www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Rgc Subiect Pt Licenta


dani
 Share

Recommended Posts

salutare:)

 

sunt student la sociologie anul 2 si mi-am ales pt licentza sa discut despre forumul nostru drag:)

 

problema este ca nu stiu ce problematica sa pun:(nu stiu ce denumire sa pun licentei:(

 

ideea este ca vreau sa prezint forumul cu toate partzile lui si modul cum socializeaza chitaristii( si muzicienii in general), despre cum se promoveaza tinerele talente/trupe si altele:)

 

am de predat in seara asta(pana la o ora tarzie) un scurt rezumat al proiectului, i[poteze...obiective...un plan al lucratrii:(

 

deci va rog sa ma ajutatzi in gasirea unei problematici ...ceva ce poate capta atentzia unei comisii serioase:(si ce nume sa pun acestei licentze:(

 

multzumesc in avans celor care pot da macar un sfat cat de mic o fi el:)

 

numai bine...dani

Link to comment
Share on other sites

Cine se aseamana se aduna—rolul mijloacelor moderne de comunicare in dezvoltarea unei comunitati tematice

(am numa' web in cap, asta e :) social networking, user-generated content etc.)

 

 

buna idee:)...de aici tre sa scot ipoteze si sa vad care e obiectivul :)merci...mai astept pareri si sfaturi:)

 

tin neaparat sa vb in licentza despre forum fiindca personal mi se pare o minune:)stau mult pe aici si-mi este de foarte mare ajutor:)as lucra cu pasiune pe un asemenea subiect:)

 

daca pot sa te ajut cumva sa imi spui. eu nu stiu cu ce pot sa te ajut ca sunt paralel cu subiectul ...

 

 

merci mult ca te-ai oferit:)cu sigurantza voi avea mare nevoie de tine:)momentan fac o mica schitza a licentzei si peste ceva timp voi avea nevoie de cateva date referitoare la membri, sex(mas, fem) cateva sondaje ...etc...etc:)o sa te rog sa ma ajutzi fiindca imi va fi vital:)

 

merci mult

Link to comment
Share on other sites