www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Preturi Amplificatoare in Romania


mickeyG
 Share

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest gnrmarius

Ampul arata tare si cred ca suna la fel dar nici in cele mai optimiste vise ale mele nu aveam de unde sa scot atatea bani!Mai strangem,amplificatoare or sa fie cand or sa fie bani!Sper! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea19

pretu intradevar nu e mic.... daca te apuci sa faci comparatii cu behringer sau mai stiu eu ce...

 

dar e extrem de mic pt un lucru de calitate facut cu cele mai bune componente si piese aduse din america..

 

- nu cred ca bani sunt problema... nu mi se pare totusi o suma atat de mare.. e chiar ieftin... spune-mi si mie ce scula poti sa-ti iei cu 18 -20-25 de milioane.. noua.. cu garantie 3 ani, cu service la ea... in 2 zile.( la alte daca ti se strica ceva.. astepti o luna sau poate mai mult..). .pe lampa.. si care suna demential..????

 

-avantaju este ca nu platesti firma... practic din 18 milioane.. aprox 12-15 sunt piesele..

 

nu e normal sa-si puna si omul munca la socoteala???

Link to comment
Share on other sites

Normal ca trebuie sa-si puna si munca, ca doar nu-i cere nimeni sa faca munca patriotica. Nu cred ca pretul e exagerat de mare, desi poate ar putea sa fie mai mic.. in fine, nu ma pricep, poate spun prostii.

 

 

Ideea e ca indiferent cat e de corect, pretul ramane mare pt Romania. Daca nu-i ai, nu conteaza cat de justificati sunt banii aia, ca rezultatul e acelasi.

 

Poate Tone ar trebui sa incerce sa faca si niste ampuri cu mai putine feature-uri, cu difuzoare care sa nu fie chiar top-of-the-line samd, dar care sa ramana niste ampuri pe lampa bune si sa aiba un pret mai competitiv. I-ar ajuta si lui, pt ca si-ar forma o piata si ar obisnui lumea cu ampurile pe lampa, ceea ce pe termen lung i-ar folosi si in a vinde ampuri scumpe, ne-ar ajuta si noua, ca ni le-am permite.

A, da.. poate vorbesc aiurea, insa nu e cam ilogic sa faci un amp pe lampi de 50w 1x12? nu era mai nimerit sa fie de 30w sau 20w? Diferenta de volum ar fi fost insesizabila prin acelasi difuzor, insa ampul ar fi fost mai eften. Oricum putini in Romania canta in locuri atat de mari incat sa le fie necesar mai mult de 30w pe lampa, 1x12. Pt Viking si Club A, e prea suficient.

 

Uite, chiar ii fac o propunere.. n-ar putea sa faca un 1x12 pe lampi de 20-30w , cu un singur canal, fara multe smecherii, si sa-l scoata pe la 250-300E, tinand cont de ce am zis mai sus, adica sa nu foloseasca componente de top, insa sa fie totusi bune.

In felul asta, ar aduce in zona de pret a ampurilor solid state 1x12 de 60w un amp pe lampi care ar avea acelasi volum insa ar suna mult mai bine.. ghici ce va alege poporul?

Edited by mickeyG
Link to comment
Share on other sites

Guest gnrmarius

Nu ne intelegem...nu am zis sa mi-l dea gratis omule!Ce-ai???

 

Ziceam doar ca nu imi permit asa ceva deocamdata...atat! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea19

pai fii atent aici http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=1202&hl= citeste primu post... scrie ca preturiile sunt intre 12 si 25 de milioane...

 

12 milioane in euro inseamna 300 si putin... :)

 

-problema nu e ca el nu poate sa faca un lucru mai simplu si mai ieftin.. dar cati ati mers pana la el sa vedeti cum suna dracia aia de 18 milioane.. si sa discutati cu el sa va faca una de 12 :)..

Link to comment
Share on other sites

Normal ca trebuie sa-si puna si munca, ca doar nu-i cere nimeni sa faca munca patriotica. Nu cred ca pretul e exagerat de mare, desi poate ar putea sa fie mai mic.. in fine, nu ma pricep, poate spun prostii.

Ideea e ca indiferent cat e de corect, pretul ramane mare pt Romania. Daca nu-i ai, nu conteaza cat de justificati sunt banii aia, ca rezultatul e acelasi.

