www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Vreau Chitara!


Guest Catta
 Share

Recommended Posts

Salut tuturor..vreau sa imi cumpar o chitara (sunt incepator asa ca nu stiu prea multe :lol: )..ma-m uitat pe mai multe site-uri si am selectat cateva :) : HARLEY BENTON HBCG45 ; Dimavery - Chitara acustica AW-300 Western-Git. 3/4 ; Aria AWN-15 Acoustic Guitar ; ...acum astept sfaturi si pareri de la voi :lol:

nu Harley benton

nu Dimavery

Aria dunno.

Cauta pe forum,trebuie sa gasesti ceva second mai bun.Alea,iti zic io,nu se merita.Is niste jeguri.Spor!

Link to comment
Share on other sites

nu Harley benton

nu Dimavery

Aria dunno.

Cauta pe forum,trebuie sa gasesti ceva second mai bun.Alea,iti zic io,nu se merita.Is niste jeguri.Spor!

 

k..thx ptr sfat

Link to comment
Share on other sites

Guest Cristi .
http://guitarshop.ro/produs.php?pid=638

depinde si de bugetul tau.

iti recomand sa te uiti si la piata second hand, ai sanse sa-ti iei o chitara foarte buna si ieftina

http://forums.rgc.ro/index.php?showforum=88

si uita de dimavery, harley benton, etc...

+1 ! Chitarele/chitarile alea sunt niste jeguri nu merita a fi luate, numa' o sa-ti scada entuziasmu' :) de a invata sa canti, + ca aci pe forum, gasesti chestii muuult mai bune in banii aia  :lol: .

Link to comment
Share on other sites

OFF-TOPIC

+1 ! Chitarele/chitarile alea sunt niste jeguri nu merita a fi luate, numa' o sa-ti scada entuziasmu' :) de a invata sa canti, + ca aci pe forum, gasesti chestii muuult mai bune in banii aia  :lol: .

Ma Cristi ma,tu la orice topic esti de acord cu toata lumea? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca prezinti vreo importanta iesita din comun uzitand un astfel de limbaj "da'cartier da dorobantz" ?

+1 ! Chitarele/chitarile alea sunt niste jeguri nu merita a fi luate, numa' o sa-ti scada entuziasmu' :) de a invata sa canti, + ca aci pe forum, gasesti chestii muuult mai bune in banii aia :lol: .
Link to comment
Share on other sites