www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ordinea Pedalelor In Board


Solarograma
 Share

Recommended Posts

Salutare dragi forumisti,

 

 

Imi tot bat capul cu ceva experimente de cand am dobandit un wah si un reverb, iar de atunci ordinea sonica si pedalbordul meu nu mai este la fel…ce manuiesc eu?, sludge,post-metal/rock, nitica black metal avangardist in general imi place sa experimentez delay-uri, chorusuri si phasere dubioase condimentate in tremolo :)

 

De cand am pus cele 2 pedale noi in board lucrurile s-au complicat iar armonia hmm a cam disparut, sigur posibilitatile de exprimare au crescut.

 

Delay-ul este partea cea mai folosita si cu clean si cu drive usurel (CH1) sau gen din amp…ma gandeam ca reverbul este tot mai lipseste pentru a desavarsii sunetul (adica a-l face plin, spatial, rotund habar n-am cum sa ma exprim mai bine-Isis, Neurosis, God is an Astronaut, Mono d’astea).

 

Nemultumirea mea este ca delay-ul este acum „murdar” mai ales cand ii pun reverb (folosit cu bun simt nu dat in blana dacay-ul sau fx level-ul) in special cand ii adaug si putin drive pt un lead usor.

 

Wah-ul il folosesc pt functia lui de step sequence decat in chestii traditionale, poate nici ala nu l-am pus unde trebuia.

 

Anyway daca aveti sugestii, comenturi sau alte idei despre ordine eu sunt bucuros sa incerc.

 

Unelte:

 

Chitara electrica Framus Panthera – doze Seymour Duncan Blackouts active

Chitara electrica Framus Panthera Studio Custom – doze Seymour Duncan pasive

 

Amp:

 

Hughes & Kettner TriAmp MK I + cab Kettner cu V30-uri

 

Pedale in ordinea actuala:

 

-out-Blackstar Ht Dual, Voodoo Lab Wahzoo,TC Hall of Fame Reverb, TC Nova Delay, Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, Boss Tremolo TR-2, Korg Pitchblack Tuner-in-

 

Am scris tot in ideea in care poate orice detaliu conteaza, situatia cu sunet mai problematic exista evident cand folosesc chitara cu doze active, dar aia e main axe…combinatia de baza in piese fiind chestii melodice in doza de neck frumos alternate cu chestii cu drive greu in Si&stuff, doar v-am scris ce imi place.

 

 

p.s. aici o sa mi-o iau: nu imi place sa folosesc fx-loop-ul, Gabi a.k.a. Analog Sound m-a „certat” odata la chestia asta, dar din puctul meu de vedere legand pedalele direct in Input imi place mai mult ca efectele sunt mai pronuntate, prin loop am senzatia ca se „topesc” cumva…asta dupa ore de experimente inclusiv inregistrate profesional si asculat pe diverse siteme de la casetofon International rosu la chestii high-end…

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salve Emy,

 

Iti recomand cam aceiasi topologie sugerata de colegul ulfhednar dar cu o mica modificare, incearca si pune delay-ul ultimul in lant. Tunerul tau este TB, de ce nu il folosesti primul in lant? Este mult mai normal asa dpdv functionalitate - daca vrei sa acordezi nu stai sa faci bypass pe toate efectele - sunt foarte interesat cum acordezi cu un delay sau cu un tremolo :D. All in all ideea e asa: topologia lui ulfhednar dar cu modificarile urmatoare: primul in lant tunerul, ultimul din lant delay.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand cam aceiasi topologie sugerata de colegul ulfhednar dar cu o mica modificare, incearca si pune delay-ul ultimul in lant. Tunerul tau este TB, de ce nu il folosesti primul in lant? Este mult mai normal asa dpdv functionalitate - daca vrei sa acordezi nu stai sa faci bypass pe toate efectele - sunt foarte interesat cum acordezi cu un delay sau cu un tremolo :D. All in all ideea e asa: topologia lui ulfhednar dar cu modificarile urmatoare: primul in lant tunerul, ultimul din lant delay.

 

Cam acelasi lucru il recomand si eu, doar ca sunt de parere ca ultimul ar trebui sa fie reverbul.