 

Poate Tone ar trebui sa incerce sa faca si niste ampuri cu mai putine feature-uri, cu difuzoare care sa nu fie chiar top-of-the-line samd, dar care sa ramana niste ampuri pe lampa bune si sa aiba un pret mai competitiv. I-ar ajuta si lui, pt ca si-ar forma o piata si ar obisnui lumea cu ampurile pe lampa, ceea ce pe termen lung i-ar folosi si in a vinde ampuri scumpe, ne-ar ajuta si noua, ca ni le-am permite.

A, da.. poate vorbesc aiurea, insa nu e cam ilogic sa faci un amp pe lampi de 50w 1x12? nu era mai nimerit sa fie de 30w sau 20w? Diferenta de volum ar fi fost insesizabila prin acelasi difuzor, insa ampul ar fi fost mai eften. Oricum putini in Romania canta in locuri atat de mari incat sa le fie necesar mai mult de 30w pe lampa, 1x12. Pt Viking si Club A, e prea suficient.

 

Uite, chiar ii fac o propunere.. n-ar putea sa faca un 1x12 pe lampi de 20-30w , cu un singur canal, fara multe smecherii, si sa-l scoata pe la 250-300E, tinand cont de ce am zis mai sus, adica sa nu foloseasca componente de top, insa sa fie totusi bune.

In felul asta, ar aduce in zona de pret a ampurilor solid state 1x12 de 60w un amp pe lampi care ar avea acelasi volum insa ar suna mult mai bine.. ghici ce va alege poporul?

 

 

Nu. Asta inseamna sa modifici intr-un fel sau altul imaginea firmei. Cum ar fi ca Soldano (bine vb ipotetic, la un alt nivel, dar oricum) sa inceapa sa faca amplificatoare de 'consum' la 3-400 de Euro, dar care sa n-ai ba legatura cu seria de varf de la ei? Cum crezi ca a fost afectat cel mai puternic numele Marshall? Prin aparitia seriilor AVT si MG.

 

Pe de alta parte, cred ca Andrei pote face orice model cu orice configuratie, la comanda. De ce nu discutati direct cu el?

Link to comment
Share on other sites

Ce imagine frate, sa fim seriosi.. Andrei Tone nu e Jim Marshall, sa aiba o imagine de aparat. Daca nu era forumul asta, majoritatea nici nu auzeam de el.

 

Tocmai ca el are nevoie sa-si creeze o imagine si sa faca bani vanzand cat mai multe amplificatoare; daca sta de orgolii d'astea bashite cum ca el e mare creator de ampuri boutique si nu se-ncurca cu prostii, nu cred ca o sa ajunga departe.

Oricum, nu cred ca Tone e genul asta.

As fi curios insa sa aud ce are de zis omul insusi, ca destul l-am vorbit pe la spate.

 

apropo: si in ce fel sunt afectate marshallurile high-end pt ca MG-urile si AVT-urile sunt proaste? Daca vrei JCM 2000, aia iti iei, n-au nici o legatura cu ampurile mai ieftine si mai proaste de la aceeasi firma. Cine are bani de ampurile top-of-the-line nu isi formeaza parerea despre o firma uitandu-se la produsele sale low-end.

 

Oricum, ce propuneam eu nu e un compromis atat de mare ca cel facut de marshall.

Edited by mickeyG
Link to comment
Share on other sites

Guest gnrmarius

Ce imagine frate, sa fim seriosi.. Andrei Tone nu e Jim Marshall, sa aiba o imagine de aparat. Daca nu era forumul asta, majoritatea nici nu auzeam de el.

 

Tocmai ca el are nevoie sa-si creeze o imagine si sa faca bani vanzand cat mai multe amplificatoare; daca sta de orgolii d'astea bashite cum ca el e mare creator de ampuri boutique si nu se-ncurca cu prostii, nu cred ca o sa ajunga departe.

Oricum, nu cred ca Tone e genul asta.

As fi curios insa sa aud ce are de zis omul insusi, ca destul l-am vorbit pe la spate.

 

 

Just!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea19

aI SA RAZI.. DAR DACA TU TE DUCI LA UN CONCERT AL TRUPEI X SI CHITARISTU Y ARE O STATIE Z CARE DIN CAUZA CA E PRELUATA PRIN LINIE SUNA CRATITA... (TU FIIND IN PUBLIC N-AI DE UNDE SA STI) ITI GARANTEZ CA NU O SA MAI AI NICI MACAR CURIOZITATEA SA INCERCI UN PRODUS AL FIRMEI Z... :)

SAD BUT TRUE.... ASA CA IMAGINE ESTE FOARTE IMPORTANTA... ..

