termeni, ca tot ti-au placut domeniile "umaniste" de activitate. pentru inceput incearca "lauta - lautar", geniule, dupa care intreaba tu, filosofica asa, care-i treaba cu chitara si muzica lautareasca. sper sa nu ma dezamagesti si sa ai vreo replica de genul "lauta nu-i ca chitara si nici iarna nu-i ca vara". in plus, ai sa realizezi, odata cu timpul si cu varsta, ca exista si alte chitari in afara de alea electrice. pupa-te tu singur. si nu mai fii asa categoric, ca nu e semn de eruditie...iar asta cu definitia suprarealismului ma trimite la amicul tau freud, macar asa, de chichi. te oftici. "Îmi place absurditatea controlatã" - cam cum se controleaza ABSURDUL (aia cu "absurditatea" imi spune multe despre tine, n-o sa crezi..)??? Edited February 11, 2007 by carramba
Susceptor Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 (edited) @soldatu: de fapt Bauhaus este foarte placut si ar trebui sa fie ascultat mai des . Einsturzende Neubaten tine de gusturi am ascultat si eu hoisan si mi se pare foarte original..o da nitel in idm la tobe dar e foarte fain ca e experimental si incearca chestii la care eu nu m-am gandit ps: bravo lui ca foloseste drum machine!!! later edit: acum am ascultat melodii aleatorii din comandorul hoisan (1, nu 2) interesant cum suna desi mi-ar fi placut daca facea ceva cu tonul vocii Edited February 11, 2007 by Susceptor
estebe Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 HA! (eaes) (parerea mea despre faptul ca rominul nu s-a nascut poet ci intelectual-de mina stinga/dreapta-) Cit despre artistul in cauza parca suna interesant
Guest Sylviu Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 (edited) Nu bag. Era vorba de exemplu. Presupun cã ai ascultat Bauhaus. Dar Hoisan ai ascultat? da am ascultat si hoisan.. intrumentatia imi place e foarte interesanta dar versurile iar in zilele noastre nush pe cine mai intereseaza sa asculte kestii despre aviane, tancuri si unterseegrenadier, poate doar copii teribilisti neo nazisti or noua dreapta shit.. iar ca om am auzit k e un betziv notoriu si abureste lumea with his nazi stuff.. die sturmbrigade raupe imi place cum suna dar nu as asculta albumele lui in continuu.. Edited February 14, 2007 by Sylviu
StratMan Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 te-ar mira sa afli, tinere, cam cum se stabilesc granitele intre curente si cine le stabileste, mai intai. sunt de acord ca urmuz scria proza absurda - dar asta nu e sub nici o forma consecutia logica a faptului ca ERA absurd (si viceversa). da' unde ai dreptate (dpdv wikipedia - care stii ca nu e exhaustiva, me hopes) ai. recunosc, m-am grabit. trebuia sa fiu mai explicit si sa mentionez reperele axiologice care m-au determinat sa citez (nota bene) apartenenta lui urmuz la suprarealism - e o polemica si pe undeva prin publicatia academiei (aia a noastra, bashita) despre asta. ask Nae Georgescu, e posibil sa-l gasesti cand si cand la terasa aia cu servicii de cacao a scriitorilor.si uite ce este, io am aici doo probleme: 1. Tzara nu era absurd, era tampit sau impostor (stiu, ma repet, d'oh!). 2. Absurdul starneste voluptati idioate pasionatilor, opera lu' Tzara asta mai putin - la urmuz gasesti chiar si in "ismail si turnavitu" un fir director, lejer narativ, nu mai vb. de "palnia si stamate" sau cum kiloo meu ii mai spunea. evident, un text de factura asta nu suporta abordari hermeneutice decat de la fanatici, basisti icarofili ) sau genii. nu se pune problema in cazul de fata. 3. (nu sari c-am zis doo pb) nu stiu la ce kiloo meu ma sexezi la cap cu tampeniile astea, ideea era ca mult- slavitii tai sunt, IMHO, cam bashiti muzicalmente, iar comparatia cu Tzara (al carui merit e ca a facut treaba aia primul, sau a strigat cel mai tare, sau era mai inalt) era numai ca sa realizezi ca nu se poate face muzica oricum (arta, ma rog). pe un alt topic il trimiteam pe unu' la etimologie si tu ai intervenit, plin de suplete intelectuala, ca musca in anusul cabalinei, fara sa fi citit, probabil, postul, ca vad ca ai neshte mobila la mansarda (nu multa, dar nici mansarda n-o fi confort I). carevasilica, incearca sa vezi asemanarile, deosebirile si relatia de cauzalitate intre termeni, ca tot ti-au placut domeniile "umaniste" de activitate. pentru inceput incearca "lauta - lautar", geniule, dupa care intreaba tu, filosofica asa, care-i treaba cu chitara si muzica lautareasca. sper sa nu ma dezamagesti si sa ai vreo replica de genul "lauta nu-i ca chitara si nici iarna nu-i ca vara". in plus, ai sa realizezi, odata cu timpul si cu varsta, ca exista si alte chitari in afara de alea electrice. pupa-te tu singur. si nu mai fii asa categoric, ca nu e semn de eruditie...iar asta cu definitia suprarealismului ma trimite la amicul tau freud, macar asa, de chichi. te oftici. "Îmi place absurditatea controlatã" - cam cum se controleaza ABSURDUL (aia cu "absurditatea" imi spune multe despre tine, n-o sa crezi..)???