Link to comment
Share on other sites

Salutare dragi forumisti,

 

 

Imi tot bat capul cu ceva experimente de cand am dobandit un wah si un reverb, iar de atunci ordinea sonica si pedalbordul meu nu mai este la fel…ce manuiesc eu?, sludge,post-metal/rock, nitica black metal avangardist in general imi place sa experimentez delay-uri, chorusuri si phasere dubioase condimentate in tremolo :)

 

De cand am pus cele 2 pedale noi in board lucrurile s-au complicat iar armonia hmm a cam disparut, sigur posibilitatile de exprimare au crescut.

 

Delay-ul este partea cea mai folosita si cu clean si cu drive usurel (CH1) sau gen din amp…ma gandeam ca reverbul este tot mai lipseste pentru a desavarsii sunetul (adica a-l face plin, spatial, rotund habar n-am cum sa ma exprim mai bine-Isis, Neurosis, God is an Astronaut, Mono d’astea).

 

Nemultumirea mea este ca delay-ul este acum „murdar” mai ales cand ii pun reverb (folosit cu bun simt nu dat in blana dacay-ul sau fx level-ul) in special cand ii adaug si putin drive pt un lead usor.

 

Wah-ul il folosesc pt functia lui de step sequence decat in chestii traditionale, poate nici ala nu l-am pus unde trebuia.

 

Anyway daca aveti sugestii, comenturi sau alte idei despre ordine eu sunt bucuros sa incerc.

 

Unelte:

 

Chitara electrica Framus Panthera – doze Seymour Duncan Blackouts active

Chitara electrica Framus Panthera Studio Custom – doze Seymour Duncan pasive

 

Amp:

 

Hughes & Kettner TriAmp MK I + cab Kettner cu V30-uri

 

Pedale in ordinea actuala:

 

-out-Blackstar Ht Dual, Voodoo Lab Wahzoo,TC Hall of Fame Reverb, TC Nova Delay, Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, Boss Tremolo TR-2, Korg Pitchblack Tuner-in-

 

Am scris tot in ideea in care poate orice detaliu conteaza, situatia cu sunet mai problematic exista evident cand folosesc chitara cu doze active, dar aia e main axe…combinatia de baza in piese fiind chestii melodice in doza de neck frumos alternate cu chestii cu drive greu in Si&stuff, doar v-am scris ce imi place.

 

 

p.s. aici o sa mi-o iau: nu imi place sa folosesc fx-loop-ul, Gabi a.k.a. Analog Sound m-a „certat” odata la chestia asta, dar din puctul meu de vedere legand pedalele direct in Input imi place mai mult ca efectele sunt mai pronuntate, prin loop am senzatia ca se „topesc” cumva…asta dupa ore de experimente inclusiv inregistrate profesional si asculat pe diverse siteme de la casetofon International rosu la chestii high-end…

Le pui cum vrei tu pana -ti gasesti soudul ( soundurile) .

"Logica "ordinii efectelor depinde de "logica soundului" .

 

De ex Wah poti pune inainte sau dupa distors/overdrive in functie de ce sunet vrei .

Delay la fel ..poti sa pui inaite sau dupe diferite alte efecte depinde de ce efect doresti .

wah , reverb , echo etc ..le poti puen in paralel de la un anumit punct comun apoi le mixezi dupa inca cateva efecte pe fiecare ramura splitata..

 

Poti sa mergi paralel pana in statii+difuri separate ...

 

poti panorama sunetul pe doua sau mai mulet canale ...centru ramai cu corpul sunetului doar chitara +o statie (eventual pedala de overdrive /distotion dar fara efecte ambientale ) .

Pe stanga duci la o statie prin reverb si sau delay , pe dreapta duci prin octaver ( pitch -12) sau harmoniser .

 

Dupa delay se poat epune un flanger .., pe celalalt canal dupa octaver se poate pune un autowah , voice etc ..

 

Cele trei canale au fiecare cate o pedala de volum asa ca in timpul cantatului doar apesi aceste volume si schimbi caracteristica sunetului ...bineinteles poti insera si alte efecte ..

Idea era ca sa ramana pe o statie sunetul plin clar neametit de efecte ..iar in caz de nevoi e sa poti reduce sau accentua canalele cu efect ...etc

 

Doar fantezie sa ai .

Deci absolut cum vrei tu .

 

De intrebat pe alti nu ai de ce ..nu stim ce ai tu in cap ce auzi tu si cum vrei sa se auda .

 

Intrebartea avea rost daca gaseai un sound in piesele cuiva si te interesa cum a rezlizat soundul ..

 

Nu i se poate explica cuiva cum aude el .. ce simte el ....e o aberatie .

