Guest kanocinu Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Salut! Ma numesc Andrei si sunt nou pe acest forum...Sa incep prin a va spune ca sunt incepator (atat de incepator incat nici chitara n-am)...am avut o chitara acustica dar nu prea mi-a placut deoarece dintotdeauna mi-am dorit una electrica... As dori ,daca se poate sa schimb un telefon pe o chitara + amplificator....nu am pretentii mari ...doar una care sa cante ok. Telefonul este un samsung galaxy 5...acesta are toate accesoriile +cutia in care a venit si arata impecabil. imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar m-am gandit sa incerc aici:)
Guest kanocinu Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Incearca la Mica Publicitate. am incercat si acolo...dar mai astept
Guest Aron Virginas Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Probabil vei avea mai multe sanse daca vinzi telefonul si cumperi chitara din contravaloare
Guest kanocinu Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 m-am gandit la asta dar speram sa elimin niste pasi.. oricum as putea gasi o chitara si un amp la vreo 400 ron?
'mnezău Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 (edited) Pai eliminarea asta de pasi o sa te duca in situatia de a avea o chitara de care cineva vrea neaparat sa scape. Vinzi telefonul si iti iei ce vrei. Slabe sanse sa gasesti chitara+amp la 400 de lei. Doar chitara ai sanse sa gasesti. Poti sa astepti 7 ani la mica publicitate. Daca faci mesaje cu titlul "Salut!", slabe sanse sa starnesti interesul celor interesati. Personal nu stau sa deschid toate mesajele de la mica publicitate, ci doar pe cele care au un titlu care ma intereseaza. Sunt sigur ca asa procedeaza majoritatea utilizatorilor... Edited January 17, 2012 by Gojira