www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Bassist Incepator Caut Trupa Pt Timpul Liber


gicacontra
 Share

Recommended Posts

As zice totusi ca sunt incepator. Medii sa zicem ca ar fi cei care se ridica la nivelul unei trupe putin cunoscute, dar cu repetitii si cantari live destul de frecvente... Iar meseriasi ar fi cei din trupele consacrate, adica profesionisti :)

 

Adaug faptul ca imi caut niste oameni cu care sa cant, dar nu vreau sa-mi dicteze nimeni ce sa cant, vreau sa imi fac singur partile de bass :) Nu caut trupe unde liderul zice la altii ce au de cantat :P Accept sfaturi, dar vreau sa iasa ceva din ideile mele, combinate cu ale celorlalti.

Edited by gicacontra
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salut,

 

Sunt chitarist cu o experienta de cca. 10 ani, am cantat live in trupa si solo, am experienta de compozitie (muzica si versuri) si coveruri.

 

Momentan incerc impreuna cu un prieten chitarist sa punem bazele unei trupe. SI noi lucram, de obicei ne intalnim o data de doua ori pe saptamana la o sala.

 

Propun sa ne cunoastem, vedem ce iese si daca directiile cautarilor noastre muzicale converg.

Am discutat si cu un baterist, poate reusim sa dam drumul unui proiect.

Id-ul meu de mess este untilisleepd2 sau telefon 0743 082 840.

 

Multumesc,

Ciprian

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Salut,

 

Mai esti disponibil ?

Suntem o trupa din Targoviste si avem nevoie de basist.Nici noi nu mai suntem tineri, unii chiar te depasesc la ani.Cantam de placere si odata formula batuta in cuie, ne gandim si la proiecte.

Astept un semn. si pe sorin.simionescu@yahoo.com.

Numai bine.

 

Sorin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in