Guest Brenn Posted February 26, 2005 Posted February 26, 2005 Nume echipament: BOSS GT-8 Guitar Effects Processor www.bossus.com Pret: 535euro cu TVA inclus, nou nout De la cine a fost cumparat: FBS Lines, reprezentanta Roland in Romania www.rolandmusic.ro Caracteristici: Uhm, nu stiu de unde sa incep.. Principala caracteristica cu care se lauda BOSS este "Dual COSM Amps".. deci la fiecare patch ai 2 canale pe care poti sa le controlezi in mai multe feluri. De exemplu pe canalul A poti sa-ti pui sa emuleze ca preamp un canal Lead de Mesa Boogie iar pe B poti sa-ti pui un Fender Twin Reverb. Poti selecta A sau B, A si B in acelasi timp (output mono sau stereo daca ai 2 amplifuri) sau sa controlezi canalele dinamic, adica in functie de cat de cat de "tare" dai de corzi cu pana. E fantastic. Poti sa-ti pui un canal clean si celalalt cu turbo-distorsie -- cand lovesti corzile mai usor canta clean, iar cand dai mai tare in ele se schimba pe distorsie. Cred ca cei de la Rocktron au facut prima data treaba asta si ma bucur ca BOSS au preluat-o Exista un buton numit "Solo switch" care apasat iti "boost-eaza" sunetul pt solo-uri. Practic fiecare din cele 46 de amplif-uri modelate au o varianta optimizata pt solo-uri.Per total ai 200 patchuri presetate si 140 patchuri customizabile. Fiecarui patch poti sa-i pui pana la 13 efecte simultan, fiecare patch are 2 canale, fiecare cu optiune de solo.. Orice efect se poate pune in ce ordine doresti cu functia FX Chain. Poti sa-ti pui un Crybaby inainte de un Metal Zone sau dupa etc. Dintre efecte trebuie sa remarc Slow Gear, care iti da un sunet de clapa, Feedbacker-ul, Pitch-shifter-ul.. poti sa ai chitara in E si sa canti in B in timp real de exemplu. Harmonist-ul e foarte bun. Auto-Rifful, care era si in GT-6, e dragut dar paca e.. pt trisori Practic tu lovesti o nota si el iti face un "fast run" in gama care o selectezi, si ai de ales din vreo 30 de preseturi si ele customizabile ce note sa iti cante. Unde sa mai pun ca Hold Delay-ul e fantastic.. poti sa inregistrezi pana la 2.8 secunde.. scula iti repeta ce ai cantat si tot asa sa pui layere de sunet unul peste altul, la infinit. S-au mai introdus Warp delay, Spring Reverb-ul care lipsea din GT-6 si care nu e foarte reusit.. La fel ca toate produsele BOSS, GT-8 e solid, butoanele au o buna suprafata de contact. Display-ul e cat se poate de clar. Acum cateva zile am vazut poze dintr-o fabrica BOSS din Taiwan.. toate produsele sunt hand-made. Cum suna:Fantastic. Se poate canta fara nici cea mai mica porblema orice gen.. Am ramas masca atunci cand m-am jucat cu simulatorul de chitara acustica, e genial. Sunetul efectelor e clar ca lacrima, noise surpressor-ul is face treaba foarte bine, modelarea pedalelor wah mi se pare mult mai buna ca la GT-6, desi nu stiu daca BOSS se lauda cu treaba asta. Cu rabdare, poti sa-ti creezi exact ce ton iti doresti, jucandu-te cu parametrii preamp-urilor, overdrive-urilor/distorsiilor, equalizerului etc. La inceput aveam senzatia ca ma pierd in parametri dar m-am invatat experimentand. Parti rele: Nu ma plang decat de faptul ca are 5kg si e incomod cand il plimb la repetitii.. intr-o valiza retro Impresie generala: 10 fara nici o retinere.
Squier Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 E nai scump decat GT 10 ????????????? data postului :Feb 26 2005
karpi Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 E mai scumpa decat GT 10 ????????????? hahaha .....nu m-am uitat la data vazand ca este doar un post dupa primul am crezut ca e ceva nou...
