www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Dean Vendetta 3.0 Vs. Vintage V100


Guest Tmad
 Share

Recommended Posts

Salutari. Sunt incepator, si vreau sa-mi iau prima chitara electrica. Am citit pe net ca cele " neck-through " sunt mai bune decat cele " bolt-on ", asa ca mi-am restrans cautarile la aceste 2 chitare, deoarece sunt singurele neck-through pe care le-am gasit la un pret acceptabil ( daca mai stiti alte modele, va rog sa postati un link). Asa ca intrebarea mea este, care ar trebui s-o aleg ? Vintage V100 sau Dean Vendetta 3.0 ? Si stiu ca look-ul nu ar trebui sa fie un criteriu de alegere al chitarei, dar Dean Vendetta imi place foarte mult cum arata, in timp ce de Vintage V100 mi se pare ca arata mai uratel. Asa ca as dori sa stiu daca sunt diferente majore intre cele 2 chitare.

Link to comment
Share on other sites

Bolt-on nu e mai prost decit Neck-through-body sau Set-neck. Fiecare tip de "articulatie" are avantaje si dezavantaje. Se zice ca neck-through ar oferi mai mult sustain, datorita faptului ca e o singura bucata de lemn, fata de set-neck, unde griful si corpul sint lipite prin asa-zisa imbinare Mortise and tenon.

Vintage V100 are griful lipit de corp, adica e set-neck, nu neck-through. Vendetta 3.0 are neck-through, deci e o diferenta destul de mare.

 

Pe linga toate astea, Vendetta si V100 sint total diferite la forma, grosime, constructie, lemn, electronice. Cea mai buna solutie ar fi sa te duci frumusel la magazin si sa le probezi pe amindoua. Abia atunci vei putea face alegerea potrivita.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Daca vrei sa canti metale, categoric Dean !

 

Și cu V100 poți cânta 'metale'. Rãspunsul a fost dat de Ironside mai sus - mergi și încearcã-le pe ambele, mâna și urechile tale sunt cei mai buni judecãtori.

Link to comment
Share on other sites

Guest catalindinuion