www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

mmihai3

Newcomers
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mmihai3 last won the day on July 2 2018

mmihai3 had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Location
    București

Recent Profile Visitors

3045 profile views

mmihai3's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Week One Done

Recent Badges

45

Reputation

  1. Chitara a fost cumpărată în iunie 2020. I-am făcut setup, i-am schimbat butoanele de potențiometri cu cilindrice și am dotat-o cu potențiometri de volum push-pull. Aceștia din urmă au, în momentul de față, funcția de bass cut - taie puțin din frecvențele joase ale dozelor. Husă Thomann pentru semiacustice. Accesorii: cablu de chitară generic, imbus pentru trussrod, un set de corzi de rezervă D'Addario EXL 110, 2x pene D'Andrea Delrin 0.60, un buton de potențiometru Harley Benton amber cilindric de rezervă.
  2. Nu mai cumpără lumea ampuri, man, din ce văd în anunțuri, că sunt mereu aceleași. Ți l-aș fi luat eu, dar am 15-le pt care am schematic, iar ce e peste 2 power tubes e overkill pt mine, că nu am de gând să cânt cu trupă. Că tot m-am băgat în seamă peste anunț: omul e serios, are doar lucruri calumea de care are grijă. Am fost la el în Târgoviște și am cumpărat un Timmy anniversary la preț bun și în stare impecabilă. Bonus: îți recomandă locuri mișto de vizitat în zonă. 😌 Să zic ceva și de amp, din experiența mea cu Bassbreaker 15, după care 30R este făcut, datorita succesului pe care l-a avut. Practic, după declarațiilor celor de la Fender, 30R este un 15 customizat "la comandă", după cererile chitariștilor: cu putere dublă, schimbat canalele din pedală și tone stack separat pe clean și drive. (s-ar putea să vrei să-l păstrezi după asta 😂) Ampul este foarte versatil, poți obține aproape orice sunet consacrat, dacă nu chiar orice. Nu cred că am descoperit încă tot ce poate. Vrei un Bassman: canalul 1 fără Bright. Vrei un Tweed vintage: apeși bright, dai bassul la minim și mediile la maxim. A propos, 12 o'clock e pt fraieri. Cine nu are curaj să dea de controalele la maxim și la minim clar nu știe ce vrea. 🤪 Dacă vrei British vintage / Plexi: canalul 2 cu Bright activat. A propos, pt. modelele astea vintage, ca să ai sunetul care trebuie, ideal e să dai Masterul la maxim și să crești volumul din gain - presupunând că ori ai atenuator, ori ți-au murit toți vecinii și s-a închis secția de poliție din cartier. Mai departe: pe canalul 3 ai Marshall modern. Nu ai treabă la classic rock și 80s metal. Pentru metal modern sună rezonabil și așa acum e, cu reglat EQ cum trebuie, dar pt real deal ar trebui băgat printr-un closed back extern. Unii spun că sună nașpa canalul 3, de high gain. Din experiența mea, preampul este foarte sensibil la lămpile pe care le are! Cele Groove cu care vine sunt 3 modele diferite, deci contează ordinea în care sunt puse. Eu am umblat la ele, apoi am crezut că nu-mi mai place ampul și am vrut să-l vând. Nu numai că distorsiunea suna fâs pe high gain, dar avea și un EQ ciudat, nazal și cam subțire. După ce i-am pus niște JJ-uri pe care am uitat să le pun la loc într-un amp pe care l-am vândut (nu mai știu ce test făceam, cred că am vrut să folosesc alte modele de lămpi în 007) - MAGIE, nu te mai saturi de el! Revenind la boxă și difuzor. În configurația din fabrică, partea acustică e un compromis reușit, totuși un compromis, între sunet de britanice și americane, pentru că e un open back combo cu difuzor British. Dar este o platformă excepțională pentru modificat în timp, în funcție de dorințe și de buget. Difuzorul V-Type e o chintesență a sunetelor Celestion dar, dacă vrei un VOX, ar trebui să-i pui un Blue sau Greenback. Dacă vrei un high gain fără compromisuri, după cum am spus, trebuie o boxă închisă externă, ori cu același difuzor (Bassbreaker 112 cab e o variantă bună, că sună plin) ori, și mai bine, un Vintage 30 sau ceva recunoscut pentru aplicația asta. Pentru sunet american, cu un A-Type sau Jensen direct în combo sună nemaipomenit. (edit: eu am folosit doar A-Type, dar mă aștept un C12N să fie și mai și) Cu ceva efecte în FX loop, posibilitățile sunt infinite. Ca de obicei, tot ce am spus se bazează pe experiența mea și percepția mea subiectivă. Eu sunt extrem de mulțumit de ampul meu, mi l-am modat cu A-Type și BB112 și e o plăcere. ☺️ Calitativ, e mai... delicat. 