www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Tutoriale 3d's Max


Recommended Posts

Guest Play3r
Posted (edited)

Are cineva asa ceva si e dispus sa le si imparata cu altii?

 

Sau stie cineva unde as putea gasi niste tutoriale pentru 3d's max care sa te ia de la 0?

 

aaaaa si pentru cei care le place sa se bage in seama.....ms dar am cautat deja pe google si nu am gasit nimic concludent.

 

Multumesc incaodata

Edited by Play3r
Posted

Nu stiu daca sunt tutorialele in varianta pusa pe torrente, dar eu il am original si are o TONA de tutoriale pentru tot de la cele mai simple chestii la Character Studio si RayTracing, si alte chestii.

 

Am si o carte veche de tot, dar era pentru 3DS 2.0 (lol).

Posted

Eu am invatat baza cu tutorialele pe care le gasesti in documentatia din 3DS Max, insa cand era pe la versiunea 5 si era putin mai simpla interfata. Iti recomand sa iei o versiune mai veche si o inveti pentru ca astea ultimele ai niste functii mai complexe si mai greu de invatat sau eventual sa incecri sa inveti maya ca e putin mai simpla interfata chiar daca la prima vedere pare intortocheata.

Guest JeeFo
Posted

fa multe tutorialuri de-ala care iti arata pas cu pas cum se face un anumit lucru..pana la urma prinzi ideea cum merg lucrurile..

 

P.S.: am invatat multe programe la nivel pro facand asta :)

 

si eu am incercat sa-l invat acum vreo-un an..am facut asa cu tutorialuri..si am inceput sa prind cat de cat..dar pana la urma am renuntat..si m-am apucat de altele :)...pentru concursurile la care particip la info baza e html, flash si photoshop..asa ca ma bazez pe astea 3 :)

Posted (edited)

Si eu recomand help-ul din max . e foarte complex . mi se pare foarte ok si cel din max 2008 , are si niste tutoriale video ce iti explica notiunile "de baza de baza" :) .

 

off-topic : da interfata de la max 5 mi s-a parut cea mai reusita , pacat ca nu au pastrat-o .

arata promitator blender , I'll give it a try , vad ca stie UV mapping , toon si multe altele , in schimb randarile de pe site mi se par putin sterile , dar nu contest ca e posibil sa faci si mai high quality . mie personal imi place (exceptand partea de randare) , partea de modelare in max , care este f. intuitiva , poate e mai greu sa te obisnuiesti la inceput , dar odata ce te-ai deprins poti avea rezultate mai bune decat in alte programe intr-un timp mult mai scurt (nu timp de invatare , timp efectiv de lucru ) . oricum voi incerca si blender , m-ati facut curios :) .

Edited by korko
Posted

Blender are marele avantaj de a rivaliza intr-o oarecare masura orice software care exista la ora asta. De pe blender poti oricand sa treci pe max/maya/xsi, invers e in draci de greu. Acusi apare Blender 2.5, i can barely wait, s-au anuntat schimbari majore. Blender engine-ul pentru randare e destul de bleah, ca si scanline-ul din max, dar cum ai mental ray sau vray pt max/maya etc ai si yafray/indigo/kerkythea pt blender. In vre-o cativa ani, care e si curba de invatare posibila (de la n00b la advanced), parca vad ca maxul, maya, xsi-ul vor fi la pamant, iar blender sus. Cand ma refer la pamant, cred ca vor fi ciopartite si vai de capul lor.

 

Open source is kinda the future, pacat ca nu ofera suport prea bun pt placile ati :-<

Posted

@Dudu:

-Blender mi se pare foarte bine gandit doar fata de alte softuri, nu vine cu prea multe cu adevarat noi. in nici un software nu poti sa faci ceva papagaliceste si sa pretinzi ca "lucrezi". Blender comparativ cu Max pentru un incepator mi se pare mult mai user friendly, ca interfata si ca functii.

-Pana la urma fiecare invata in ritmul lui, tind sa cred insa ca sunt necesari cativa ani pentru o intelegere aprofundata si "sedimentara" a ustensilelor, a unor principii, insa si pentru obtinerea unor rezultate mai mult decat satisfacatoare. PRO sunt foarte putini (vezi alde Alex Alvares, Ian Joyner, Thierry Doizon si nici ei nu se considera pro. Prin urmare curba de invatare se intinde pe o perioada destul de lunga de timp. Je, par example, inca ma consider un avansat-incepator si mai am un milion de lucruri de invatat si stapanit.

-But linux is sooo much coool. Am probleme cu dual-monitorul pe uBuntu

 

ps. Geek talk :)

Posted

Daca import din max merge mai greu e cam useless pt. mine blender .

Eu folosesc mai mult max pt. partea de randare , dar oricum tot mai multe programe 3d au mental ray simplificat pt. asta , si te descurci decent , poti sa faci un material cat de cat.....e ok . Eu cred ca toate aceste programe incep sa piarda teren .

Vorba unui prieten de al meu , Photoshop e viitorul :) .

 

Anyway : Max , Blender .... programe f. faine . :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.