Elethan Posted December 7, 2005 Author Posted December 7, 2005 De astea cam stiam, ma gandeam ca poate stii unele mai "accesibile" totusi
Guest mibu Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 sorry cristian, in domeniul asta nu prea exista ieftinaturi... in sensul ca, daca tot te hotarasti sa ai un rack, atunci o faci pentru ca vrei calitate, nu din alte motive. altfel, cu o pedalutza-doua si un amp iti faci treaba (sau cu un POD ;-(). controller-ul mai vechi de la VoodooLab - Ground Control (nu varianta Pro) - care nu se mai fabrica, insa se gaseste pe e-bay din cand in cand e mult mai ieftin si este suficient de bun. problema e cu switcherele. aici nu sunt chestii ieftine tocmai pentru ca materialele folosite trebuie sa fie foarte bune, plus ca interpretorul midi are si el costul sau... la capitolul asta iesi mai ieftin, pentru inceput, cu un switcher cu doar patru loop-uri (axess sau skrydstrupp).
Elethan Posted December 7, 2005 Author Posted December 7, 2005 Pai avand in vedere ca rackul pe care vreau sa-l fac nu o sa aibe foarte multe chestii in el, nu cred ca am nevoie de un switch cu multe loop-uri.Pana la urma m-am decis sa modific marshallul.Sa vedem ce iese Ma gandeam sa iau ulterior si un monitor wireless in-ear
Guest mibu Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 ok. esentiale sunt doua lucruri: - procesorul pe care-l pui in loop sa fie conectat in paralel cu semnalul direct - daca ai pedale care nu le folosesti tot timpul trebuie ca acestea sa fie neaparat conectate printr-un loop al unui switcher. dupa cum am spus, exista si varianta de switcher cu patru loop-uri, care e mai ieftin. ...de fapt e si al treilea: bufferul la intrare....;-)
cearny Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 (edited) La switchere, Axess GRX4 cred ca e solutia ideala de inceput (si nu numai). Interesant este ca G-Major nu se conecteza in paralel, el ocupandu-se singur de mix pentru fiecare eefect ep care-l adauga. Edited December 7, 2005 by cearny
dass101 Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 Ideea lui mibu de conectare in paralel tine de faptul ca sunetul dry sa nu mai treaca prin nimic. In principiu sint de acord cu ea, insa in practica mi se pare mult mai convenabil serie pt a putea preseta nivelul dry/wet pt fiecare patch.
Guest mibu Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 cearny. pe orice procesor poti (e chiar necesar...) sa setezi cat din tonul dry trece prin el impreuna cu cel wet! problema este insa ca dry-ul trecut prin procesor este cam altceva decat dry-ul real - de aici toata debandada ;-) si de aici ideea de a pastra dry-ul real in afara procesoarelor, adica in paralel cu ele. sunetul are enorm de castigat astfel! dragos: da, practica insa "ne omoara"... de fapt nu pe noi, ci TONUL...
cearny Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 Asta asa e, dar atunci de ce in manual la G-Major se specifica in mod expres ca e de preferat sa se conecteze in serie? Da, bine, e un all-in-one, s-ar putea ca asta sa fie.
Elethan Posted December 8, 2005 Author Posted December 8, 2005 By the way am vazut un compressor pe lampi de la Behringer... ce zici am nevoie de asa ceva? mai ales ca e destul de convenabil
Guest p_aciulea Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 ce compresor pe becuri, pardon lampi ai vazut la behringer, ca io nu il gasesc, da un link ceva
Guest mibu Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 nu cred ca ai nevoie de un compresor... de obicei acestea sunt pentru tonul curat, fara overdrive. sunt unii care le folosesc si la tonurile distorsionate, in ideea de a mari sustain-ul, insa sunt alte metode mult mai eficace de a creste sustain-ul (de la delay-uri si hall-uri la volumul sonor pe scena, care contribuie la vibratia suplimentara a lemnului chitarii si la preluarea in bucla a semnalului provenit din boxe de catre doze si pana la dozele fernandes cu sustain infinit...). eu as merge pe ideea "sunt prea sarac ca sa ia un lucru ieftin"... si as lua chiar unitati esentiale pentru viitorul rack.
