www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Putin Ajutor


Guest robert.m193
 Share

Recommended Posts

Cred ca ar fi bine sa spui ce cel putin gen de muzica vrei sa canti.

 

Cred ca o sa te ajute link-urile urmatoare:

http://reviews.harmony-central.com/reviews...+Overdrive/10/1

http://reviews.harmony-central.com/reviews.../Boss/MD-2/10/1

 

Citeste atent fiecare review (sau cat poti tu din ele), eventual cauta alea scrise de oameni cu chitari si amplifuri asemanatoare cu ce ai tu, respectiv formatii ale caror melodii suna bine cu pedalele respective. Notele nu sunt intotdeauna relevante.

 

Eu personal nu am avut experienta cu pedalele astea, pot sa spun doar ca Boss imi plac cel mai mult la design (switching, battery change), iar HardWire au true bypass, velcro inclus in pachet (sa il atasezi la pedalboard), o banda fosforescenta, si se poate lipi pe pedala sa o vezi in intuneric, plus o chestie de guma care se poate pune peste potentiometre sa nu se modifice setarile cand transpotrti pedala.

 

A, si daca poti cel mai bine e sa mergi la magazin sa le compari.

Link to comment
Share on other sites

Robert,

Daca o suta de oameni iti spun ca le place sa consume fecale inseamna ca o sa iti placa si tie? Fii sigur ca sunt mai mult de o suta pe lumea asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Coprophilia

Tot ce poti afla din experienta altora sunt probleme obiective precum greseli de design (de ergonomie sau mai rau) si de fabricatie (bad quality control mai exact).

Desigur daca ei au avut astfel de probleme nu inseamna ca le vei avea si tu. De obicei oamenii mai rar investesc putin timp si brain power sa laude un produs pentru ca face exact ce trebuie. Daca se strica in schimb sunt mai motivati oamenii, fac pana la urma un serviciu social.

 

Deci du-te cu chitara ta si amplificatorul tau sau ce alt echipament ai, sau macar ceva similar, si probeaza-le. Ar fi mai logic sa le poti imprumuta decat sa duci muntele la Mahomed dar de multe ori nu exista optiunea asta.