DemonHunter Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 si totusi ce s a mai devalorizat o data cu aparitia lui gt 10..inimaginabil
karpi Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 si totusi ce s a mai devalorizat o data cu aparitia lui gt 10..inimaginabil am doi prieteni care unul l-a vandut iar celalalt acum il vinde . Nu au fost multumiti chiar de folosirea "live". Sii cand ma gandesc ca era sa cumpar unul , dar a aparut Zoom si m-am lecuit . La toate acerste procesoare chiar dinamica lasa de dorit , altfel bau bau , si miau miau etc sunt efecte care le folosesti rar si doar la o piesa din repetoriu .Ptr un home studio ca sa faci unele sounduri ciudate sau interesante e OK dar ptr cantat live ??? si unde mai pui ca placa de sunet are un DSP sufucient de bun.Asa ca am renuntat.
RAY5 Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 am doi prieteni care unul l-a vandut iar celalalt acum il vinde .Nu au fost multumiti chiar de folosirea "live". Sii cand ma gandesc ca era sa cumpar unul , dar a aparut Zoom si m-am lecuit . La toate acerste procesoare chiar dinamica lasa de dorit , altfel bau bau , si miau miau etc sunt efecte care le folosesti rar si doar la o piesa din repetoriu .Ptr un home studio ca sa faci unele sounduri ciudate sau interesante e OK dar ptr cantat live ??? si unde mai pui ca placa de sunet are un DSP sufucient de bun.Asa ca am renuntat. Procesoarele sint din ce in ce mai mari dar numai asa de concurenta e bataia marcilor ca in realitate nu utilizezi nici zece la suta din iel adica nu ai nevoie iar multe sunete sint bizare serveste de decoratie pe scena sa fii la moda (tot timpul ultima moda) Sint sigur ca tecnicienii care le fabrica sint constienti de lukrul asta dar e o spirala din care nu pot sa se mai scoata . Boss, Digitech, Line6 sint toti constienti de aberatie dar ......asta este UN ampli pe lampi sa aiba trei canale , la care ai ajuti un waw waw e suficient restul e doar asa de fala
Blackthorn Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Cred ca la amplificatorul pe lampi mentionat de RAY5 se mai adauga si un delay, unii folosesc si un tremolo sau univibe, neaparat reverb daca nu are amplificatorul si unele efecte de modulatie, dar nu prea multe si nu prea des. In locul unui amplificator cu 3 canale se poat folosi unul cu un singur canal de clean, dar bun, peste care sa vii cu distorsul din ceva pedale de calitate. Cele mai multe amplificatoare cu 3 canale ofera doar un compromis intre cele 3 tonuri, poate doar unul dintre ele este cu adevarat bun, restul sunt doar ca sa fie. Desigur exista si exceptii, dar sunt cam scumpe. Mie reteta cea mai buna mi se pare un amplificator nu foarte scump, dar cu un clean bun gen Fender Hot Rod sau Peavey Classic 30 peste care sa vii cu niste pedale de calitate in functie de preferintele pe care le ai. Procesoarele isi au si ele rolul lor, pe mine cand m-am apucat de electrica m-au ajutat sa imi dau seama ce tip de ton vreau si ce sa urmaresc in momentul in care imi cumpar un amplificator. Din punctul meu de vedere cam astea sunt toate avantajele lor, faptul ca au devenit foarte complexe in ultimul timp este mai degraba un dezavantaj pentru ca sunt destul de greu de inteles si utilizat. Imi aduc aminte cu placere cand am probat primul POD de la Line 6 cat de simplu de utilizat mi s-a parut, e drept ca nu avea multe optiuni, dar ceea ce avea era usor de setat si sunau destul de bine, mai ales pentru momentul ala era mai mult decat ok. Acum ca sa fiu ontopic GT8 nu mi s-a parut cea mai buna continuare posibila la GT6, nu am probat inca GT10, dar cunosc persoane care inca prefera GT6 in defavoarea lui GT8. Mie personal mi-au placut tot timpul produsele Line6 mai mult decat cele Boss (ma refer la procesoare), iar in ultimul timp seria ToneLab de la Vox care se intoarce putin la ceea ce ar trebui sa fie un procesor in materie de functionalitate si organizare, sa copieze lantul audio de la chitara pana la microfonul care preia cabinetul, si asta in modul cel mai putin complicat cu putinta.