Elethan Posted December 8, 2005 Author Posted December 8, 2005 @ Benson http://www.behringer.com/T1952/index.cfm?lang=ENG Mibu, sunt total de acord cu mentalitatea asta, si eu sunt total adeptul zicalei "cat dai atata face" 90% din cazuri. Un compresor cred ca ar fi dragut totusi pt unele tonuri de clean, mai ales ca-i pe tuburi.O sa ma gandesc oricum il las la sfarsitul listei Mai stau si ma gandesc si o sa prezint o solutie completa soon
cearny Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Ala nu-i jucaria care avea becuri in saptele lampilor ca sa para a le incalzeste tare?
Elethan Posted December 9, 2005 Author Posted December 9, 2005 That was highly unprofessional of you Adi
cearny Posted December 9, 2005 Posted December 9, 2005 Informatia inseamna putere (http://www.harmony-central.com/Effects/Dat...er/T1952-2.html): But after working with it for a while I decided to try changing the tubes in the unit as I was not happy with the results I was getting. But after opening the unit I realized that the tubes are nothing more than a gimick as they have lamps behind them in order look as though they are glowing but the tubes circuit does not have enough power for them to glow on their own. I removed both tubes and tested them in a old Fender Bassman just to make sure that they worked and they did glow and sounded good once they were in a circuit that could drive them. The tubes appear to be Jolinda Tubes made in China although they say Behringer. At any rate I am dissapointed with the tube warmth aspect of the unit.
Elethan Posted December 9, 2005 Author Posted December 9, 2005 Yeah right.. omule stiu ca urasti Behringer with all your guts but they make good shit Asta cu lampile.. sa zicem ca o s-o cred cand o s-o vad nu zic nu si nici da... whatever.Cearny, btw voiam sa te intreb, rackul tau ce contine?
cearny Posted December 9, 2005 Posted December 9, 2005 Rack-ul meu contine un TC Electronics G-Major, un Shure PSM200 Wireless Monitor...si un exciter Behringer pe care l-am pus de mult la vanare p-aici. Cauta, sa vezi Btw, am scapat de FCB1010 Imi fac treaba la fel de bine si cu un Rocktron MIDI-Xchange care e de fix 15,727(3) ori mai mic.
Elethan Posted December 11, 2005 Author Posted December 11, 2005 Exciteru de la behringer ce face? si G-maj e procesor de efecte?
dass101 Posted December 11, 2005 Posted December 11, 2005 Exciter-ul excita Adica baga niste inalte, distorsiuni armonice, faze de-astea. Some may like it G-major e procesor. Intra pe www.tcelectronic.com si te lamuresti pe deplin.
cearny Posted December 11, 2005 Posted December 11, 2005 G-Major e un 'all-in-one' - si reverb, si chorus, si delay, si pitch shifter, si cartofi prajiti. O solutie foarte buna, avand in vedere cat costa.
karpi Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Mibu nu mai da sfaturi hehe , lol ...pe cand auzim Rackul nou cu tot cu statia stereo , de aia nu termini ca stai pe net,Eu caut compresoare si dau de tine hehe. Zii ca bine zici , tot respectul PS am cumparat un compresor Behringer ( din pivnita ) BLE 100 e foarte ieftin 1 mil. si e super la bass chiar si la unele setari la chitara plus de toate. Chiar e de mirare fiind Behringer are zgomotul destul de mic , chiar pot sa inregistrez cu el !!