 

Povestea cu Tunerul este simpla de rezolvat ...un switch ce il "agatza" pe iesirea preampului sau pe intrarea lui ..apesi butonul ( se poate sa se si opreasca calea de sunet catre statie cand apesi pe switch care poate comuta catre statie sau catre tuner) te acordezi ...actionezi switch-ul acesta decupleaza tunerul de pe linia de amplificare

si nu mai are nici un efect nociv in lantul de amplificare.

 

Effect Loop este ptr ca sa poti utuiliza soundul preamplifuriolor super calitative etc din statie ( cu 2 ,3 4 canale cu sunet diferit ) .Nu ai cum sa pui ecoul inainte de distorsiune ,,,numai daca tu doresti un sound mai deosebit ...care nu merge la orice piesa.

Asa ca efectele reverb.delay ,echo de obicei vin de obicei dup adistorsiune .Deci dupa preamlifurile speciale din statie ...dar se poate pune cum vrei tu daca i-ti place un sunet.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

@Karpi: tunerul acela este TB si nu are nici un rost sa faci un device care sa iti faca mute pe lant atunci cand acordezi, daca nu ma insel face chiar el acest lucru.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: am spus ca tunerul sa fie pus primul pentru ca este cam greu sa acordezi cu distors sau delay sau chorus pus peste sunetul chitarei... daca nu am fost suficient de clar sper ca acum s-a inteles ceea ce am dorit sa zic.

Link to comment
Share on other sites

@Karpi: tunerul acela este TB si nu are nici un rost sa faci un device care sa iti faca mute pe lant atunci cand acordezi, daca nu ma insel face chiar el acest lucru.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: am spus ca tunerul sa fie pus primul pentru ca este cam greu sa acordezi cu distors sau delay sau chorus pus peste sunetul chitarei... daca nu am fost suficient de clar sper ca acum s-a inteles ceea ce am dorit sa zic.

 

Corect ...nu m-am edxprimat destul de clar ....

 

Tunerul imediat dupa chitara sau eventual dupa un preamp-buffer ( clean!!) . Daca nu se decupleaza singura ( in ceva stare "tristate" _) cu un switch este rezolvata treaba ptr cine vrea sa fie "true bypass " .

 

 

Este bine sa se taie inaltele la chitarele electrice ( usor din Tone Pot _) ca sa cureti sunetul de armonice ce ametesc tunerul ...am observat ca unele tunere nu au filtru trece jos pe intrare ce sa curete apoi cauta de nebun si nu se stabileste ..daca reduci usor inaltele pou doza neck se acordeaza mai rapid caci gaseste mai repede frecventa de comparat ...Nu la toate tunerele o fi necesar dar am observat ca la toate ajuta.

 

Este greu sa explici cate ceva ptr incepatori ,,,intotdeauna am impresia ca este evident , se stie , nu se pune problema sa nu se cunoasca cate un lucru simplu ...dar adevarul este ca daca nu li-sa explicat nu au d unde sa stie ...apoi se creaza confuziile ...si mitologii ..

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

@ ulfhednar : din ce mi-ai scris tu si din ce constat ca am scris eu, vad ca procedam fix invers la mine driveul era ultimul catre amp iar tu imi scrii sa-l pun primul in lant langa chitara

 

@ Analog Sound:a...nu asta faceam"Pitchblack Tuner-in-"? cred ca mai bine scriam invers, deci chitara-tuner, tremolo, phaser etc.adica dupa chitara prima pedala era tunerul, si eu m-am gandit ca e cel mai evident.

 

@ karpi: wai,excelenta faza cu tunerul! sa stii ca mi se intampla uneori si ma si gandeam de ce o fi asa de laudat Pitchblackul asta cand de multe ori pierd timp pretios ca tot se plimba ledurile pana se hotarasc, clar o sa incerc sugestia ta; iar legat de posibilitatea de a folosi doua ampuri, clar inca un Fender Twin reverb si ala sunt, doar ca ma bat colegii de trupa si asa avem un bus+trailer si pica chestii din el...trebuie sa fie si o solutie practica live pentru o trupa din...Romania.

 

@dudu: incerc fie...si combinatia asta desi ziceam ca nu sunt fan fx loop, hehe...

 

Am weekendul asta timp sa ajung la un "acord" cu rigul meu...si sa experimentez ideile voastre.