karpi Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Cred ca la amplificatorul pe lampi mentionat de RAY5 se mai adauga si un delay, unii folosesc si un tremolo sau univibe, neaparat reverb daca nu are amplificatorul si unele efecte de modulatie, dar nu prea multe si nu prea des. In locul unui amplificator cu 3 canale se poat folosi unul cu un singur canal de clean, dar bun, peste care sa vii cu distorsul din ceva pedale de calitate. Cele mai multe amplificatoare cu 3 canale ofera doar un compromis intre cele 3 tonuri, poate doar unul dintre ele este cu adevarat bun, restul sunt doar ca sa fie. Desigur exista si exceptii, dar sunt cam scumpe. Mie reteta cea mai buna mi se pare un amplificator nu foarte scump, dar cu un clean bun gen Fender Hot Rod sau Peavey Classic 30 peste care sa vii cu niste pedale de calitate in functie de preferintele pe care le ai. Procesoarele isi au si ele rolul lor, pe mine cand m-am apucat de electrica m-au ajutat sa imi dau seama ce tip de ton vreau si ce sa urmaresc in momentul in care imi cumpar un amplificator. Din punctul meu de vedere cam astea sunt toate avantajele lor, faptul ca au devenit foarte complexe in ultimul timp este mai degraba un dezavantaj pentru ca sunt destul de greu de inteles si utilizat. Imi aduc aminte cu placere cand am probat primul POD de la Line 6 cat de simplu de utilizat mi s-a parut, e drept ca nu avea multe optiuni, dar ceea ce avea era usor de setat si sunau destul de bine, mai ales pentru momentul ala era mai mult decat ok. Acum ca sa fiu ontopic GT8 nu mi s-a parut cea mai buna continuare posibila la GT6, nu am probat inca GT10, dar cunosc persoane care inca prefera GT6 in defavoarea lui GT8. Mie personal mi-au placut tot timpul produsele Line6 mai mult decat cele Boss (ma refer la procesoare), iar in ultimul timp seria ToneLab de la Vox care se intoarce putin la ceea ce ar trebui sa fie un procesor in materie de functionalitate si organizare, sa copieze lantul audio de la chitara pana la microfonul care preia cabinetul, si asta in modul cel mai putin complicat cu putinta. Am un Boss ME-30 ciu distors analogic , expression pedal , singuril lucru ce nu-mi place ...Wah nu are Q reglabil ( sau resonance cum se mai numeste )dar se poate configura inainte sau dupa lantul de preamp,compresor,distors si EQ , Phaserul la fel nu are Q reglabil are efectul prea pronuntat, in rest este OK , pitch bend nu este grozav ptr clean dar este suportabil cateodata.Compact , portabil incape in buzunarul husei de chitara .Chorus si , reverb suportabil ecoul e OK. Procesoarele sint din ce in ce mai mari dar numai asa de concurenta e bataia marcilor ca in realitate nu utilizezi nici zece la suta din iel adica nu ai nevoie iar multe sunete sint bizare serveste de decoratie pe scena sa fii la moda (tot timpul ultima moda) Sint sigur ca tecnicienii care le fabrica sint constienti de lukrul asta dar e o spirala din care nu pot sa se mai scoata . Boss, Digitech, Line6 sint toti constienti de aberatie dar ......asta este UN ampli pe lampi sa aiba trei canale , la care ai ajuti un waw waw e suficient restul e doar asa de fala cei care le fabrica vand "povesti" incepatorilor .