 

-IMAGINEA UNEI FIRME CA mARSHALL .. A FOST FACUTA IN 40 DE ANI... DE PRODUSE DE TOP.. E MAI GREU ACUM SA JUDECI MAARSHALL DUPA SERIA AVT ...

 

DAR TONE E UN ANONIM.. ASA CA EL ARE NEVOIE SA-SI FACA UN NUME IN RANDUL SCULELOR DE CALITATE.. NU E NEVOIE PE PIATA DE UN ALT BEHRINGER..

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrei_T

Salut, acum ca veni vorba, eu chiar ma gandisem cu vreo cateva luni in urma la un model de 20W dar am renuntat la idee pt ca majoritatea clientilor mei au vrut ampuri de la 50W in sus.

Nu cred ca ampliful de 20W va afecta in mod negativ imaginea mea, pt ca nu ar fi un amp low quality ci un amp cu mai putine feature-uri si cu puterea mai mica.

 

Am facut o estimare de pret pt un amp cu urmatoarele caracteristici:

 

putere: 20W cu 2xEL84 JJ Electronics

preamp 2xECC83 JJ Electronics

1 canal cu drive treble middle bass volume, switch-uri de bright si eq

dif 10" Jensen C10R

 

Ampul ar avea suficient drive pt sunete de distors saturat.

 

Pretul: 1100 lei

 

Astept feedback.

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni daca aveti impresia ca JCM2000 este amplif de clasa inalta apoi sa stiti ca va inselati. :) Este numai reclama si atit.Marshall numai e ce a fost(in fond nici nu a fost cine stie ce doar ca baietii au facut contracte de endorsement si de aceea tot apar marshaluri pe ''spate'' :( ).Credeti-ma ca un amplif pe lampa nu se face peste noapte si necesita multa bataie de cap.Necesita multa atentie plus faptul ca trebuie sa arate cit de cit bine si sa sune la fel.Dar mentalitatea noastra a romanilor(cea de buticari care alearga dupa lucruri ieftine) ne impiedica sa vedem de partea comerciala.Asa ca ANDREI nu te descuraja ca isi dau seama baietii pina la urma de diferenta. :) Or sa continue baietii sa ia behringeruri pina or sa realizeze ca is niste cutii din plastic frumoase dar sunet ioc!Bafta la vindut! :)

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce Overdrive vrea sa zica, printre altele (si are dreptate mare), e ca poti la fel de bine sa scoti un sound prost cu un amplificator pe lampi cum poti si cu unul solid-state.

 

Un ton grozav/legendar se gaseste in primul rand prin metode empirice (adica schimbi/adaugi/scoti la piese si invarti la rotite pana suna cum ai tu in cap), ori asta nu se poate face peste noapte.

 

A nu se intelege ca Andrei nu-o avea deja un preamp foarte bine gandit si care suna grozav.

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni daca aveti impresia ca JCM2000 este amplif de clasa inalta apoi sa stiti ca va inselati. :) Este numai reclama si atit.Marshall numai e ce a fost(in fond nici nu a fost cine stie ce doar ca baietii au facut contracte de endorsement si de aceea tot apar marshaluri pe ''spate'' :( ).Credeti-ma ca un amplif pe lampa nu se face peste noapte si necesita multa bataie de cap.Necesita multa atentie plus faptul ca trebuie sa arate cit de cit bine si sa sune la fel.Dar mentalitatea noastra a romanilor(cea de buticari care alearga dupa lucruri ieftine) ne impiedica sa vedem de partea comerciala.Asa ca ANDREI nu te descuraja ca isi dau seama baietii pina la urma de diferenta. :) Or sa continue baietii sa ia behringeruri pina or sa realizeze ca is niste cutii din plastic frumoase dar sunet ioc!Bafta la vindut! :)

 

Departe de mine gandul de a te supara, dar stii, cumva, pe ce amplificatoare canta Gary Moore?

Link to comment
Share on other sites

@ StratMan

 

Si pe mine m-a "chinuit" o perioada problema soundului lui Gary Moore. Problema este ca informatia de pe net este contradictorie....Ceea ce am gasit eu credibil si confirmat de diverse reviste si site-uri este ca G.M foloseste in principal Soldano ( Hot Rod) pt studio si Marshall ( JCM 2000) pt live. Repet nu stiu cit de exacta este informatia dar cel putin astea doua firme sint date ca sigure de cele mai multe ori. Ar fi interesant de aflat si alte pareri totusi...