Link to comment
Share on other sites

@ ulfhednar : din ce mi-ai scris tu si din ce constat ca am scris eu, vad ca procedam fix invers la mine driveul era ultimul catre amp iar tu imi scrii sa-l pun primul in lant langa chitara

 

@ Analog Sound:a...nu asta faceam"Pitchblack Tuner-in-"? cred ca mai bine scriam invers, deci chitara-tuner, tremolo, phaser etc.adica dupa chitara prima pedala era tunerul, si eu m-am gandit ca e cel mai evident.

 

@ karpi: wai,excelenta faza cu tunerul! sa stii ca mi se intampla uneori si ma si gandeam de ce o fi asa de laudat Pitchblackul asta cand de multe ori pierd timp pretios ca tot se plimba ledurile pana se hotarasc, clar o sa incerc sugestia ta; iar legat de posibilitatea de a folosi doua ampuri, clar inca un Fender Twin reverb si ala sunt, doar ca ma bat colegii de trupa si asa avem un bus+trailer si pica chestii din el...trebuie sa fie si o solutie practica live pentru o trupa din...Romania.

 

@dudu: incerc fie...si combinatia asta desi ziceam ca nu sunt fan fx loop, hehe...

 

Am weekendul asta timp sa ajung la un "acord" cu rigul meu...si sa experimentez ideile voastre.

 

De experimentat:

- tuner-wah-dist-delay

- tuner-wah-delay-dist

- tuner-dist-wah-delay

- tuner-dist-wah-loop (delay-reverb-chorus-phaser-tremolo)

 

Personal am incercat fiecare combinatie si varianta cu efectele de modulatie in loop mi s-a parut cea care se pupa cu gusturile mele. Daca insa folosesti efectele de modulatie doar pe curat, fara sa bagi distors in lant, poti incerca fiecare combinatie.

Poti sa-ti faci si o bucla separata, in lant nu in fx loop, folosind un switcher/looper.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

@longobarza: fan sau hater, n-ai incotro daca vrei sa pastrezi in mare parte tonul nealterat

 

intre chitara si amp: pedala de volum, tuner, wah etc (daca ai doar una din astea e recomandabil sa fie true bypass, daca ai mai multe, e o intreaga discutie cu buffere, pierdere de semnal etc)

 

in bucla ampului: efecte de modulatie (delay, reverb, chorus s.a.m.d, in ordinea sugerata mai sus) sau EQ.

 

EQ niciodata intre chitara si amp. Unii folosesc pedala de volum in bucla pentru a actiona ca un master volume/atenuator.

 

Ce zici? iti suna?

 

Bafta

 

LE: presupunem ca folosesti drive doar din amp, in caz contrar, pui inre chitara si amp OD-ul

Edited by Gyzmo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@longobarza: fan sau hater, n-ai incotro daca vrei sa pastrezi in mare parte tonul nealterat

 

intre chitara si amp: pedala de volum, tuner, wah etc (daca ai doar una din astea e recomandabil sa fie true bypass, daca ai mai multe, e o intreaga discutie cu buffere, pierdere de semnal etc)

 

in bucla ampului: efecte de modulatie (delay, reverb, chorus s.a.m.d, in ordinea sugerata mai sus) sau EQ.

 

EQ niciodata intre chitara si amp. Unii folosesc pedala de volum in bucla pentru a actiona ca un master volume/atenuator.

 

Ce zici? iti suna?

 

Bafta

 

LE: presupunem ca folosesti drive doar din amp, in caz contrar, pui inre chitara si amp OD-ul

 

Compresorul si distorsul ( care si el este un compresor ..amplificator limitator ) pus dupa efectele luam reverb si ecou duce la amplificarea /ridicarea semnalului "wet" la nivelul celui "dry" ce poate fi nedorit .

 

Cu celelalte efecte sunt tot felul de combinatii de adancime si prezenta ce pot fi bune ptr anumite sounduri .

 

Din acesta cauza se folosesc canale separate ptr ecou /reverb .Prin reducerea semnalului din canalul "wet" ramane neatins sunetul direct .

Ecoul si reverbul are efect de combfilter ce duce la pierderea consitentei unui sunet ,daca poti sa reglezi balansul de wet-dry in timpul cantatului poti sa ai sunet mai plin si mai definit ptr passaje rapide de solo..appoi la tonuri lungi apesi pedala si dai reverb si /sau ecou cat suna bine..