RAY5 Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Am un Boss ME-30 ciu distors analogic , expression pedal , singuril lucru ce nu-mi place ...Wah nu are Q reglabil ( sau resonance cum se mai numeste )dar se poate configura inainte sau dupa lantul de preamp,compresor,distors si EQ , Phaserul la fel nu are Q reglabil are efectul prea pronuntat, in rest este OK , pitch bend nu este grozav ptr clean dar este suportabil cateodata.Compact , portabil incape in buzunarul husei de chitara .Chorus si , reverb suportabil ecoul e OK. cei care le fabrica vand "povesti" incepatorilor . in ziua de azi si incepatorii avanseaza repede e greu pina intra o data in contact cu un amplif adevarat pe scena mare sa poata sa beneficieze de puterea amplifului si sunetul ala devastator ..........cin intra acasa da cu pedala de plafon ca podeaua e prea aproape Intradevar ca amplifurile cu trei canale separate sint cele mai scumpe si toate au cel putin 100 w pe lampi e nevoie de spatiu imens sa poti sa il folosesti la max . Toate au reverb incorporat pe fiecare canal plus uncompresor sau un tremolo comun AMPLIFICATORUL Huget&ketttner SwitchBlade 100w lampi 4xel84 4 canale reverb, delay, mod fx - corus, flenger, tremolo =1250€ LANEY TT 100w 3 canale separate reverb shi tremolo = 1230€ MESA BOOGIE dual rectifier si triple rectifier = 2500 /2600€ la asa ceva nu mai ai nevoie de efecte doar daca vrei sa faci si sintetizator din chitara sau raliuri solistice si nu te tin degetele mai bagi delay-ul cu cit o sa avansezi in tecnica si o sa metrizezi chitara mai ales cind ai pretentie sa exprimi ceva personal o sati dai seama cit de mult te incurca toate chestiile astea . una cite una ai sa le elimini tu singur sau cel putin sigur le reduci la minimul necesar
Blackthorn Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 in ziua de azi si incepatorii avanseaza repede e greu pina intra o data in contact cu un amplif adevarat pe scena mare sa poata sa beneficieze de puterea amplifului si sunetul ala devastator ..........cin intra acasa da cu pedala de plafon ca podeaua e prea aproape Intradevar ca amplifurile cu trei canale separate sint cele mai scumpe si toate au cel putin 100 w pe lampi e nevoie de spatiu imens sa poti sa il folosesti la max . Toate au reverb incorporat pe fiecare canal plus uncompresor sau un tremolo comun AMPLIFICATORUL Huget&ketttner SwitchBlade 100w lampi 4xel84 4 canale reverb, delay, mod fx - corus, flenger, tremolo =1250€ LANEY TT 100w 3 canale separate reverb shi tremolo = 1230€ MESA BOOGIE dual rectifier si triple rectifier = 2500 /2600€ la asa ceva nu mai ai nevoie de efecte doar daca vrei sa faci si sintetizator din chitara sau raliuri solistice si nu te tin degetele mai bagi delay-ul cu cit o sa avansezi in tecnica si o sa metrizezi chitara mai ales cind ai pretentie sa exprimi ceva personal o sati dai seama cit de mult te incurca toate chestiile astea . una cite una ai sa le elimini tu singur sau cel putin sigur le reduci la minimul necesar Nu neaparat toate amplificatoarele cu 3 canale au 100W, un exemplu destul de popular la ora actuala fiind seria Triple Super Lead de la Marshall care vine si in varianta de 60W, si exemple ar mai fi cateva, dar in general ai dreptate, amplificatoarele cu 3 canale sunt facute de obicei pentru putere mare, de obicei in jurul a 100W si in general majoritatea au reverb incorporat. Cele care au mai mult decat reverb incorporat si eventual un tremolo pe lampa mi se pare ca nu sunt neaparat gandite sa fie folosite pe scenele mari, ci mai degraba ca o solutie pentru chitaristii care au nevoie de o solutie de compromis intre un amplificator pe lampa si un procesor (cei care vor sa pastreze avantajele unui amplificator bun combinate cu usurinta in folosire a unui procesor, un exemplu bun in acest sens fiind HK SwitchBlade care vine echipat cu un modul minimal de efecte digitale si un modul MIDI de comanda care poate memora si schimba preseturi atat pentru efectele incorporate cat si pentru setarile de preamplificator).
RAY5 Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 da HK are midi pentru efecte dar totusi e prea puternic pentru acasa sau numai la repetitii si e scump la pretul asta sa -l cumperi shi sa nu ai unde cinta nu se merita Miar face placere sa existe un trei canale independente pe lampi dar la 5 w sal pot utiliza acasa , dar shi la un pret abordabil 300 - 500 € shi mai este o problema la amplifurile astea mari , masa ,kg aproximativ 40 kg numa capul shi cam tot atit o boxa serioasa deci faci usor un cel putin 100 kg de transportat
Razvan S. Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 si totusi ce s a mai devalorizat o data cu aparitia lui gt 10..inimaginabil ia ghici de ce...processors are MEGA crap . Asa si cu compurile , apare ceva mai bun, gata ce era e ,,old" si e cheaper.
