www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Legare In Serie Amplificatoare Lampi


thebluefalcon
 Share

Recommended Posts

Sper să nu întreb vreo prostie, dar parcă am auzit/văzut cândva pe unii care făceau asta... e posibil să legi 2 amplificatoare de lampi în serie? Adică, mă gândesc că evident nu se poate să pui semnal de putere pe intrarea unui amplificator, dar cumva, poți lega ieșirea preampului unui amplificator la intrarea celuilalt.

 

Ce mă face să mă gândesc la asta, este faptul că am un amplificator pe lampi destul de curat, și as vrea mai mult gain; pot face asta din pedale, sau, mă gândeam sa iau un alt head tot pe lampi (sau un preamp); iertați dacă spun prostii, nu sunt chiar începător dar nici nu mă consider prea avansat, mai ales când vine vorba de efecte și de partea tehnica :)

Edited by adrian_mirea
Link to comment
Share on other sites

Nu poti lega iesirea unui amp la intrarea altuia. ce ai mai vazut tu probabil ca este ceea ce se numeste slaving, adica legi iesirea din preampul unui amp (FX send) la puterea unui al amp, pentru a avea mai mult volum sau o alta culoare.

Ce vrei tu se obtine intr-adevar cu pedale, sau cu un preamp dedicat, dar care nu se leaga la intrarea ampului tau, ci la FX return, sau mai exact direct in puterea ampului tau. Se poate si la intrare, dar rezultatele nu sint nici pe departe optime.

Fac reclama, pentru ca merita, colegul nostru Analog Sound a dezvoltat o pedala pe lampi care merge excelent in fata unui amp clean, cu un distors comparabil dpdv calitate cu multe ampuri dedicate high gain. Check it out here: http://forums.rgc.ro/topic/62655-o-alta-pedala-analog-sound-gtfo-soldano-gto-inspired/page__view__findpost__p__602877

Link to comment
Share on other sites

"...dar cumva, poți lega ieșirea preampului unui amplificator la intrarea celuilalt...."

 

Dummy Load Resistor

 

GOOGLE -->(audio dummy load resistor for line out)

 

http://diy-fever.com/misc/dummy-load/