Muky Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 te-ar mira sa afli, tinere, cam cum se stabilesc granitele intre curente si cine le stabileste, mai intai. sunt de acord ca urmuz scria proza absurda - dar asta nu e sub nici o forma consecutia logica a faptului ca ERA absurd (si viceversa). da' unde ai dreptate (dpdv wikipedia - care stii ca nu e exhaustiva, me hopes) ai. recunosc, m-am grabit. trebuia sa fiu mai explicit si sa mentionez reperele axiologice care m-au determinat sa citez (nota bene) apartenenta lui urmuz la suprarealism - e o polemica si pe undeva prin publicatia academiei (aia a noastra, bashita) despre asta. ask Nae Georgescu, e posibil sa-l gasesti cand si cand la terasa aia cu servicii de cacao a scriitorilor.si uite ce este, io am aici doo probleme: 1. Tzara nu era absurd, era tampit sau impostor (stiu, ma repet, d'oh!). 2. Absurdul starneste voluptati idioate pasionatilor, opera lu' Tzara asta mai putin - la urmuz gasesti chiar si in "ismail si turnavitu" un fir director, lejer narativ, nu mai vb. de "palnia si stamate" sau cum kiloo meu ii mai spunea. evident, un text de factura asta nu suporta abordari hermeneutice decat de la fanatici, basisti icarofili ) sau genii. nu se pune problema in cazul de fata. 3. (nu sari c-am zis doo pb) nu stiu la ce kiloo meu ma sexezi la cap cu tampeniile astea, ideea era ca mult- slavitii tai sunt, IMHO, cam bashiti muzicalmente, iar comparatia cu Tzara (al carui merit e ca a facut treaba aia primul, sau a strigat cel mai tare, sau era mai inalt) era numai ca sa realizezi ca nu se poate face muzica oricum (arta, ma rog). pe un alt topic il trimiteam pe unu' la etimologie si tu ai intervenit, plin de suplete intelectuala, ca musca in anusul cabalinei, fara sa fi citit, probabil, postul, ca vad ca ai neshte mobila la mansarda (nu multa, dar nici mansarda n-o fi confort I). carevasilica, incearca sa vezi asemanarile, deosebirile si relatia de cauzalitate intre termeni, ca tot ti-au placut domeniile "umaniste" de activitate. pentru inceput incearca "lauta - lautar", geniule, dupa care intreaba tu, filosofica asa, care-i treaba cu chitara si muzica lautareasca. sper sa nu ma dezamagesti si sa ai vreo replica de genul "lauta nu-i ca chitara si nici iarna nu-i ca vara". in plus, ai sa realizezi, odata cu timpul si cu varsta, ca exista si alte chitari in afara de alea electrice. pupa-te tu singur. si nu mai fii asa categoric, ca nu e semn de eruditie...iar asta cu definitia suprarealismului ma trimite la amicul tau freud, macar asa, de chichi. te oftici. "Îmi place absurditatea controlatã" - cam cum se controleaza ABSURDUL (aia cu "absurditatea" imi spune multe despre tine, n-o sa crezi..)??? You made my day! Hihihi...hi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now