Link to comment
Share on other sites

De multe ori multe threaduri raman in coada de peste fara o anumita concluzie din partea celor care le initiaza; nu mi se pare fair atata timp cat alti colegi de forum se straduie sa contibuie cu pareri, sugestii, sfaturi utile…asa ca, dupa un week-end „furtunos” iata dragilor la ce concluzii am ajuns dupa recomandarile voastre:

 

 

  • fara fx-loop (hehe) : chitara, Korg Pitchblack Tuner , Voodoo Lab Wahzoo, Blackstar Ht Dual, Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, TC Hall of Fame Reverb, Boss Tremolo TR-2, TC Nova Delay, amp

 

delay-ul la capat mi s-a parut cea mai ok forma, cu reverb ultimul in lant cumva ramanea nedefinit sunetul, nu mai era „murdar” dar era steril, delayul in schimb asigura toata expansiunea sunetul generat de celalalte efecte de modulatie, asa ca pe mine asta m-a multumit.

 

Wahul dupa Blackstar imi subtia prea mult tonul pe drive, intervenea prea mult in proces, asa ca l-am pus inainte si am exact modulatia subtila necesara pentru care am gandit initial ca am nevoie de aceasta pedala.

 

 

 

  • prin fx-loop: chitara, Korg Pitchblack Tuner , Voodoo Lab Wahzoo, Blackstar Ht Dual, amp; in loop: Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, TC Hall of Fame Reverb, Boss Tremolo TR-2, TC Nova Delay

 

Inca o data am inteles (daca mai era nevoie) taina jucariei din spatele amplificatorului, sunetul este muuuult mai asezat, mai plin, dar nu mi se pare mai clar…imi este absolut logic ca nu prea am cum sa ma impac cu treaba asta, trebuie sa-mi setez altfel toate efectele de modulatie ca sa fie atat de pronuntate pe cat le doresc eu. In mod sigur este foarte avantajos sa-l folosesti la inregistrari, insa in „valtoarea” evenimentelor dintr-un band, hmm sincer nu mi-a placut…o sa incerc in viitor sa-l explorez mai mult pentru ca inteleg rostul lui acolo, ampul capata alta viata, am ceva concerte saptamanile urmatoare si momentan m-am multumit cu setarea rigul dpdv al sunetului, o sa vad cum pot integra si in sunetul trupei acest feature in viitor.

 

 

 

Multumesc tuturor pentru implicare!

 

 

Link to comment
Share on other sites

De multe ori multe threaduri raman in coada de peste fara o anumita concluzie din partea celor care le initiaza; nu mi se pare fair atata timp cat alti colegi de forum se straduie sa contibuie cu pareri, sugestii, sfaturi utile…asa ca, dupa un week-end „furtunos” iata dragilor la ce concluzii am ajuns dupa recomandarile voastre:

 

 

  • fara fx-loop (hehe) : chitara, Korg Pitchblack Tuner , Voodoo Lab Wahzoo, Blackstar Ht Dual, Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, TC Hall of Fame Reverb, Boss Tremolo TR-2, TC Nova Delay, amp

 

delay-ul la capat mi s-a parut cea mai ok forma, cu reverb ultimul in lant cumva ramanea nedefinit sunetul, nu mai era „murdar” dar era steril, delayul in schimb asigura toata expansiunea sunetul generat de celalalte efecte de modulatie, asa ca pe mine asta m-a multumit.

 

Wahul dupa Blackstar imi subtia prea mult tonul pe drive, intervenea prea mult in proces, asa ca l-am pus inainte si am exact modulatia subtila necesara pentru care am gandit initial ca am nevoie de aceasta pedala.

 

 

 

  • prin fx-loop: chitara, Korg Pitchblack Tuner , Voodoo Lab Wahzoo, Blackstar Ht Dual, amp; in loop: Analog Sound DC-Chorus Custom ,Boss Phaser Ph-2, TC Hall of Fame Reverb, Boss Tremolo TR-2, TC Nova Delay

 

Inca o data am inteles (daca mai era nevoie) taina jucariei din spatele amplificatorului, sunetul este muuuult mai asezat, mai plin, dar nu mi se pare mai clar…imi este absolut logic ca nu prea am cum sa ma impac cu treaba asta, trebuie sa-mi setez altfel toate efectele de modulatie ca sa fie atat de pronuntate pe cat le doresc eu. In mod sigur este foarte avantajos sa-l folosesti la inregistrari, insa in „valtoarea” evenimentelor dintr-un band, hmm sincer nu mi-a placut…o sa incerc in viitor sa-l explorez mai mult pentru ca inteleg rostul lui acolo, ampul capata alta viata, am ceva concerte saptamanile urmatoare si momentan m-am multumit cu setarea rigul dpdv al sunetului, o sa vad cum pot integra si in sunetul trupei acest feature in viitor.

