gadjo Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 (edited) Salut! Facui si eu un track.. disclaimer : e house-ish si nu are pic de chitara. Cubase, 3 sunete de pian electric, alte sunete din Halion, efectele sunt cele incluse in program; plus cateva chestii mai evoluate pt output. edit : daca imi poate da cineva o solutie buna pt a face un clip pt youtube dintr-o poza si un fisier audio as fi foarte recunoscator (in afara de windows movie maker) Edited May 28, 2010 by gadjo
CiocanelBloodyCIocanel Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 daca-i puneai un ritm mai digerabil imi placea... in rest frumos...
CiocanelBloodyCIocanel Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 edit : daca imi poate da cineva o solutie buna pt a face un clip pt youtube dintr-o poza si un fisier audio as fi foarte recunoscator (in afara de windows movie maker) eu fol pt video sony vegas 8
ramurel Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 (edited) edit : daca imi poate da cineva o solutie buna pt a face un clip pt youtube dintr-o poza si un fisier audio as fi foarte recunoscator (in afara de windows movie maker) Eu pentru youtube am folosit ºi folosesc Cyberlink Power Director, 8 cred... Pot mixa pânã la 8 fiºiere video ( picture-in-picture, de mãrimi reglabile ) ºi 3 sau 4 audio.POți pune titluri, subtitrãri , poti folosi efecte de tranziție între secvențe... Edited May 28, 2010 by ramurel
gadjo Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 mersi pt sfaturi. o sa mai experimentez cu youtube. pana una alta am mai facut niste mici schimbari si am urcat-o pe soundcloud. http://soundcloud.com/gadjox/gadjo-sounds-funny-little-waves
Recommended Posts