marti23 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Vrea sa stiu daca acest set http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...ndProductID=747 merita cumparat. Ma refer la raportul calitate-pret si daca l-a folosit cineva vreodata. Thx.
Blackthorn Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 De meritat cred ca merita cumparate, de banii astia nu iei decat poate un microfon de toba mare bun (un Shure Beta 52 sau un AKG D112). Grozave nu prea cred ca sunt la banii astia, dar Samson in general fac lucruri care merita banii.
Guest costi iorga Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 (edited) Vrea sa stiu daca acest set http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...ndProductID=747 merita cumparat.Ma refer la raportul calitate-pret si daca l-a folosit cineva vreodata. Thx. Sal. Microfoanele pt tobe trebuie sa reziste la presiuni (SPL - Sound Pressure Level) foarte mari fara sa se strice. De asemenea, trebuie sa transporte in banda lor de frecventa doua componente foarte importante: basi, respectiv medii joase (sunetul propiu-zis al tobei) si attack (transientul loviturii pe fatza tobei, in jur de 4-5000 Hz, deci in zona mediilor inalte). Un raspuns corect la intrebarea ta il poate da citirea diagramelor de raspuns in plaje de frecventa a fiecarui microfon in parte si compararea lor cu alte microfoane. La pretul e 700 de Roni insa cred ca nu cumperi rubbish si relatia calitate - pret e OK. Daca le folosesti live sau in sala de repetitie le poti lua cu nadejde. Daca vrei sa iti echipezi un studiou de inregistrari, axeaza-te mai bine pe altceva. Edited February 2, 2010 by costi iorga
Guest Tiki Horea Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Sfatul meu e sa-ti iei Superlux de pe thomann. Am experiente FOARTE bune cu ele. Sunt foarte ieftine si rezistente. Bune chiar si pentru studio.
marti23 Posted February 2, 2010 Author Posted February 2, 2010 Multumesc mult pntru pareri! Pentru studio si inregistrat inca nu ma gandesc. Voiam sa mi le cumpar pentru repetitii si pentru concerte. Pentru asta voiam sa le iau. Si asta ma interesa, sa nu fiu dezamagit. Sa obtin un sunet clar si real si sa pot sa-mi fac treaba cu ele.
marti23 Posted February 3, 2010 Author Posted February 3, 2010 Am cumparat setul de microfoane. Inca nu am reusit sa le testez. dar voi face asta cat de curand. Ele arata bine, toata in afara de kick au clame. Pentru toba mare va trebui sa-mi cumpar un stativ.
mihaitarta Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 is destul de bune pt pretul asta...le-am avut la vreo 3 cantari si si-au facut treaba binisor.
Susceptor Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 In concerte, microfoanele nu ar trebui sa fie asigurate de club, la fel ca si mixerul?
TB_TM Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Tras su Samsonuri: Tobe de 300 euro (PP drums )... cu fetze obosite... La track-urile de tobe nu s-a umblat mai deloc...
George Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Voiam sa mi le cumpar pentru repetitii si pentru concerte. De ce ti-ar trebui microfoane la repetitii? Ce suprafata are sala de repetitii?
mihaitarta Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 In concerte, microfoanele nu ar trebui sa fie asigurate de club, la fel ca si mixerul? ar trebui...dar cum in Romania in cele mai multe cazuri nu-i cum ar trebui, sunt foarte rare cazurile in care clubul are sonorizare proprie. De cele mai multe ori e o mare improvizatie...adica mare crashma in care s-o gandit patronul ca ar fi o treaba daca s-ar si canta, dar evident ca locul respectiv nu-i gandit din capul locului ca sa se cante in el si lipsesc niste "maruntisuri" cum ar fi scena, acustica, sculele etc. Don't you just love this place? Plus ca daca traiesti din asta e mult mai profi sa ai sculele tale si sa nu risti sa dai peste niste scule asigurate de club care te fac sa-ti rogi moartea, sau sa-ti negociezi un onorariu care sa cuprinda si costurile sonorizarii si sa-ti inchiriezi tu sculele.
