Guest Ameretat Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Voiam sa bag chestia asta initial in topicul despre tempo, dar mi-am dat seama ca deraiez, la un moment dat. So, here goes: Cati dintre voi folosesc agogica? Va place sa variati tempoul si ritmul piesei? Folositi elemente de dinamica? Notiunea de "ton" si "timbru" inseamna si ceva pentru voi? Vreau sa zic, ALTCEVA decat schimbarea dozelor sau setarea efectului... Cate feluri de vibrato sau benduri folositi? Cate feluri de AH-uri dati? Si lista ar putea continua... Ce inseamna, de fapt, expresivitatea pentru tine? Ai putea sa numesti si alte elemente care tin de interpretare/expresivitate decat ce am trecut eu mai sus? Care e cel mai important element in expresivitatea ta? Ce inseamna, de fapt, mult-trambitatul "filing"? Daca pornesti de la ideea ca orice se poate imbunatati, cum ai putea sa-ti imbunatatesti expresivitatea?... Bagati, pupa-v-as pe flat-pickuri, ca sunt taaaare curios! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Mie greu de explicat. O sa incerc totusi. Feelingul iese si din tonul pe care il dai unei note. Felul in care lovesti coarda si o faci sa sune mai apasat, mai putin apasat, daca mai lovesti si cu degetu dupa pana (fara sa faci AH totusi, undeva intre), modul in care accentuezi notele si in care canti putin pe langa timp (foarte putin, imperceptibil). Acu mai pun si eu o intrebare, ca nu le stiu pe toate: ce inseamna "agogica" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumea imi spune iosif Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 agogica = toate schimbarile de tempo din melodie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ameretat Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Agogica se ocupa cu varierea unei interpretari muzicale, folosind elemente ce, in general, nu sunt continute in partitura. Adica tot felul de accelerari, incetiniri, cantat "pe langa tempo", schimbarea dinamicii si tot felul de chestii... "la discretia interpretului". Adica, oarecum ce ai spus si tu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Am inteles... stiu procedeul, dar nu imi era familiar numele. Multumesc pentru explicatii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~Hyperion~ Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 "Ce inseamna, de fapt, mult-trambitatul "filing"? " Asta ma intreb si eu. M-am gadit la o explicatie: cred ca atunci cand deja canti fara probleme(o piesa sau asa in general) o sa canti mai diferit pt ca nu o sa iti mai vina le canti asa cum sunt scrise. Adaugi un personal touch si te implici sufleteste atunci cand canti o piesa si zic ca asa apare filingu. Cred ca vine o data si cu experienta dar apare mai ales la piesele care tie iti plac ft mult si care iti fac o placere sentimentala se le canti. Eu cam asa imi explic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 "Ce inseamna, de fapt, mult-trambitatul "filing"? " Asta ma intreb si eu. M-am gadit la o explicatie: cred ca atunci cand deja canti fara probleme(o piesa sau asa in general) o sa canti mai diferit pt ca nu o sa iti mai vina le canti asa cum sunt scrise. Adaugi un personal touch si te implici sufleteste atunci cand canti o piesa si zic ca asa apare filingu. Cred ca vine o data si cu experienta dar apare mai ales la piesele care tie iti plac ft mult si care iti fac o placere sentimentala se le canti. Eu cam asa imi explic. Bun, dar cum se traduce asta tehnic ? Ca asta a intrebat omu de fapt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Eu cred ca feeling-ul nu are legatura cu tehnica. Asta spun pentru ca sunt unii chitaristi care nu au tehnica prea buna, dar in momentul in care iti canta un solo simplu ramai perplex. De asemenea sunt unii chitarist cu o tehnica foarte buna, dar la capitolul sentimente stau cam prost. Eu cred ca feelingul ii ceva cu care te nasti, si inveti 'sa`l pui in practica' dupa nopti intregi de ascultat satrianisme, vaisme si etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~Hyperion~ Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 (edited) i agree with alexm Edited July 14, 2006 by ~Hyperion~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosu Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Dupa parerea mea e cam meschin sa rezumi un artist la procedee si executii tehnice. Desigur fara ele nu ar canta nimic dar atat cat ma pricep eu cred ca e vorba de mai mult decat atat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ameretat Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Dragii mei, eu am o idee destul de clara aspura a ceea ce inseamna "filing". In sensul asta, nea Jackson avea dreptate: eram foarte interesat de cum se traduce asta tehnic. Pentru ca, in opinia mea, filingul nu este o "forta misterios-divina", pe care unii pur si simplu "o au" si le-a fost data de acea fairy-godmother-who-sits-in-the- -sky. Din experienta mea, "filingul", expresivitatea sau cum vreti sa-i ziceti, in alte cuvinte, abilitatea de a evoca trairi emotionale prin muzica, ei... ...este, din experienta mea, o abilitate CA ORICARE ALTA! In sensul acesta, ea poate fi analizata, disecata, parametrizata si - aici e aici - IMBUNATATITA! BEYOND YOUR WILDEST DREAMS!!! De aceea eram atat de curios ce aveti de spus la capitolul asta. Oricum, this case is FAR from closed, asa ca bagati cu tupeu. Cu MAI MULT tupeu, mai exact... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 (edited) Dragii mei, eu am o idee destul de clara aspura a ceea ce inseamna "filing". In sensul asta, nea Jackson avea dreptate: eram foarte interesat de cum se traduce asta tehnic. Pentru ca, in opinia mea, filingul nu este o "forta misterios-divina", pe care unii pur si simplu "o au" si le-a fost data de acea fairy-godmother-who-sits-in-the- -sky. Din experienta mea, "filingul", expresivitatea sau cum vreti sa-i ziceti, in alte cuvinte, abilitatea de a evoca trairi emotionale prin muzica, ei... ...este, din experienta mea, o abilitate CA ORICARE ALTA! In sensul acesta, ea poate fi analizata, disecata, parametrizata si - aici e aici - IMBUNATATITA! BEYOND YOUR WILDEST DREAMS!!! De aceea eram atat de curios ce aveti de spus la capitolul asta. Oricum, this case is FAR from closed, asa ca bagati cu tupeu. Cu MAI MULT tupeu, mai exact... hmm... . Abilitatea de a evoca trairi emotionale in general o au artistii sau cei care au o latura artistica. Dar nu toti se nasc artisti si nu toti care doresc sa devina artisti...devin artisti. Prin urmare trebuie sa "existe ceva in tine"....care sa te "ajute" sa creezi si sa transmiti....pentru ca acestia sunt artistii, nu? Edited July 14, 2006 by alexm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Scuzati de offtopic, dar chiar nu m-am putut abtine: The old argument thing, innascut vs. dobandit... who'll gone be the winner? Eu unul as privi mai in nuante. Si, daca ar fi sa evoc trairi prin muzica... Cica ar fi aparatura speciala cu nu stiu ce fel de frecvente care face sa te simti intr-o anumita directie. Nu mai trebuie decat a little magic touch si gata, daca ai noroc, multimea te va adula... (Glumeam partial) Ontopic - desi nu ma pricep la muzica, banuiesc ca pentru a trezi eu in tine X traire, trebuie sa functionez pe aceeasi frecventa cu tine. De unde rezulta ca e aproape imposibil sa trezesc eu in tine ce vor neuronii si mainile mele. Dar in acest serviciu intra si muzica si a sa conventie, fapt care duce la un limbaj comun si, cine stie, poate-poate vom vorbi pe aceeasi limba, despre aceleasi lucruri... Pe scurt, eu imi evoc mie nu stiu ce amintiri (care ele duc la trairi) cand zdranganesc de unul singur, dar daca dau altuia sa asculte, in afara de chitaiala de chitara nu intelege. Desigur ca la nivele avansate lucrurile se schimba, dar ramane si aceasta chestie. Parerea mea... Deci feelingul rezida in potrivirea de "frecvente psihice si fizice". De-aia, zic eu, s-au certat oamenii la topicul cu G3 ca ba Vai are feeling, ba ca n-are, ba ca Satriani e tata lor si tot asa. Eu unul nu vad nici un fel de feeling in tapingurile alea fulgeratoare (oarca asa le zice). Dar daca ma chinui sa adopt alata perspectiva, parca-parca prind ceva (plus daca ma uit la fata lui). Chiar asa vrea sa fac un studiu despre undele cerebrale (alpha, beta, gamma, delta parca) sa vad daca au vreo legatura cu genul de muzica preferat. Ca pe unii ii doare literalmnete capul dupa 1 minut de chitara a la satriani sau oricine altul. Poate tine de temperament, care cica ar avea baze neurogenetice... Dar nu am aparatura necesara Cam asta fu parerea mea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
err Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Parerea mea-i ca feelingu' n-are nici o leg. cu tehnica, da' ca tehnica e strans legata de feeling. Erm, ce? Adica nu poti sa cauti feelingu' prin tehnica, ci sa te folosesti de tehnica pt. a deborda feeling -- sau ceva de genul. Si ce tehnica e strans legata de feeling? Pai nu le stiu pe toate ... ritmu'(cica-ar fi cel mai important element al muzicii, zic niste muzicologi mai luminati...)--, agogica aia a voastra, tehnicile de articulatie, efectele (chiar si-alea de lumina si...mai mult, ca la concertele floyd zici ca esti printre extraterestii, si cand iti mai zboara si-un avion deasupra capului...), cantitatea de substante ingurgitate... Si-nc-o chestie: chiar daca detest sa ajung aici, cand zicem feeling, la cine ne referim?La artist sau la public?C-am vazut cazuri cand se cantau niste cestiuni ce, in mod 'normal', ar trb sa-ti evoce o stare de tristete, de bocit... se canta despre o bunica moarta, despre cat de buna a fost, trlalala, si unele pers din public parca dansau vals si se mancau intre ei. Mai exista pers. care-s atente la VERSURI si nu se las purtate de timbru' vocalistului/ei respectiv metru/ritmu's.a. inglobate-n versuri? Da' aici e rgc, nu rvc...nyway. Mai mult, sint trupe pe care nu puteam sa le-ascult, pt ca-mi sunau ... aiurea. Sint game care-mi sunau ... gresit, da' acu' zau ca parc-ar vb din mine. Feeling ... a zis cineva pe-aci ca-i o treaba nuantata, eu zic ca-i de'a dreptu' policroma... Btw, parca, cu timpul, de cand ma tot tin 'muzica', cel putin de partea tehnica/teoretica, nu ma mai frapeaza melodii ce sigur m-ar fi oarescum dat pe spate inainte sa ma fi apucat de indeletniciri de genul; in schimb, raman melodiile alea care m-au afectat in tinerete, la care parca_toate apucaturile formate in ultimul timp, imi stagneaza. Eh, policrom dat dracu'! Filing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Eu cred ca feeling-ul nu are legatura cu tehnica. Asta spun pentru ca sunt unii chitaristi care nu au tehnica prea buna, dar in momentul in care iti canta un solo simplu ramai perplex. De asemenea sunt unii chitarist cu o tehnica foarte buna, dar la capitolul sentimente stau cam prost. Eu cred ca feelingul ii ceva cu care te nasti, si inveti 'sa`l pui in practica' dupa nopti intregi de ascultat satrianisme, vaisme si etc... Depinde ce intelegi prin tehnica. Eu personal cand am mentionat tehnica nu m-am referit la abilitatea de a canta "blistering solos" sau alte chestii de gen, ci la ceva mult mai "basic" din anumite puncte de vedere sau mai subtil din altele. Uite... John Frusciante. Nu poti sa zici ca are o tehnica deosebita, dar modul in care canta are "feeling". Dupa cum s-a mai spus... feeling-ul nu este acel sentiment dat de divinitate ci e rezultatul unui mod de a canta tehnic o melodie incat sa "atinga sufletele ascultatorilor". Tocmai de aceea nu te nasti cu el ci il dezvolti, si nu e de factura mistica sa ajungi la el prin incantatii pagane sau alte prostii de genu asta. Subiectu are doar o aura de mister... nimic mai mult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Cam offtopic, dar zic ca merge... In popor sau in limbajul comun, talentul este sinonim oarecum ca un fel de "har dat de Dumnezeu". Asta poate duce la confuzii, cum ca talentul ar fi de factura mistica, ceea ce este total eronat. "Dat de Al de sus" nu reprezinta altceva decat o