www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Acustica Hora W12204 Asimetric


Guest Alexsso
 Share

Recommended Posts

Guest Alexsso

Salutare! ^_^

Acesta este primul meu post, asa ca am sa ma si prezint, ma numesc Alex, locuiesc in Sibiu, sunt incepator inca in ale chitarii :D , desi m-am apucat de aproape un an cu o chitara imprumutata despre care nu am auzit prea multe cuvinte de lauda, dar asta e, ma multumesc cu ceea ce am deocamdata :). Probleme grave n-am avut cu ea inca, cineva mi-a spus ca are gatul curbat, mi-a aratat diferenta de distanta intre grif si coarda la tasta 1 si 12, destul de maricica insa "mi-am bagat eu nasu" (nu stiu daca trebuia :lol: )si am scos calusul(daca gresesc corectati-ma) si am inceput "sa-l iau la pila" cu hartie abraziva iar acuma e mai ok distanta.... Gata, vorba multa saracia omului, va mai spun doar ca pana acuma mai mult "zdranganeam" la ea iar acum vreau sa ma apuc serios de treaba ^_^ .

( aaa da, sper ca n-am gresit topicul :unsure: )

18082012105.jpg18082012104.jpg

Edited by Alexsso
Link to comment
Share on other sites

Are truss rod. Am si eu o Hora si... n-ai ce sa-i faci. E o tigaie. Si la mine corzile sunt la 1 km de griff. Dar, din pacate :D, suna bine :) De-asta mai cant cateodata cu ea. Mai sus de primele 3 taste nu prea ai ce sa faci...

 

Bine ai venit, Alex! Daca vrei sa te apuci serios de chitara iti recomand sa strangi ceva banuti si sa-ti iei una buna. Vei avansa mult mai repede si fara chinuri. Si eu am inceput pe Hora.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexsso

Nu are truss rod? E destul de pronuntata curbura. Daca are truss rod, o poti regla fara probleme. Daca nu, nu prea ai ce-i face, gatul va continua sa se curbeze.

Nu prea am la cine sa o duc la mine in localitate... si eu nu m-as prea baga...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kitaristul