Link to comment
Share on other sites

Soldano SLO 100,ca si multi altii care zic ca ar canta pe altceva.Hot Rod este un rahat facut in China,si nu suna NIK,cam ca un JCM 900 din ala cu FET uri multe,si lampi chinezesti.SLO ,in schimb este un amplificator demential,am cantat in deschidere la Blues Traveler,si nu ne-a lasat sa ne punem backlineul,dar ne-au dat orice de la ei,si suna statia aia de faceam pe mine,in schimb costa vreo 3500 de dolari,spre deosebire de Hot Rod,care costa 800.Si Clapton canta la un moment dat cu SLO,la fel cum si Warren Haynes si Dickey Betts aveau cate unul,si un Diaz,respectiv Marshall pentru crunchuri

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor!

 

E interesant ce se discuta aici.

 

Ceea ce NU INTELEG este urmatorul lucru: de ce se crede ca un amplificator pe lampi, construit din componente "high-end", cu atentie, cu manuta, atent supravegheat de un pasionat/bun cunoscator al fenomenului nu o sa sune la fel (sau aproape la fel) ca unul de "marca".

 

De ce exista intentia din partea producatorilor/constructorilor de amplificatoare pe lampi sa "purifice" amplif-urile de putere mica. Parerea mea este ca la un amplificator pe lampi tocmai posibilitatea de "diversificare" a sunetului este importanta. Iar adevarata "culoare" a sunetului unui amplif pe lampi il afli doar daca potentiometrele sunt date la dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor!

 

E interesant ce se discuta aici.

 

Ceea ce NU INTELEG este urmatorul lucru: de ce se crede ca un amplificator pe lampi, construit din componente "high-end", cu atentie, cu manuta, atent supravegheat de un pasionat/bun cunoscator al fenomenului nu o sa sune la fel (sau aproape la fel) ca unul de "marca".

 

De ce exista intentia din partea producatorilor/constructorilor de amplificatoare pe lampi sa "purifice" amplif-urile de putere mica. Parerea mea este ca la un amplificator pe lampi tocmai posibilitatea de "diversificare" a sunetului este importanta. Iar adevarata "culoare" a sunetului unui amplif pe lampi il afli doar daca potentiometrele sunt date la dreapta.

 

...sau la stanga?...!

Link to comment
Share on other sites

...sau la stanga?...!

 

Nu am reusit sa termin ce am avut de spus.

 

Deci. Parerea mea este ca un amplif pe lampi suna ca lumea doar daca volumul este dat la cel putin 60% din volumul maxim. Tocmai de aceea ar fi nevoie de amplifuri de 20-30 wati, dar care sa aiba totusi toate feature-urile unui amplif de 60 sau 100. Pentru ca una e sa-ti faci de cap in sala de repetitii, si alta sa canti acasa, in camera mica. Am vazut in descrierea unor combo-uri de 10 sau 15 W ca sunt combo-uri "practice". Pai daca combo practice inseamna un combo ieftin si prost, mai bine car dupa mine combo-ul pe lampi intre sala de repetitii si str. Bumbacului :)

 

Referitor la pret. Am vazut mai sus ca se apreciaza ca 18 milioane e mult pentru un combo de 50 W pe lampi. Cine crede asta, nu are microbul in el si trebuie sa se apuce de altceva. Pretul unui echipament este un lucru fictiv, important este placerea pe care iti ofera cand il folosesti. Important e sunetul oferit de combo, nu pretul. Evident, un echipament poate deveni foarte popular daca-i ieftin, dar asta nu inseamna automat ca-i bun.

 

Referitor la producatori. Fender sau Marshall, cu totul ca au scos serii ieftine (Frontman si MG), raman cei care, datorita productiei masive a amplif-urilor pe lampi, au reusit sa reduca pretul acestora la nivelul la care oricine :) isi poate permite sa-si cumpere unul. Intr-adevar, nu cei doi sunt cei mai apreciati de muzicieni, dar raman etalonul echipamentelor pe lampi, chiar daca cei din acest forum se intrec in fite (sper sa nu se supere nimeni) referitoare la Ampeg, Soldano, Engl, Rivera, Mesa/Boogie, s.a.m.d.

 

Daca imi permiteti, eu o sa-l caut pe domnul Andrei Tone cu ocazia urmatoare cand ajung in Bucuresti, pentru ca vreau sa aud cu urechile mele cum suna un combo facut de dansul. Abia dupa aceea se pot face aprecieri referitoare la pret.

 

Mersi ca ati citit acest mesaj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.