www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Probleme Cu Amplificarea


Guest AlinMetallica

Recommended Posts

Guest AlinMetallica

sunt incepator... am o chitara Oscar Schmidt OX10 http://www.soundcreation.ro/instrumente_mu..._name,OX10.html

 

amp nu am, deci folosesc programe de computer ca amplitube live si Guitar Rig 3, conectat pe "line in" chitara suna cum trebuie, dar nu este simtit de program, in consecinta sunetul este identic, indiferent de ce modificari fac pe butoane . pe "mic in" programele simt chitara si ii schimba sunetul la modificari... dar sunetele produse sunt groaznice si de nerecunoscut ... sunetele inalte sunt baraite (ceva in genul oracait de broasca), iar cele joase suna ca naiba si tot cu harait, desi soft-urile respective fac singure reglajele si chitara ar trebui sa sune bine fara alta interventie din partea mea.

 

ce nu e bine ? unde gresesc ?

 

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

wherever you may roam, brother :

"Keep it less digital"

 

adik, incearca sa folosesti doar analog; evita si distorsurile digitale;

 

nu shtiu, probabil ca placa ta de sunet nu functioneaza corect;

dar, toate programel gen amplitube sunt porcarii...

amplitube, doar pe clean merge bine; iar distorsul iti va strica stilul de a canta si iti va afecta foarte mult mana;

mai bn fa un efort si fa rost de un distors; mai vb;

id-u meu :

andu_metallica

 

ciao

Edited by Vulgar_display_of_Alex
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar postul de mai sus e o mica aberatie. Ma gandesc daca sa il sterg sau sa il las pentru exemplu de "asa nu".

 

Nu are nici un sens ce ai scris, sigura logica fiind "e asa pentru ca asa am zis eu".

 

Ca amator te poti descurca bine merci cu efecte software (unde mai pui ca se mai folosesc si prin studio). E gresit ca sa nu spun tampit pusa problema.

 

Alin arunca un ochi peste topicul asta: http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=1152

Link to comment
Share on other sites