www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Intrebari Legate De Conectivitate !


Guest Epk
 Share

Recommended Posts

Salutare !

 

Am si eu o intrebare legata de niste cabluri :

Am o placa E-mu 0404 PCI si un mixer Alto S-6 si nu reusesc sa gasesc modalitatea de conectivitate. Conectez un microfon Studio Projects B1 la mixer pentru putere fantoma de 48V si vreau mai departe sa-l conectez la placa de sunet. Mi s-a spus ca ar trebui sa conectez cu cabluri RCA cu jack-uri mari(sau cv de genu),dar nu sunt sigur si vreau sa stiu concret pentru a nu aparea diferite complicatii.

Cu ce fel de cabluri voi reusi sa conectez mixerul de placa pentru a inregistra pe PC ?

 

Poza Alto S-6 : http://www.straight-connection.de/shop/ima...ompaktmixer.jpg

 

Poza E-mu 0404 PCI : http://images.asia.creative.com/images/inl...I/feature_1.jpg

 

As dori raspunsuri cat mai concrete, cu imaginile cablurilor sau chiar conectivitatea in sine. Nu sunt chiar incepator in ale muzicii dar nu ma pricep de nici-un fel la conectivitati si genuri de cabluri, asa ca va rog sa intelegeti !

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Dupã desene, eu vãd cel puțin douã variante post-3017-1222601280_thumb.jpg .

1) Cabluri instrument obiºnuite, prevazute cu jack-uri de 1/4" pentru ieºirea de control ºi intrarea de instrument. (poți controla volumul din knob)

2) Cabluri RCA pentru iesirea de tape si intrarea de... whoops, taiați-o pe asta... scrie coaxial si habar n-am daca se potriveºte :) (prea târziu, am facut deja desenul), de fapt poti incerca, nu ai cine stie ce de pierdut.

3) probabil si alte variante - îmi imaginez ca ai nevoie de ieºirea de main pentru boxe/monitoare deci aia e ocupatã. Cred ca ar merge si cu Aux send si cu phones.

Edited by Rayvann
Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Am si eu o intrebare legata de niste cabluri :