karpi Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Stiamti domni .Unde se va folosi acest "procesor" , rack , montaj , ansamblu de efecte ,? Dupa cate stiu eu Mibu le foloseste live pe scena si ai trebuie neaparat un programator cu memorie ca nu este timp de reglat tonuri ! Asta implica ca toate efectele sa poata fi comandate digital in toti parametri . Adica tonul 37 ..si sa se schimbe toti parametri la procesoarele legate oricum . In pedalele de efecte separate nu ai cum sa comanzi digital ca sa le modifici e munca de chinez batran si nu prea merita doar de hoby .Numai legarea in serie paralel , in ordinea dorita ,cu reglajele FIXE ( setate manual cu butoane si potentiometre ) La asa tip de aranjament ai nevoie de maxum o matrice comandata digital , router , pui in canalele in/out efectele le setezi si nu poti doar sa schimbi ordinea sau sa introduci si scoti un efect .La fel poti face si cu un mini mixer cu posibilitati de routare , send /retourn , aux A ,B ,C etc sa fie Stereo si poti panorama efectele si sa mixezi nivele wet/dry .Si cu matricea comandata digital poti opri porni toate deodata sau pe rand fara a apasa switchurile de pe pedale separat. Am vazut la Deep Purple avea pedale de volum si regla nivelul dorit de efect . Eu am trei ecouri si unul e trecut pe un aux si adus inapoi in mixer pe intrare aux stereo printr-o pedale de volum aicea reglez un ecou wet puternic si cu pedala il introduc si scot cand e necesar ..ok mai sunt multe de presupus si de spus . Depinde la ce se foloseste si unde
Elethan Posted December 15, 2005 Author Posted December 15, 2005 Vreau sa-l folosesc in general la repetitii si live si pentru inregistrari.Nu vreau sa-l complic chiar asa de mult, adica nu am nevoie de mare adunatura de efecte, insa tin neaparat sa-mi fac ceva full tube.
karpi Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 (edited) Vreau sa-l folosesc in general la repetitii si live si pentru inregistrari.Nu vreau sa-l complic chiar asa de mult, adica nu am nevoie de mare adunatura de efecte, insa tin neaparat sa-mi fac ceva full tube. inregitrari este o treaba separata , ai timp sa te joci cu ce vrei pana te plictisetsti. Efectele ambientale nu prea au ce cauta inainte de o statie pe tuburi pe care vrei a o folosesti ca si formator de ton !! Daca vrei sa sune efectele bine "live" ati trebie o statie ( suo doua ptr stereo) de putere mare si lineara !! Cu boxe de banda "larga" ( mai larga decat cele de chitara tip combo care sunt practic filtre trece banda acustice ) Ca si la o orga trebuie sa ai posibilitatea de a reda efectele fara distorsiuni !! Daca vrei sa folosesti un combo pe tuburi ptr ton , se capteaza acesta cu microfon si efectele vin dupa microfon printr-un mixer care este amplificat de PA sau de doua stati de putere mare pe scena doar ptr chitara ( si asta ca sa se simta bine chitaristul sa aiba tonul si sfectele sub control ) Dar este scump si neeconomic , asa ca multi folosec numai pe PA si comandate de mixerist care cunoaste piesele si schimba efectele dupa un scenariu . La statia de chit ai nevoie de formarea "tonului" a sensibilitati ...compresor, expandor , distors, reglaj timbru ..statie etaj final overdrive daca este cazul si difuzor overdrive daca trebe , asta ca sa poti canta usor . Chorus, Echo , pune mixeristul pe tonul tau . Rackurile sunt ptr studio , si marile vedete sunt platite sa puna rckul pe scena si in fond nu prea foloseste nimica din el , eventual compresor, distors. dar daca vad chitaristi ce are vedeta pe scena toti cumpara..si el povesteste ce bine este ca tonul lui si..etc Am vaz la mai multi ca tot cu rack un concert intreg si nu se prea schimba nimica , deci bau bau. LA doi oameni am vaz folosit ... Chitaristul de la Yess ...dar canta singur pe scena sai fin.. Bassistul de la The Who ..intr adevar suna ca doi oameni si o orga la un loc , dar avea in spate o instalatie de jumatate de PA in jur de 1000W cel putin si un reck enorm cu tot felu de procesoare si sintetizatosre digitale ptr bass. Si ceilalti au in spate in jur de 800 -1000 W .ca sa aiba tonul dorit dar fara prea multe efecte , accentul este pe atac, sensibilitate sustain ,ca sa executi usor in concert stand in picioare si mai si misti , dansezi etc ...chitara tre sa raspunda fantastic ca sa poti executa anumite passaje . Vezi Vai numa atinge degetul de coarda si urla chitara... Cu douua trei pedale analogice su digitale ...compresor...distors cu reglaj de ton ...chorus ..si un echo doar ptr prelungirea sustainului la tonuri mai curate este suficient . Poate un Wah Wah ptr a mai schimba timbrul di cand in cand , Vai foloseste Wah mai mult ca filtru .. Edited March 21, 2006 by karpi 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now