karpi Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 in ziua de azi si incepatorii avanseaza repede e greu pina intra o data in contact cu un amplif adevarat pe scena mare sa poata sa beneficieze de puterea amplifului si sunetul ala devastator ..........cin intra acasa da cu pedala de plafon ca podeaua e prea aproape Intradevar ca amplifurile cu trei canale separate sint cele mai scumpe si toate au cel putin 100 w pe lampi e nevoie de spatiu imens sa poti sa il folosesti la max . Toate au reverb incorporat pe fiecare canal plus uncompresor sau un tremolo comun AMPLIFICATORUL Huget&ketttner SwitchBlade 100w lampi 4xel84 4 canale reverb, delay, mod fx - corus, flenger, tremolo =1250€ LANEY TT 100w 3 canale separate reverb shi tremolo = 1230€ MESA BOOGIE dual rectifier si triple rectifier = 2500 /2600€ la asa ceva nu mai ai nevoie de efecte doar daca vrei sa faci si sintetizator din chitara sau raliuri solistice si nu te tin degetele mai bagi delay-ul cu cit o sa avansezi in tecnica si o sa metrizezi chitara mai ales cind ai pretentie sa exprimi ceva personal o sati dai seama cit de mult te incurca toate chestiile astea . una cite una ai sa le elimini tu singur sau cel putin sigur le reduci la minimul necesar Ori e pe lampi ori e pe tranzist sau MOSFET 100W este 100 W !!! doar continutul de armonice convine sau nu !! Chestia cu mai multe cnale e ca si cum ai avea ptr fiecare post TV cate un bloc selector de canal !! deci un fel de fraierit cumparatorul !!! pacaleala. ca sa justifice modelul "NOU" si pretul aberant. Delay nu se baga doar sa repete , acest mod de efect ca sa ai raspunsuri este doar un mod de al folosi. De fapt si la chitara si la alte isnstrumente si mai ales la voce o anumita intarziere mareste "volumul " sesizat de ascultator DE TREI ORI !!!! Chorus pe live cat si tremolo folosesti odata intr-un concert ca de fapt si alte efecte . Devine enervant sa tot folosesti efecte de mai multe ori in acelasi concert este plictisitor in plus ascultatori au impresia ca nu mai ai idei si canti acelai lucru .Ei sesizeaza efectul si orice ai canta cu un efect ei tin minte atmosfera creata si o atribuie primei piese auziite in acest mod,Deci nu poti folosi de mai multe ori. Iar daca folosesti un efect "vestit" de la un rif al unei piese mare hit ti-se ppune etichete de imitator. deci corecta observatia ta la sfarsitul postului , dar de cumparat si experimentet se poate / In cazul muzici ambientale /experimentale poti folosi de toate acolo conteaza cum si ce folosesti in aranjamente ..
Susceptor Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 Chorus pe live cat si tremolo folosesti odata intr-un concert ca de fapt si alte efecte . Devine enervant sa tot folosesti efecte de mai multe ori in acelasi concert este plictisitor in plus ascultatori au impresia ca nu mai ai idei si canti acelai lucru .Ei sesizeaza efectul si orice ai canta cu un efect ei tin minte atmosfera creata si o atribuie primei piese auziite in acest mod,Deci nu poti folosi de mai multe ori. Iar daca folosesti un efect "vestit" de la un rif al unei piese mare hit ti-se ppune etichete de imitator. Anumite genuri sunt bazate pe un anumit sunet obtinut din anumite efecte (v. goth rock, post punk, coldwave), sunetul de chitara fiind o combinatie de delay cu reverb sau delay cu chorus (totul pe clean); personal nu inteleg de ce cei care isi iau procesoare nu incearca sa fie creativi cu efectele noi (acele 90% pe care nu le folosesti aproape niciodata). Inteleg ca multi sunt "traditionalisti", dar daca tot au pot macar incerca sa scoata ceva nou. In fine, probabil sper degeaba.
karpi Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 (edited) gt8 demo Nu mai pune acest clip ca este cam mult credeam ca este ceva nou ..dar ai mai pus asta .. Numai poza este BOSS si ai inregistrat cu altceva ?. Sau este o ANTIRECLAMA BOSS ? Esti suparat pe BOSS si vrei sa-l faci de rusine ...? caci suna nasol . Edited April 23, 2012 by karpi 1
aliorneicev Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 e o impresie/ e ceva, pana acum nu a spus nimeni nimic / deci suna prost. mai incerc.
