www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitara electrica | Beginner


Guest M0rPhEuS
 Share

Recommended Posts

Guest M0rPhEuS

Sunt total incepator, adica nici nu am pus mana pe o chitara. De curand mi`am luat o chitara electrica, pentru a invata, desi probabil trebuia clasica pana invat.

Oricum sa va cer sfatul si parerile.

Chitara a fost luata cam in graba, e un Vintage Metal Axxe RR2000. Pretul a fost de 11 milioane (...care mi se pare putin exagerat). A fost luata de la Muzikia din Timisoara.

 

Am niste intrebari daca se poate.

*A meritat chitara sau eu sunt singurul care am impresia ca am dat prea mult pe ea?

*Despre floyd rose. Chitara are floyd rose, ceea ce o sa ma cam distruga. Ce avantaje are o chitara cu floyd rose, pe langa dezavantaje cum ar fi dezacordatul, schimbarea corzilor care dureza o vesnicie si asa mai departe.

*Iar in final, cum pot bloca acest floyd rose? Am inteles ca se face cu o bucata de lemn, dar nu stiu cum, si nu vreau sa imi distrug chitara abia cumparata.

 

Multumesc anticipat.

Topicul poate ramane deschis si pentru alte intrebari ale incepatorilor la chitara electrica, cat si sfaturi si critici ale celor mai profi.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai inceput cu o chitara de 11 milioane inseamna ca esti suparat rau de tot. Adica chitara inseamna viata pentru tine. Nu prea ai cum sa te lasi acum cu o asa scula scumpa nu? Eu mi-am luat electrica dupa vreo 5-6 luni, una de 9.600.000. Spor la treaba... :)

Link to comment
Share on other sites

La banii pe care i-ai dat la inceput ai face bine sa dormi cu ea in pat, sa o mangai, sa canti zilnic, sa o iubesti, sa o atingi subtil, dar si dur...Bafta!

Sfat: incearca sa nu o zgarii, o sa te simti nasol. Floyd=nu se dezacordeaza ever...Probabil ai si menghina.

Link to comment
Share on other sites

Sunt total incepator, adica nici nu am pus mana pe o chitara. De curand mi`am luat o chitara electrica, pentru a invata, desi probabil trebuia clasica pana invat.