www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Uitatul La Maini(corzi)


Guest cruci

Recommended Posts

Am si eu o intrebare, poate s-a mai pus. Sunt incepator, level 1 spre 2, stiu sa citesc notele (am avut profesoara de muzica maniaca la scoala, nu credeam ca o sa zic mersi vreodata) si sa le cant in prima pozitie, vreo 3 game, acordurile de baza si cateva ritmuri simple. Stiu ca ideal e sa nu te uiti la corzi sau la maini cand exersezi si incerc sa fac asta. Am insa momente cand nu-mi coordonez mainile si panez o coarda gresita, sau apas cu stanga exact pe tasta sau prea departe de ea. Ce e recomandat, sa ma chinui in continuare si se va corecta cu timpul sau ca incepator e ok sa ma uit la corzi? Cand ma uit la ele sunt mult mai exact. Sau mai exact cand e momentul sa incepi sa nu te mai uiti la corzi? Multumiri anticipate daca ma "luminati".

Link to comment
Share on other sites

Guest AntiVDT

pff nu sunt eu maestru, dar am citit intr`o carte ca e foarte important sa urmaresti actiunile mainilor pentru a le corecta, incepand de la muschii care sunt incordati dar nu folositi pentru cantare si care mai tare ingreuneaza miscarea mainilor, pana la notele pe care le canti ... e doar o parere..

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl0nd1n@.