aliorneicev Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 am cautat si eu demo uri cu boss/ sunau ca niste jucarii defecte (poate si asta e cam la fel) daca ai ceva mai bun pune un link sa ma inspir si eu/
Guest kyuslauten Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 am cautat si eu demo uri cu boss/ sunau ca niste jucarii defecte (poate si asta e cam la fel) daca ai ceva mai bun pune un link sa ma inspir si eu/
karpi Posted April 24, 2012 Posted April 24, 2012 (edited) Prima data trebuie sa inveti sa setezi de toate .Acest lucru i-ti ia vreo cateva luni daca te tii de treaba ! Soundul din video si el este nasol . Se pot face sounduri super dar asta nu merge de pe o zi la alta . Nu-i destul sa ai setarea trebuie sa si canti in asa fel ca sa sune bine . Ptr diferite tehnici , genuri muzicale , stiluri se potrivesc diferite sounduri . Soundurile pe langa o caracteristica anume trebuie sa se potriveasca si cu backing-ul ./cu trupa . La ce ai cantat tu in primul rand BT-ul suna nasol peste acesta sa gasesti un sound este cam nasol si depinde mult si de cum canti .Daca poti sa umbresti BT-ul prin performanta interesanta cu un ton adecvat ar fi OK .Dar asta cere timp .exercitiu , experienta teste teste ,,,inregistrare /auditie de sute de ore .... Pe pagina mai gasesti demouri ,,, Edited April 24, 2012 by karpi
chris_27 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 (edited) Am si eu un GT8.In live nu il folosesc.Live folosesc o statie Fender Hot Rod Deluxe si suna mai natural si mai prezent decat ar suna Gt8. Gt 8 il mai folosesc in sala de repetitii direct Line out asta asa ca sa nu mai car statia dupa mine.Il mai folosesc si la home recording si suna bine. Daca vrei sa te joci cu volumul si tonul chitarei cantand prin Gt8 vei avea surprize ca nu prea functioneaza asa cum ar trebui. Cantand acasa singur cu Gt8 suna fain dar odata ce il bagi in trupa trebuie sa renunti la multe efecte din el ca sa sune mai bine si sa razbata intre restul instrumentelor.Ce imi place in mod special e ca are simulari diverse care te ajuta la diferite genuri cat si la mana. Am un video facut cu Gt8 .Nu suna rau la Home recording.Dar nu suna chiar bine live:)) (parerea mea) Edited April 25, 2012 by chris_27 1
aliorneicev Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 asiaticul canta cu boss ul gt printr un di box
boondak Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 legat de raspunsul Gt8 la felul cum folosesti potul de volum pot sa spun ca reactioneaza mai bine decat majoritatea pedalelor de overdrive daca nu exagerezi cu gainul. am si eu unul de vreo 5 ani si l/am folosit atat direct in linie cat si in fata unui amp de chitara si suna bine . incearca sa iti faci tonurile pe monitoare de studio . eu asa am facut si nu am avut niciodata probleme cu sunetul pe nici o instalatie pe care am cantat . ceream doar sunetistului toate reglajele pe mijloc si aveam siguranta ca suna ok. pentru un sunet apropiat de raspunsul unui amp adevarat indearca in modul dual mono sa mergi cu aceeasi simulare de amp cu boua reglaje de gain diferite astfel incat sa ai si sunetul distorsionat pe care il doresti p ede o parte dar si definitia specifica unui amp . atentie la FX chain si nu exagera cu gainul si cu efectele. pentru a obtine un ton de metal este mai important sa sti sa canti metal decat sa dai gainul la maxim. spor
chris_27 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Hello!!!Sunt convins ca se poate scoate un sunet mai bun si din gt8.De folosit nu folosesc foarte mult gain nici pe gt8.in cazul videoului de mai sus gainul vine si din ghitara .In cazul meu pot spune ca nu am folosit niciodata distorsul la maxim sau mediile taiate pentru a scoate un *gg*mai metalist:)Am sa mai incerc variante dar vorba lui Karpi trebuie sa stai calare pe problema foarte mult ca sa scoti un sunet ok pe cand cu o statie bunicica trebuie sa reglezi bas,medii,inalte si deja ar trebui sa sune. Daca as canta mai des pe procesor probabil ca as stoarce mai mult din el.
boondak Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 nu era vorba de sunetul tau aici spuneam la modul general
chris_27 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Nu ma suparam nici daca spuneai de sunetul meu:)Sunt convins ca puteam scoate si eu mai mult ca sunet daca stateam sa bibilesc problema.Eu am iesit din proc foarte simplu.mono out direct in placa de sunet. Thx!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now