aptitudine, adica ceva cu care omu' X e inzestrat mai mult, ceva ce el realizeaza mai bine decat majoritatea semenilor sai... Acum, acest ceva poate fi mai mult sau mai putin innascut, adica stadiul actual de dezvoltare a acelui ceva se poate sa fi fost determinat mai mult de catre mediu sau mai mult de catre baza genetica a individului. Asta pentru ca sa amintesc ca "dat de Dumnezeu" in limbajul curent este o alta forma de a spune ca este talentat sau are aptitudini in acel sens, si nu ca are el nu stiu ce iluminare divina speciala... In acelasi timp, se poate ca termenul sa fie folosit pentru a sugera ceva innascut, adica transmis genetic. Am simtit ca e nevoie de aceatsa precizare, pentru ca discutia sa fie putin mai clara (macar pentru mine ). Si intrebarea mea: poate fi analizat feelingul cuiva in abstractie de receptorul produselor sale? Ca pana la urma el este cel ce da valoarea... Daca publicul nu te are la suflet, poti sa fii si Bach II, ca n-o sa ajungi in istoria muzicii. Si atunci cat de personal/impersonal devine acest feeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Intotdeauna or sa fie si persoane obiective... Daca tot publicu nu te are la inima, inseamna ca faci tu ceva gresit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Dar poate ca: 1. nu te-ai orientat spre segmentul de piata corespunzator SAU nu exista posibilitatea receptarii tale de catre acel public potrivit (asta in cazul in care executia tehnica si potentialul de feeling sunt la locul lor) 2. esti inaintea timpurilor tale Situatie ipotetica: trupa X vrea sa se lanseze; dar ea canta ceva ce seamana cu altceva deja existent pe piata si care este foarte cerut. Motiv pentru care nimeni nu se apuca sa o promoveze sau sa o asculte. Dar daca X ar fi fost sustinuta, poate ca ajungea de zeci de ori mai mare ca trupele renumite din segmentul lor... Dar se pare ca deviez... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Ai si tu dreptatea ta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Cam offtopic, dar zic ca merge... In popor sau in limbajul comun, talentul este sinonim oarecum ca un fel de "har dat de Dumnezeu". Asta poate duce la confuzii, cum ca talentul ar fi de factura mistica, ceea ce este total eronat. "Dat de Al de sus" nu reprezinta altceva decat o aptitudine, adica ceva cu care omu' X e inzestrat mai mult, ceva ce el realizeaza mai bine decat majoritatea semenilor sai... Acum, acest ceva poate fi mai mult sau mai putin innascut, adica stadiul actual de dezvoltare a acelui ceva se poate sa fi fost determinat mai mult de catre mediu sau mai mult de catre baza genetica a individului. Asta pentru ca sa amintesc ca "dat de Dumnezeu" in limbajul curent este o alta forma de a spune ca este talentat sau are aptitudini in acel sens, si nu ca are el nu stiu ce iluminare divina speciala... In acelasi timp, se poate ca termenul sa fie folosit pentru a sugera ceva innascut, adica transmis genetic. Am simtit ca e nevoie de aceatsa precizare, pentru ca discutia sa fie putin mai clara (macar pentru mine ). Si intrebarea mea: poate fi analizat feelingul cuiva in abstractie de receptorul produselor sale? Ca pana la urma el este cel ce da valoarea... Daca publicul nu te are la suflet, poti sa fii si Bach II, ca n-o sa ajungi in istoria muzicii. Si atunci cat de personal/impersonal devine acest feeling? Eu cred ca poti sa analizez feelingul cuiva in fara sa iei in considerare auditoriul. Sunt trupe care mie de exemplu nu`mi plac dar in acelasi timp sunt convins ca isi canta melodiile cu feeling. Edited July 16, 2006 by alexm Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Dragii mei, eu am o idee destul de clara ...??????????????? Ai undeva ceva piese cantate sa vad daca , ai putut analiza, diseca si parametriza ? Fara nici un misto .Sunt doar curios . Cu inbunatatirea tehnici ajungi sa poti canta bine pe instrument , si ai putea sa interpretezi nu numa sa executi notele , sec si exact pe timp , cu bendul calculat dupa nu stiu ce