Nythra Posted September 5, 2017 Posted September 5, 2017 Salut ! Sunt nou pe acest forum. Pentru inceput as vrea sa imi cer scuze daca aceasta nu este categoria ideala pentru o astfel de problema. Ma rog, voi incepe. Sunt incepator, am o chitara de 3-4 luni de zile si in ultimele zile am observat o problema : a 2-a coarda ' caraie ' foarte nasol cand o ciupesc. Initial am crezut ca e de la corzi, asa ca le-am schimbat, dar aceeasi problema. Am inregistrat un video cu mica problema https://youtu.be/8vXH9JnAS6o Nu stiu ce sa fac. Ma puteti ajuta, va rog ? Nu cred ca problema e de la umiditate sau ceva de genul
Airhead Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 poate fi o problema la unul dintre cele 2 puncte de sprijin a corzii libere, adica bridge si nut. este posibil acolo sa ai ceva ce nu lasa coarda sa vibreze liber si o franeaza, se mai poate ca ai un fret buzz din cauza nut, adica santul care ghideaza coarda sa fie adancit. ai schimbat cumva grosimea corzilor ?
Nythra Posted September 12, 2017 Author Posted September 12, 2017 (edited) Nu, grosimea e la fel. Am observat totusi ca pe acel prag de jos exista niste santuri , respectiv la prima si a doua coarda Edited September 12, 2017 by Nythra
apocapsile Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 Păi dacă ai șanțuri în taste (fret-uri) respectivele trebuie înlocuite la un lutier. Probabil tastele sunt cam moi și coardele cam dure, mi se pare dubios să ai problema asta după 4 luni, chiar dacă zdrăngăni zi lumină.
leopold Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 Probabil ca zice de sa, nu de taste. Oricum, o vizita la cineva mai experimentat ar trebui macar sa identifice exact problema, daca nu s-o si rezolve.
apocapsile Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 Da, am citit eu pe dos, mă gândeam pe primul și al doilea fret al coardei împricinate
Airhead Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 poate niste poze ar aduce lumina in acest subiect intunecat. 1