Guest Play3r Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 (edited) Are cineva asa ceva si e dispus sa le si imparata cu altii? Sau stie cineva unde as putea gasi niste tutoriale pentru 3d's max care sa te ia de la 0? aaaaa si pentru cei care le place sa se bage in seama.....ms dar am cautat deja pe google si nu am gasit nimic concludent. Multumesc incaodata Edited May 28, 2009 by Play3r
Susceptor Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Le gasesti in help files, chiar in program. 3DS Max vine cu tutoriale, daca alea nu te-au ajutat, nu stiu ce exact ai vrea (mai simplu si usor de inteles decat atat).
FiveseveN Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 (edited) Link-uri catre resurse si tutoriale, raspunsuri la intrebari si alte asemenea poti gasi pe http://www.visualart.ro/forum/ Dar intr-adevar, help-ul e folositor, e bine facut si ar trebui sa fie primul lucru la care apelezi in cazul oricarui program. Edited May 28, 2009 by FiveseveN
Metabog Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Nu stiu daca sunt tutorialele in varianta pusa pe torrente, dar eu il am original si are o TONA de tutoriale pentru tot de la cele mai simple chestii la Character Studio si RayTracing, si alte chestii. Am si o carte veche de tot, dar era pentru 3DS 2.0 (lol).
SKU Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Eu am invatat baza cu tutorialele pe care le gasesti in documentatia din 3DS Max, insa cand era pe la versiunea 5 si era putin mai simpla interfata. Iti recomand sa iei o versiune mai veche si o inveti pentru ca astea ultimele ai niste functii mai complexe si mai greu de invatat sau eventual sa incecri sa inveti maya ca e putin mai simpla interfata chiar daca la prima vedere pare intortocheata.
Sthell Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Ca utilizator de 5 ani de 3dsmax, recomand cu caldura Blender .
Guest JeeFo Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 fa multe tutorialuri de-ala care iti arata pas cu pas cum se face un anumit lucru..pana la urma prinzi ideea cum merg lucrurile.. P.S.: am invatat multe programe la nivel pro facand asta si eu am incercat sa-l invat acum vreo-un an..am facut asa cu tutorialuri..si am inceput sa prind cat de cat..dar pana la urma am renuntat..si m-am apucat de altele ...pentru concursurile la care particip la info baza e html, flash si photoshop..asa ca ma bazez pe astea 3
korko Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 (edited) Si eu recomand help-ul din max . e foarte complex . mi se pare foarte ok si cel din max 2008 , are si niste tutoriale video ce iti explica notiunile "de baza de baza" . off-topic : da interfata de la max 5 mi s-a parut cea mai reusita , pacat ca nu au pastrat-o . arata promitator blender , I'll give it a try , vad ca stie UV mapping , toon si multe altele , in schimb randarile de pe site mi se par putin sterile , dar nu contest ca e posibil sa faci si mai high quality . mie personal imi place (exceptand partea de randare) , partea de modelare in max , care este f. intuitiva , poate e mai greu sa te obisnuiesti la inceput , dar odata ce te-ai deprins poti avea rezultate mai bune decat in alte programe intr-un timp mult mai scurt (nu timp de invatare , timp efectiv de lucru ) . oricum voi incerca si blender , m-ati facut curios . Edited May 28, 2009 by korko
Sthell Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Blender are marele avantaj de a rivaliza intr-o oarecare masura orice software care exista la ora asta. De pe blender poti oricand sa treci pe max/maya/xsi, invers e in draci de greu. Acusi apare Blender 2.5, i can barely wait, s-au anuntat schimbari majore. Blender engine-ul pentru randare e destul de bleah, ca si scanline-ul din max, dar cum ai mental ray sau vray pt max/maya etc ai si yafray/indigo/kerkythea pt blender. In vre-o cativa ani, care e si curba de invatare posibila (de la n00b la advanced), parca vad ca maxul, maya, xsi-ul vor fi la pamant, iar blender sus. Cand ma refer la pamant, cred ca vor fi ciopartite si vai de capul lor. Open source is kinda the future, pacat ca nu ofera suport prea bun pt placile ati :-<
Sthell Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 @Dudu: -Blender mi se pare foarte bine gandit doar fata de alte softuri, nu vine cu prea multe cu adevarat noi. in nici un software nu poti sa faci ceva papagaliceste si sa pretinzi ca "lucrezi". Blender comparativ cu Max pentru un incepator mi se pare mult mai user friendly, ca interfata si ca functii. -Pana la urma fiecare invata in ritmul lui, tind sa cred insa ca sunt necesari cativa ani pentru o intelegere aprofundata si "sedimentara" a ustensilelor, a unor principii, insa si pentru obtinerea unor rezultate mai mult decat satisfacatoare. PRO sunt foarte putini (vezi alde Alex Alvares, Ian Joyner, Thierry Doizon si nici ei nu se considera pro. Prin urmare curba de invatare se intinde pe o perioada destul de lunga de timp. Je, par example, inca ma consider un avansat-incepator si mai am un milion de lucruri de invatat si stapanit. -But linux is sooo much coool. Am probleme cu dual-monitorul pe uBuntu ps. Geek talk
korko Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Daca import din max merge mai greu e cam useless pt. mine blender . Eu folosesc mai mult max pt. partea de randare , dar oricum tot mai multe programe 3d au mental ray simplificat pt. asta , si te descurci decent , poti sa faci un material cat de cat.....e ok . Eu cred ca toate aceste programe incep sa piarda teren . Vorba unui prieten de al meu , Photoshop e viitorul . Anyway : Max , Blender .... programe f. faine .
SKU Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Mi-am luat si eu blender-ul insa interfata imi pare foarte bizara, nu-mi imaginez cum poti reusi sa modelezi ceva mai strict din punct de vedere estetic.
Sthell Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Cauta tutoriale and stuff, sunt gratis pt Blender, si foarte bune. Merita digerat cel putin la inceput.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now