cristeadnl Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Salut. Ati apelat vreodata la returnarea unui produs cumparat de la magazinele din tara (in particular Guitar Shop), si nu ma refer pentru defecte, garantie, etc. Se practica la noi asa ceva? Mai pe romaneste, am cumparat online saptamana trecuta un produs, acum a aparut pe site un altul care cred ca ar fi mai pe placul meu. Cel pe care l-am luat nu are nimic, nu e defect, e impecabil, etc. S-ar putea returna? Ati avut experiente de acest fel?
sam Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 (edited) Nu am apelat la retur la niciun magazin de instrumente dar am fost la un pas cu cei de la Fly Music care mi-au spus sa le trimit produsul prin curier in ambalajul original si imi vireaza banii in cont. Nu a mai fost cazul pentru ca m-am razgandit eu insa ei erau dispusi fara probleme. Oricum e vorba de 10 zile, nu de 30. Extras din termenii si conditiile de la Guitar Shop: "Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei Guvernului 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2" Sursa In cele 30 de zile am facut retur la eMAG si n-au fost probleme, nici macar nu mi-au cerut un motiv. Edited March 17, 2014 by sam 1
cristeadnl Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 Am inteles. multumesc pentru raspuns. Fraza care ma bulversase era asta, citita la repezeala: Nu se accepta returnarea pentru produsele conforme, fara defecte , din ratiuni subiective, pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse care se aduc de la furnizor la cererea expresa a clientului si pentru care se achita un avans. Acum am citit mai atent si e vorba despre cu totul altceva. Asta inseamna sa si muncesti si sa si fii cu ochii pe site-uri cu jucarii.
'mnezău Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 (edited) Se practică, fie că scriu ei pe site sau nu. Însă vezi, că, din punct de vedere legal, termenul minim e de 10 zile. La Guitarshop, de exemplu, în 10 zile ai dreptul să returnezi produsul comandat online. Emag sunt mai cu moţ şi au mai băgat 20 de zile de la ei. În general, se cam merge pe minim, cele 10 zile, sunt puţine magazine care acceptă o perioadă mai mare. Să ai ambalajul original şi, desigur, să fii dispus să trimiţi produsul, după care să-ţi fie viraţi banii. Am mai auzit nebuni care-l trimiteau cu ramburs şi pe urmă se certau cu magazinul. Edited March 17, 2014 by Caliman Decebal
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now