😅 Butoanele nu sunt de cea mai bună calitate, dar își fac treaba, dacă nu ești pretențios la asemenea detalii. Modelul meu este unul vechi, imediat după release, și a fost și trosnit de utilizatorul anterior. Înțeleg că Fender le-au mai îmbunătățit între timp, după niște plângeri ale utilizatorilor. Dacă nu sunt binevenite comentariile mele neinvitate, let me know să le șterg sau să rog un admin. Spor! PS: scuze, nu am fost atent și mi-am adus aminte că vinzi varianta head după ce am scris tot. Rămâne valabil ce am scris dacă se citește cab open back în loc de combo / boxa încorporată. 😇
  3. Amplificator de 7 Watt pe lămpi, 2 x 12AX7 în preamp și 1 x EL84 în ampul de putere. Are o ieșire la care se poate conecta boxă de peste 8 Ohmi impedanță și o ieșire "line" care poate fi introdusă în interfața audio pentru a fi înregistrat direct în software. Are două voci (canale), una plată, cu un sunet "American" și una treble, sunet "Britanic". Modificarea făcută de mine este pe vocea treble, acum înaltele sunt ridicate pe două stagii de preamplificare, în loc de unul, precum inițial. Vocile se pot schimba tot din buton sau footswitch (care se cumpără separat), dar i-am montat și un potențiometru prin care nivelul de treble poate fi reglat, pe vocea a doua, dupa gust. Practic, comparativ cu circuitul original, treble boostul este ajustabil. Dimensiuni: 40 x 20,5 x 23 cm Greutate: 8,5 Kg.
  4. Cum nu? :)) Ăla din stânga ce e? Junior sau Deluxe? (sau?...)
  5. Da, da, bine zis "with a twist". Nu cunosc diferențele exact, ce știu e că OD-G e mai dark decât OCD, iar SF nu folosește diode mistice, precum Klon-ul.
  6. Re overdrives, Electro Harmonix au seria nano relativ ieftină de copii: - East River Drive = Tube Screamer - Soul Food = Klon Centaur - OD Glove = Fulltone OCD - Crayon = Xotic BB Preamp
  7. Mersi man. Mda, într-un amp poate să fie altă configurație, nu toate funcționează la fel. --- Referitor la făcut pots log din lin, nu știu cât de fezabil e la chitară, pt că îți trebuie pots foarte mari. I mean, adăugând taper resistor la cel de 500K, obții 200K rezistența totală, la maxim. Adică mai mică decât la un pot gata făcut la 250K. Poate fi ok pt un Strat / single coil, though, dar pt cine vrea așa. Ca să obtii 250K cu metoda asta, ți-ar trebui un pot de 1.25MOhm - well, 1M s-ar încadra în abaterea tipică Pt 500K trebuie dublu, și mai greu de găsit pt chitară. (totul dacă nu am greșit la calcule)
  8. Haha, sună ca un antilog. Frontman astea mai aveau vreun mod pe ele, like treble bleed? Într-adevăr, un pot lin la volum e cam abrupt, dar utilizabil, doar că nu prea mai ai control la low vol - am întâlnit pe chitare, cu certitudine pot spune de Harley Benton SC și HB că vin așa. Tocmai m-am uitat pe cele scoase de pe HB, ca să nu spun prostii, dar despre alte modele nu aș băga mâna în foc că nu îmi aduc aminte greșit...
