www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Microfon Pentru Captare Combo ?


Recommended Posts

Am o intrebare pentru cei care folosesc combo in live:ce microfon folositi,cum il pozitionati si la ce volum aproximativ ar trebui sa fie statia?

 

As vrea sa folosesc treaba asta in live,am la dispozitie doua microfoane( sm 57/58 si akg c3000)

Ma gandesc ca un volum mare din statie poate sa strice membrana akg c3000 acesta fiind mai sensibil decat sm.

Mentionez ca nu am folosit pana acum combinatia asta de statie si microfon,deci astept ceva sugestii si sfaturi din partea voastra.

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

nu prea vad ce treaba are educatia muzicala cu volumul statiei dar oricum multumesc pentru raspuns.

- eu am incercat sa fiu bine-intentionat informandu-te; cand vei avea si educatia muzicala si nu numai desavarsita, vei putea stapani si volumul statiei, spre multumirea colegilor, ing.de sunet si al publicului ; pana atunci ,daca grija ta e doar de a nu "leza" membrana microfonului, poti ridica volumul combo-ului la maxim, 57-le(microfonul)nu pateste nimic.

Link to comment
Share on other sites

nu prea vad ce treaba are educatia muzicala cu volumul statiei dar oricum multumesc pentru raspuns.

Are, că după cum vezi degeaba ești educat dacă nu ești și snob. Sunt într-adevăr n-șpe mii de factori, dar toate converg într-un criteriu simplu: te dai suficient de tare încât să te auzi. Dacă folosești monitoare in-ear sau ai monitorizare auxiliară puternică pe scenă, n-ai motiv să dai foarte tare. Actually multe trupe (mari) captează dintr-un iso cab în backstage.

 

Ma gandesc ca un volum mare din statie poate sa strice membrana akg c3000 acesta fiind mai sensibil decat sm.

E mai sensibil în sensul că produce semnal mai mare la același volum. Dar presiunea maximă suportată recomandată de producători e aceeași în ambele cazuri: 150 dB SPL, adică mai mult decât am văzut vreodată un combo să scoată. Totuși SM-ul și dinamicele în general sunt mai road-worthy și mai utile în mixaje live.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

in locatiile unde cant pe scena este zgomot destul de ridicat.in principiu as vrea sa folosesc akg-ul dar din cate inteleg de pe forumurile straine este un microfon care inafara de faptul ca e posibil sa se ``descentreze``(fiind un microfon de studio) exista si riscul ca sa intre in microfonie si de a prelua si din zgomotul general.

nelamurirea mea era in fond daca e ok sa ridic puterea statiei undeva peste jumatate(ac 30) sau e prea mult pt microfon.

inteleg ca pt live e mai ok 57/58.

apropo de diferenta dintre sm 57 si sm 58 ,am citit undeva ca sunt in principiu acelasi microfon,diferenta fiind ca 58 are sita de protectie .sa fie adevarat?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.