www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cover: Sister - Steve Vai


Musaro Adriano

Recommended Posts

Am inregistrat si eu o melodia a lui Vai care ma placut mult.

Merci si numai bine.

 

adriano si eu sunt din ploiesti ,dar nu am cunoscut pe nimeni chitarist.5 stelute de la mine si ca o paranteza vreau sa imi afirm admiratia pt colectia ta "glamour" de chitare :)

Link to comment
Share on other sites

o da !

si pt mine este una din piesele preferate de la vai.

o piesa grea mai ales din cauza timing-ului ..care este criminal..si al modului in care ataca nenea vai corzile..de aceea m-am ferit sa o studiez..am incercat o data si m-am lasat dupa primele 10 masuri :)

tu insa te-ai descurcat admirabil!executie foarte buna.tonul este potrivit...ce sa mai ..felicitari si jos palaria :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Corraxe

Bravo Adriano :) sunt mandru ca esti elevul meu, foarte bun lucrare cu dynamic si cu slide....nu sunt daccord cu "out of tune", bineinteles ca nu este perfecta 100% . dar cine reuseste sa reproduca o piesa lui steve vai 100%?

Bravo . Corrado

Link to comment
Share on other sites

Adriano, pune niste filmulete cu tine pe youtube ca e mai interesat daca ai si imagine pe langa sunet...si poate faci si niste lectii mici ca sunt convins ca i-ai ajuta pe multi... :)

Link to comment
Share on other sites

frumos

 

Sunt catteva acorduri unde chitara este dezacordata probabil corzi mai vechi si nu s-a reglat octava .

Se mai dezacordeaza chitara si intre timp ce canti , si cand in sfarsit i-mi iese o piesa aud ca-i fals ( hehe ) .

Mai suna fals si acordurile prinse in pozitia 1 si 2 daca pragusul este inalt chiar daca la octava este OK.

 

(sunt si pe internet tot felu de chitare cu tastele in "zig-zac" ca sa compenseza aceste probleme.

 

Eu de obicei acordez sa sune bine pozitia unde trebuie sa ma "opresc" pe acord .

 

Foarte fain

Link to comment
Share on other sites

Deci nu sunt surd, da? :)