www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ajutor, Boxe Pasive Cu Intrari Speakon Legate La Receiver


Guest lime

Recommended Posts

Buna, am nevoie de niste informatii. am niste boxe pasive de 250 wati sunt cu 2 intrari speakon, vreau sa le leg la un receiver.. nustiu inca exact modelu, dar ca toate receiverele are iesirile de speaker 5.1 dipuri dinacelea cu 2 fire, rosu negru. cum pot lega boxele astea la acel receiver? scuzati-mi exprimarea sunt cam incepator la asa ceva. MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ar fi să apelezi la un electronist. Trebuie să cumperi nişte mufe speakon mamă, lipeşti cîte un fir pe fiecare terminal, iar capetele le legi la receiver. Alternativa de nedorit ar fi să dezlipeşti firele din mufa tată şi să le înfingi în receiver. Desigu, mai există metoda ţărănească: nu mai pierzi timpul cu defăcutul mufelor, tai cablul direct.

Link to comment
Share on other sites

Buna, am nevoie de niste informatii. am niste boxe pasive de 250 wati sunt cu 2 intrari speakon, vreau sa le leg la un receiver.. nustiu inca exact modelu, dar ca toate receiverele are iesirile de speaker 5.1 dipuri dinacelea cu 2 fire, rosu negru. cum pot lega boxele astea la acel receiver? scuzati-mi exprimarea sunt cam incepator la asa ceva. MULTUMESC

"....am niste boxe pasive de 250 wati sunt cu 2 intrari speakon...." ?????

 

Trebuie identificat ptr. ce sunt acele doua conectoare ,,,

 

Ce fel de boxa ...pe cate cai ...?

Pot fi doua mufe in paralel ptr legarea a inca o boxa in paralel de la prima care este legata prin cablu la statie sau in serie ?.

Sau ,

Pot fi doua conectoare ,fiecare ptr cate un difuzor sau cate un grup de difuzoare ...( doua difuri identice ,,,sau o mufa ptr bass , o mufa ptr medi+inalte "bi-wiring " da la asa ceva se folosesc alt tip de conectoare )

 

http://soundandimage.blogspot.ro/2009/11/improve-your-sound-through-bi-wiring.html