www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

mmihai3

Newcomers
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mmihai3 last won the day on July 2 2018

mmihai3 had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Location
    București

Recent Profile Visitors

3682 profile views

mmihai3's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Week One Done

Recent Badges

46

Reputation

  1. Harley Benton Digital Delay (fără ambalaj) - 100 lei. Harley Benton American True Tone (overdrive / preamp, copie Tech21 Character) - 100 lei. Harley Benton Crunch Distortion (copie Crunch Box v1) - 100 lei. Mooer Blues Crab (overdrive, copie mini a Marshall Bluesbreaker) - 190 lei.
  2. Vând următoarele pedale Marca Electro Harmonix, toate în stare foarte bună: - Satisfaction fuzz - 190 lei. (sunet de fuzz nazal a la anii 60) - Crayon overdrive - 240 lei. (un overdrive versatil, cu amplă arie de gain și control pt bași și înalte) - Hot Tubes overdrive - 260 lei. (emulează destul de bine distorsiunea pe lămpi datorită unui circuit ingenios cu "CMOS inverters") - Ripped Speaker fuzz - 390 lei. (un fuzz versatil cu un control de bias al tranzistorilor care îi conferă diverse voci) - Oceans 11 reverb - 580 lei. (reverb digital cu foarte multe efecte, inclusiv delay și tremolo. Alimentator inclus)
  3. Clarific, să nu se înțeleagă că susțin că această pedală nu se mai găsește pe piață. Se mai găsește de cumpărat de nouă, pe Thomann este la 585 lei. Doar am citit pe site-ul oficial că nu se mai fabrică.
  4. Efect de Tube Screamer overdrive al firmei care l-a conceput inițial. Are un sunet ceva mai cald, mai rotund decât TS9. Aparent, conform cu descrierea de pe site-ul oficial, acest model nu se mai produce. Fabricat în Japonia.
  5. Cum nu? :)) Ăla din stânga ce e? Junior sau Deluxe? (sau?...)
  6. Da, da, bine zis "with a twist". Nu cunosc diferențele exact, ce știu e că OD-G e mai dark decât OCD, iar SF nu folosește diode mistice, precum Klon-ul.
  7. Re overdrives, Electro Harmonix au seria nano relativ ieftină de copii: - East River Drive = Tube Screamer - Soul Food = Klon Centaur - OD Glove = Fulltone OCD - Crayon = Xotic BB Preamp
  8. Mersi man. Mda, într-un amp poate să fie altă configurație, nu toate funcționează la fel. --- Referitor la făcut pots log din lin, nu știu cât de fezabil e la chitară, pt că îți trebuie pots foarte mari. I mean, adăugând taper resistor la cel de 500K, obții 200K rezistența totală, la maxim. Adică mai mică decât la un pot gata făcut la 250K. Poate fi ok pt un Strat / single coil, though, dar pt cine vrea așa. Ca să obtii 250K cu metoda asta, ți-ar trebui un pot de 1.25MOhm - well, 1M s-ar încadra în abaterea tipică Pt 500K trebuie dublu, și mai greu de găsit pt chitară. (totul dacă nu am greșit la calcule)
  9. Haha, sună ca un antilog. Frontman astea mai aveau vreun mod pe ele, like treble bleed? Într-adevăr, un pot lin la volum e cam abrupt, dar utilizabil, doar că nu prea mai ai control la low vol - am întâlnit pe chitare, cu certitudine pot spune de Harley Benton SC și HB că vin așa. Tocmai m-am uitat pe cele scoase de pe HB, ca să nu spun prostii, dar despre alte modele nu aș băga mâna în foc că nu îmi aduc aminte greșit...
  10. FYI, nu schimbi tonul dacă îți iei potențiometri mai de calitate. Îți iei doar dacă cei existenți nu funcționează cum trebuie - părâie, prezintă întreruperi, sau căderi prea abrupte de volum / ton, sau se mișcă prea greu / ușor pt preferințele tale. Dacă îți plac cei de acum, din contră, păstrează-i, pt că s-ar putea să ai surprize neplăcute de la cei noi, chiar și de calitate fiind - alt taper, altă rezistențâ la rotație. Referitor la ton, singura diferență între pots poate să fie rezistența totală. Dar este subtilă, iar, în general, pe single coil (cu rezistivitate mică), se simte mai puțin decât pe humbuckers. Potul mai mic, de 250K, să zicem, taie un pic din înalte, față de cel se 500K. Dar, dacă în loc de 250K (cum e obișnuit pe Strat), tu ai chiar și o abatere extremă de 20%, adică 200K, diferența o să fie și mai mică. Controlul de ton de 200K se va comporta precum l-ai da pe cel de 250K o idee mai jos, pt că sigur este logaritmic - cel de 250K, redus la jumătate de cursă, ar fi undeva pe la 25K (mai mult sau mai puțin), deci, cel de 200K ar fi undeva sus, în cursa echivalentă al celui de 250. La volum, și mai puțin se simte: controlul de volum este un voltage divider, se reduce prin creșterea unei rezistențe în linia semnalului și reducerea altuia la ground. Dar, când ai unul de 200K dat full, nu este ca unul de 250K redus până la valoarea de 200K, pt că nu crește nicio rezistența în linie, care să facă împărțire de voltaj. Cu atât mai puțin prin faptul că Fender obișnuiește să folosească pots logaritmici și la volum (din ce știu eu)...
  11. Poți detalia cam ce sunet și ce features vrei? Cred că te-ar ajuta. Gen: - la ce stiluri ai de gând să îl folosești? - combo sau doar head? - cu FX loop sau nu contează? - cu reverb integrat? - cu direct / line / XLR out?
  12. Preț nou: 300 RON Corectez un pic descrierea: este unul dintre puținele pedale de delay *analogic* care are un timp de delay maxim atât de mare.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.