  9. FYI, nu schimbi tonul dacă îți iei potențiometri mai de calitate. Îți iei doar dacă cei existenți nu funcționează cum trebuie - părâie, prezintă întreruperi, sau căderi prea abrupte de volum / ton, sau se mișcă prea greu / ușor pt preferințele tale. Dacă îți plac cei de acum, din contră, păstrează-i, pt că s-ar putea să ai surprize neplăcute de la cei noi, chiar și de calitate fiind - alt taper, altă rezistențâ la rotație. Referitor la ton, singura diferență între pots poate să fie rezistența totală. Dar este subtilă, iar, în general, pe single coil (cu rezistivitate mică), se simte mai puțin decât pe humbuckers. Potul mai mic, de 250K, să zicem, taie un pic din înalte, față de cel se 500K. Dar, dacă în loc de 250K (cum e obișnuit pe Strat), tu ai chiar și o abatere extremă de 20%, adică 200K, diferența o să fie și mai mică. Controlul de ton de 200K se va comporta precum l-ai da pe cel de 250K o idee mai jos, pt că sigur este logaritmic - cel de 250K, redus la jumătate de cursă, ar fi undeva pe la 25K (mai mult sau mai puțin), deci, cel de 200K ar fi undeva sus, în cursa echivalentă al celui de 250. La volum, și mai puțin se simte: controlul de volum este un voltage divider, se reduce prin creșterea unei rezistențe în linia semnalului și reducerea altuia la ground. Dar, când ai unul de 200K dat full, nu este ca unul de 250K redus până la valoarea de 200K, pt că nu crește nicio rezistența în linie, care să facă împărțire de voltaj. Cu atât mai puțin prin faptul că Fender obișnuiește să folosească pots logaritmici și la volum (din ce știu eu)...
  10. Poți detalia cam ce sunet și ce features vrei? Cred că te-ar ajuta. Gen: - la ce stiluri ai de gând să îl folosești? - combo sau doar head? - cu FX loop sau nu contează? - cu reverb integrat? - cu direct / line / XLR out?
  11. Preț nou: 300 RON Corectez un pic descrierea: este unul dintre puținele pedale de delay *analogic* care are un timp de delay maxim atât de mare.
  12. Eu mă gândisem să pui direct în calea semnalului, pt ambele doze, fără push-pull - aka să îți faci chitara mai bright, cu totul. Dar bună idee cu push-pull opțional! Astfel, dacă vrei bridge-ul mai fat, lași fără cut, când dai pe neck, țac bagi sistemul. Sunt convins că poți avea un push-pull pt split coil pe un control și altul pt bass cut / bright switch. @apocapsile: hmm, nu se face asta (tonul), în mod obișnuit, înainte de controlul de volume? La mine, tonul face tap la semnal fix la intrarea în potul de vol. Înainte de aia, am pus condensatorul în drum (între doză și vol) și, după cond, rezistență la masă (în cazul meu reglabilă - potențiometru). Acuma, cu control comun la ambele doze, dacă vrea și coil split, cred că e o mică provocare.
  13. Dacă ai pistol de lipit, o soluție poate fi un mod de bass cut pe doze (sau pe una din ele), cu un condensator și (eventual) o rezistență. Eu am făcut asta pe un Harley Benton SC-450Plus. O chitară excepțională, atât că, cam ca în experineța ta, dozele astea, deși foarte puternice, sunt foarte bassy (și fuzzy). Cea de bridge sună super, fat - precum în recomandările lui karpi, din efecte îi poți defini sunetul. În schimb, doza de neck era inutilizabilă: groasă și muddy, o ciulama; iar cu split coil, nicio șansă să obții ceva apropiat single coil... I-am modificat controlul de tone să facă bass cut în loc de high cut și WOW! Cu chitara asta pot obține ce vreau & much more! În cazul tău, poți pune un bass cut fix global, testând mai multe valori până îți convine sunetul pe ambele doze la diverse niveluri de volum / tone. Din păcate, la configurația ta de Special, cu un singur volum și un tone global, nu e chiar simplu să reduci bașii pe fiecare doză separat, fără a-i reduce drastic și volumul... O variantă ar fi să pui o rezistență în serie pe firul dozei care sună mai bright, și să o ridici mai sus. Sunt de acord cu karpi că îți poți sculpta tonul din EQ. Gen un Behringer 7-band EQ sau ceva minim ar face minuni. Dar e un efect în plus, care ar fi putut fi folosit la altceva și, consider, chitara ar trebui să facă ce vrei să facă chitara
  14. Pls marchează threadul ca "vândut / expirat" - e un buton, sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.