 

 

Multumesc tuturor pentru implicare!

Raman in coada de peste fara o anumita concluzie deoarece ...:

 

Asemenea descrierile fara repere tehnice /electroacustice exacte sunt doar "poezii"...la fel ai putea descrie prepararea si degustarea a catorva tipuri de ceai,cafea sau vinuri ... si sa incerci sa faci comparatie....,...aroma, gust, culoare .si ajungem la ....mi se pare mai

 

Ptr comparatie adevarata este nevoie de masurare , evaluare ,analiza foarte complexa facuta de un grup constituit din observatori , analisti specialisti in diferite conditii ....lucru complicat .

 

Dar este un bun exercitiu artistic sa incerci sa descrii cea ce simti cand auzi /simti un sound ...este poezie exact ca si cand vrei sa redai in cuvinte mireasma florilor de camp ....etc

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

@ karpi nu tot ce inseamana viata egal stiinta si inginerie unde te pierzi in calcule facute in nestiire pe care majoritatea din cei care intra pe RGC nici habar n-au si nici chef sa-si bata capul, aici vorbim despre muzica, trairi, adica exact de ce ai nevoie atunci cand comunici de pe scena cu publicul tau...ca doar nu te urci pe scena cu un whiteboard si te pui sa le explici cu tu vrei sa faci o muzica mare prin urmatoarele procedee stiintifice si experimente paraempirice, nu?

 

@ dudu bucla este paralela

Edited by longobarza
Link to comment
Share on other sites

Bun. Deocamdata incearca cu ea in mod serial topologia pe care ti-am sugerat-o.

Daca tot nu esti multumit, vedem ce se poate face in mod paralel. Ai potentiometru

de balans intre wet/dry pe bucla?

 

este si potentiometru :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ca o mica completare la ceea ce a zis dudu: cred ca nici o pedala din rigul tau nu are kill dry (la Chorus se poate face foarte usor nu e o problema dar la restul nu stiu cat de usor se pot moda). Ideea este ca daca nu ai kill dry intr-o bucla paralela o sa fie o mica problema.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: de asta la o trupa mare e bine sa ai un tehnician care sa se chiar sa se priceapa la sound... nu doar sa fie folosit pe post de caraus si infigator de cabluri :D

Edited by AnalogSound
Link to comment
Share on other sites

Ca o mica completare la ceea ce a zis dudu: cred ca nici o pedala din rigul tau nu are kill dry (la Chorus se poate face foarte usor nu e o problema dar la restul nu stiu cat de usor se pot moda). Ideea este ca daca nu ai kill dry intr-o bucla paralela o sa fie o mica problema.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: de asta la o trupa mare e bine sa ai un tehnician care sa se chiar sa se priceapa la sound... nu doar sa fie folosit pe post de caraus si infigator de cabluri :D

 

ok, eu o sa incerc ce mi-a scris dudu sa vad ce iese;

in rest ce sa zic Gabi, la Negura exista un sunetist care in general el se pricepe la mixere, chestii tehnice sau in care necesita pistolul de lipit si surubareli de genu' si de asemenea cum sa iasa sunetul si sa fie bun pentru public, la fineturi fiecare este propriul sau tehnician doar ca ne mai dam cu parerea unul la altul despre gear. Sunt multe lucruri de care ai nevoie, manager, agentie de concerte, nightliner cu soferi, tehnicieni de sunet, stage manager, PR etc etc din pacate nu am avea cum sa ni le permitem, de aceea "over the years" te specializezi singur in toate aceste domenii pe cat poti de mult...altfel nu ai cum sa fii cel putin la nivelul nostru competitivi ca pret, o sa fi o trupa scumpa si atunci stai acasa. E mult de discutat pe baza a ceea ce a devenit industria muzicala mai ales de concerte de club la ora actuala.

Link to comment
Share on other sites

Da, din pacate trebuie sa iti dau dreptate vis a vis de faptul ca nu prea ai cum sa le ai pe toate mai ales aici, daca o sa ai vreun concert in Bucuresti si daca o sa ai timp inainte sau dupa poate ne vedem si experimentam asa ... o ora unele topologii.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.