marcianpetrescu Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 salut ! din destul de vasta mea experienta de LIVE, in proportie de cca. 80%, locatiile nu au microfoane bune pt. captarea tobelor, sa nu mai vorbim pt. captarea vocii sau a amplificatoarelor de chitara(mai ales a celor pe lampi - asta cand nu se canta cu efectul direct in mixer !). Unele locatii nu au nici macar monitoare de control in stare buna... cu panarame gen Bergenbier sau alte ciurucuri ieftine, destinate chipurile pt. "voce" nu se va putea capta o toba asa cum trebuie... depinde mult si cum arata spatiul unui club.... daca intra maximum 100 de oameni, nu trebuie captata toba cu un set complet de microfoane... nu merita... in primul rand ca nu e bine sa amplifici totul de sa-ti sara parul din cap din cauza volumului sonor.... dupa parerea mea asta e o idiotenie ! aici intervine cumva si stiinta de a canta echilibrat ca volum intre instrumente ! daca ai un om in trupa care vrea sa se dea tare cat casa.... mai bine-l dai afara si cauti altul... ideal este ca fiecare trupa sa aiba un numar de microfoane PROFESIONALE, din alea adevarate, speciale pt. captat vocea, tobele, amplifurile... eu am reusit sa cumpar de pe ebay la niste preturi exceptionale urmatoarele microfoane: 1) 3 SHURE SM 57 - MADE IN USA !!! folosite, dar in studio ! suna incredibil... 2) 1 SHURE BETA 58 - nou nout, MADE IN MEXICO, suna perfect 3) AUDIX - pt. tomuri este foarte bun. 4) Sennheiser E609 - pt. amplif de chitara - nou nout, foarte bun ! cu aceasta dotare pot fi sigur ca nu am probleme in a capta instrumentele acolo unde e cazul.... Cu cei mai au si colegii mei - cate un AKG D112 si inca un SM 57 sau Beta 57... nu avem cum sa nu sunam bine... Este foarte important si mixerul pe care-l folosesti !!! daca ai un ciuruc ieftin, spun din experienta ca nu va suna bine nici un microfon pe un astfel de mixer. pt. ca preamplificatoarele din astfel de mixere sunt foarte prost construite ! pe unele trebuie sa dai GAIN-ul aproape la maxim ca sa scoti ceva sunet.... la asta se adauga si boxele si puterea pt. ele.... daca nu sunt gandite bine sau sunt uzate si descentrate.... e nasol... pana la urma e un lant al slabiciunilor ! E adevarat ca ideal ar fi sa ai propria ta instalatie de sunet, completa, calibrata, pe care sa o cari peste tot si sa canti pe ea... dar cati isi pot permite asa ceva ??? chiar si una de putere mica... mai ales ca necesita si un mijloc de transport mai special(microbuz) care costa !!! cum spuneam... e un cerc vicios... Sfatul meu... cand mergeti undeva si nu aveti cum sa va carati sculele voastre, incercati sa dati de cel care face acolo sunetul si cereti-i cat mai multe detalii despre ce dotari exista... daca e ok, atunci nu aveti probleme. daca nu sunt toate dotarile bune, incercati sa aduceti voi ce trebuie.... eventual intrebati alte trupe care au fost acolo inainte cum a fost sunetul, ce exista ok si ce nu.... Seturile de microfoane pt. tobe pot da rezultate bune sau nu in functie si de cum suna tobele, cum este acustica locatiei, cat de bun este mixerul si instalatia de sunet... Unele pot suna bestial altele sunt dezastre... ideal ar fi sa le poti testa inainte de a le cumpara... DAR UNDE ?????????????????????? O recomandare.... pe internet exista acum o multime de site-uri si forumuri care contin diverse scheme si variante de captare a tobelor in LIVE(dar si in studio)... cautati acolo detaliile si mai ales recomandarile privind tipurile de microfoane pt. a capta fiecare element al unui set de tobe... TOTUSI... cred ca aia de afara, din USA de exemplu, stiu mai bine cum se fac lucrurile astea... ca au traditie si au mai si construit microfoane in ultimii 70 de ani ! cam astea sunt recomandarile mele.... desi nu sunt baterist... sper sa va ajute. spor la cantat. Marcian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now