algoritm. Bineinteles ca la inceput trebuie sa imiti sa copiezi pana intelegi despre ce este vorba , dupa ce te lamuresti , numai atuncea poti sa incepi sa canti , si ,"de la tine". Atuncea apare filingul ,filingul tau , caci restul este doar imitatie mai buna sau mai nereusita. Adica COSU cred ca a marcat treaba cel mai bine , eu am mai inflorit-o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Pe mine unul ma intereseaza chestiunea mai mult din punct de vedere psihologic, si asta foarte mult, ca pana la urma e o chestie care face diferenta... Era sa spun... Dar mai bine sa intreb. Care ar fi diferenta, in ceea ce priveste redarea notelor muzicale, dintre un program si un om? (ma refer la un soft ideal sa zicem, ca sa nu apara discutii legate de calitatea sunetului sau chestiuni neimplementate etc.). Aceeasi partitura pana la urma; daca e ca feelingul sa fie dat de alcatuirea notelor, inseamna ca si programul il scoate... Respectivul om e obligat sa cante exact aceeasi partitura, deci daca el are feeling iar programul nu, in ce ar putea consta? (asta fiindca se punea problema disecarii si parametrizarii: cea ma i buna situatie experimentala se reduce la conditii absolut identice si acea variabila care sa faca diferenta, daca exista vreo diferenta). Eu as propune sa se dea insiruirea X de note (simpla si usoara, scurta, ca sa ma pot baga si eu , eventual in guitarpro, cu timpi si tot ce trebuie; sa se mentioneze clean sau efectul cutare) (sa zicem 20 de note, fara fundal, fara nimic, ca sa nu dispere ascultatorul, dar puse frumos cap la cap) si apoi fiecare sa cante aceasta succesiune cum cred ei de cuviinta, dar respectand la sfintenie partitura (fara floyd sau bend sau nu stiu ce efect, dc nu apare acolo). Daca se vor inregistra diferente, se pot analiza clar si concret si se poate vedea daca feelingul sta in tonul chitarei sau in volum sau mai stiu eu ce... Mi se pare cel mai simplu si cel mai elocvent. Ce ziceti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 (edited) Pe mine unul ma intereseaza chestiunea mai mult din punct de vedere psihologic, si asta foarte mult, ca pana la urma e o chestie care face diferenta... Era sa spun... Dar mai bine sa intreb. Care ar fi diferenta, in ceea ce priveste redarea notelor muzicale, dintre un program si un om? (ma refer la un soft ideal sa zicem, ca sa nu apara discutii legate de calitatea sunetului sau chestiuni neimplementate etc.). Aceeasi partitura pana la urma; daca e ca feelingul sa fie dat de alcatuirea notelor, inseamna ca si programul il scoate... Respectivul om e obligat sa cante exact aceeasi partitura, deci daca el are feeling iar programul nu, in ce ar putea consta? (asta fiindca se punea problema disecarii si parametrizarii: cea ma i buna situatie experimentala se reduce la conditii absolut identice si acea variabila care sa faca diferenta, daca exista vreo diferenta). Eu as propune sa se dea insiruirea X de note (simpla si usoara, scurta, ca sa ma pot baga si eu , eventual in guitarpro, cu timpi si tot ce trebuie; sa se mentioneze clean sau efectul cutare) (sa zicem 20 de note, fara fundal, fara nimic, ca sa nu dispere ascultatorul, dar puse frumos cap la cap) si apoi fiecare sa cante aceasta succesiune cum cred ei de cuviinta, dar respectand la sfintenie partitura (fara floyd sau bend sau nu stiu ce efect, dc nu apare acolo). Daca se vor inregistra diferente, se pot analiza clar si concret si se poate vedea daca feelingul sta in tonul chitarei sau in volum sau mai stiu eu ce... Mi se pare cel mai simplu si cel mai elocvent. Ce ziceti? ideea este foarte buna dar cred ca daca respectam partitura...vor iesi toate la fel (aproape la fel, probabil aici vrei sa gasesti feeling-ul)...Ma gandesc la cei care canta la chitara clasica..care respecta fiecare semnulet al partiturei...daca luam o pieasa clasica si vedem interpretarile ei facute de chitaristi buni, cu greu observi diferente. Mie feeling-ul, mi se pare o ceva foarte abstracta. Nu poti sa spui ca feeling-ul are legatura