www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cover Johny Cash Hurt


Guest rknroll
 Share

Recommended Posts

Guest rknroll

Salutare. As vrea sa aud si eu ceva pareri in legatura cu coveru meu(voce + chitara). Unde mai trebuie sa lucrez, unde am gresit etc. Here is the link http://www.fileshare.ro/30921642112.8 . Astept pareri. Multumesc. Tin sa mentionez sunt incepator so don't expect something professional.

Edited by rknroll
Link to comment
Share on other sites

Guest rknroll

Da, ai dreptate in legatura cu datul drumul la voce. O sa incerc sa cant mai cu viata . Mersi pentru comment . Mai astept si de la altii pareri :).

Link to comment
Share on other sites

trebe sa mai lucrezi la pitch. sunt momente in care nu esti pe nota.

si acordeaza-ti chitara, te poate induce in eroare f usor. bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu posteaza asa multa lume pareri pt. ca multi se abtin sa-ti spuna daca nu esti bun ca sa nu para oameni cu intentii rele.

 

N-am intentii rele. Iti spun cu indulgenta parerea mea: Mai ai foarte mult de studiat. Canti nazal, nu-ti dai drumul la voce, nu ai energie. Si acordeaza-ti chitara cum trebuie.

 

Ia-o ca pe o critica constructiva.

 

(Si apropo, sper ca stii ca piesa originala nu e compusa de Johnny Cash, ci de Trent Reznor, de la Nine Inch Nails.)

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Guest rknroll

Of course i know it's by nine inch nails :). Multumesc pentru comment. Sincer as prefera ca sa primesc un raspuns direct , sa stiu unde trebuie sa lucrez sa perfectionez vocea decat sa nu primesc nici un raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×