cu tonul chitarei, pentru ca digitech-urile nu erau si acum 50 de ani....Nu poti sa spui ca tine nici de tehnica...in totalitate....Cred, de altfel, ca are legatura cu toate (in acelasi timp). Cred ca ar trebui sa existe 2 interpretari..una, cum ai spus si tu, sa respecte partitura si cealalta sa fie cantata "cum simte" pers respectiva..si de aici...feeling. De asemenea, s`ar putea sa gresesc, cred ca feelingul nu este acelasi lucru cu expresivitatea sau cu ceea ce simte auditoriul. Eu cred ca feelingul se reduce la "eu simt ceea ce cant", expresivitatea la "cat reusesc sa ma fac inteles" iar ceea ce simte publicul....rezultatul celor doua. Edited July 17, 2006 by alexm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Nu e o idee rea... dar sa nu se puna restrictii (gen "fara floyd" sau altele). Fiecare interpreteaza cum simte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Nu e o idee rea... dar sa nu se puna restrictii (gen "fara floyd" sau altele). Fiecare interpreteaza cum simte... ....cred ca, asa cum am scris mai sus, trebuie sa existe ambele variante...adica si cea care respecta partitura si cea personalizata....mai spun o data, ideea lui cridegnosis e ff buna...oricum el a venit cu ideea...el alege cum o sa fie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Pai nu prea merge faza ca eu am venit cu ideea, eu aleg, ca e libertate Oricum, zic ca ar fi bune ambele varinate, ca sa ptem compara si intre ele. Pana una alta, poate baga careva mai priceput partitura... Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexm Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Pai nu prea merge faza ca eu am venit cu ideea, eu aleg, ca e libertate Oricum, zic ca ar fi bune ambele varinate, ca sa ptem compara si intre ele. Pana una alta, poate baga careva mai priceput partitura... Thanks! pai pune tu partirura...poate sa fie chiar o secventa dintr`un solo...orice...eu nu o sa pot participa pentru ca plec acasa si nu o sa pot sa`mi iau chitara...dar oricum...voi fi prezent pentru viitorele discutii...si poate ar fi mai bine sa deschizi un nou topic.....si sa explici din nou intentia ta....dar...sa nu para ceva asemanator cu "duelul chitaristilor"...ca, practic, si aici itit poti da seama...un pic..de unde "gasesti" feeling, digitechuri, ambele...si..etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Multumesc pentru increderea acordata, dar nu prea le am cu muzica, chitara la mine e un hobby... Deci nu-s deloc potrivit pt asta, ca ma gandesc ca ar fi bine sa sune si... muzical acele cateva note. Mie unuia mi s-ar parea interesant chiar un topic separat, caci nu stiu daca Ameretat a intentionat ca discutia sa ajunga in aceasta directie... O partitura (tab) clara, simpla, scurta care trebuie cantata exact (pe clean, sa zicem, sau doar pe un anumit efect) si apoi aceleasi note, poate ca in aceeasi ordine, dar cu alt ritm (nu ma pricep) pe care fiecare interpreteaza cum vrea. Si apoi sa zicem 2 topicuri-vot (sau unul singur) in care sa se voteze varianta cu cel mai mult feeling, fiecare votant trebuind sa explice ce intelege el prin feeling (adica cam pe ce criteriu a votat X si nu Y). Cam asta e ideea mea... Acum, cine sa incumeta la partitura, poate deschide si topicul. Toate cele bune! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Nush daca ar trebui facut concurs. Iar incep astia cu tot felu de animozitati si mai stiu eu ce, ca ei n-au castigat, ca i-a furat arbitru, ca de fapt nu-stiu-cum etc... Pur si simplu, fiecare isi pune osu la treaba, baga mp3-u si analizam si noi diferentele, facem studiu de caz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GB Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 You have a point, oriunde e vot e si ideea de competitie si atitudinile de circumstanta... Pai uitati aici un tab extrem de simplu cu care m-am jucat acu ceva zile, pe note din X files. Daca merge asta, bine, daca nu, astept altele... X_files.gp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now