www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Duel 60 - Votare si comentarii


cearny
 Share

Interpretarea preferata  

27 members have voted

  1. 1. Votati interpretarea preferata

    • karpi
      9
    • adi24
      1
    • devolision
      3
    • dgeeko
      14


Recommended Posts

dgekoo.. marfa de tot tonul care l-ai avut la piesa asta.. share your knoledge please :)...

 

karpi mi-a incantat ca de obicei urechile printr-o frazare clara, la obiect si placuta in acelasi timp

 

adi: tonul ales, parerea mea, e nepotrivit pt negativul de data asta iar acele treceri prin game repetate nu au cazut tocmai "pe piesa"... keep on the good work, si incearca sa cauti o tema a piesei, nu sa alergi pe griff spre a dovedi ca ai viteza in executia unor moduri

 

clar ca devolision e fan satriani (sau poate gresesc) dar tema si tonul (chiar si executia) dau inspre acest om.. mi-a placut, dar wah-ul e putin folosit in exces...

 

votat dgekoo pt ton si incadrare :)

Link to comment
Share on other sites

adi: tonul ales, parerea mea, e nepotrivit pt negativul de data asta iar acele treceri prin game repetate nu au cazut tocmai "pe piesa"... keep on the good work, si incearca sa cauti o tema a piesei, nu sa alergi pe griff spre a dovedi ca ai viteza in executia unor moduri

 

piesa asta mi se parea mai lejera. nu te lua d ton ca cu zoom(zet)505II nu poti face mare lucru :) si restu.. cant si io ce pot/stiu :)

Link to comment
Share on other sites

ady, in unele locuri ai avut chestii care mi-au placut, in altele ai fost "pe langa game"...sorry;

devolision, parca nu ai avut consistenta, cumva ceva chestii care sa "catch" atentia...;

acu', intre karpi si dgeekoo...greu de ales..ambele bune, ambele pe game, fara greseli...votat dgeekoo pana la urma pentru unele pasaje ce mi-au placut un pic mai mult decat altele (bune si acelea) de la karpi...gata, asta a fost...

Link to comment
Share on other sites

observatii

 

Toata lumea a cantat binisor .Lume putina la numar ,chiar la o liesa cu o structura clara de bluesrock , parca-i ceva de “Family Style” by the Vaughan Brothers .Dar balansul aduce si a "Money for Nothing " asa ca erau si modele destule ptr a construi o piesa in jurul BT-ului.

 

Nu este destul o "zi" sa finalizezi o piesa "noua" .La un jam ca si duelul.rgc , nu atat tonul , mixajul si perfectiunea conteaza , mai mult sponteneitatea abilitatea de adaptare interpretarea dinamica .Trebuie sa scoti din monotonitate BT-ul .BT-urile facute si ele relativ simplu suna destul de monoton , ritmul este obositor de constant nu au pulsatie de obicei , aceasta monotonie trebuie rupta cu ritmicitatea soloului si cu instrumente de backing adaugate in plus.care "trag" de piesa ...o propulseaza .

 

@ady24 si @devolision au avut multe secvente de groove foarte bune , dar le-au parasit de dragul unor lick-uri , bune dar ptr alt gen de piese. Mai usor cu trioleti , acestia strica groove-ul , vibratul cu floyd-ul si el trebuie sa fie ferm si in ritm (1;2;3;4;6 ).Macinatul in 4 , 8 , 16 cu trioleti de 4 ;8 doar la capat de fraza conduce la greutatea ,adancime ,groove .

 

@dgeekoo... foarte frumos ,DAR , sa canti cu feeling nu inseamna sa nu mai ataci tonul ferm si cu curaj , atat am de comentat , La unele passaje de parca nu ai putere sa lovesti coarda .Stiu ca este greu de controlat atacul la cantat " fin" , la acest lucru trebuie lucrat , baga un compresor sa compenseze pickingul neuniform , dar o anumita forta si " velocity"

trebuie .Tu dai "fin" lovesti mai incet ( viteza lovituri) !!! deci timpul de atac se schimba si timbrul are si el de suferit.Se poate canta si asa dar trebuie sa ai control mai mare ..deoarece trebuie sa sincronizezi lovitura ce incepe mult mai de vreme cu timingul exact al notei.

 

@karpi .....se putea si mai bine ..intotdeauna este loc de mai bine , piesa este cantata cu "fingerpicking" tocmai ptr o mai buna sincronizare a atacului cu balansul piesei , initial aveam ton ca si Knopfler , dar aceste nu s-a integrat nicicum in background , si a trebuuit sa caut un ton care suna mai aproape de texasblues ceva mai aproape de tonul gen Steve Ray Vaughan .

Si am alternat stiluri de cantat Vaughan,Knopfler , Gibbon (ZZ Top)

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

ady, in unele locuri ai avut chestii care mi-au placut, in altele ai fost "pe langa game"...sorry;

 

 

no need to be sorry.. da unde mai exact eram pe langa game? k io sincer am cantat in sol (minor pentatonic, aia cea mai simpla, sper k nu gresesc) exceptie intro-ul..care era in do (tot minor pentatonic).. si in rest ,, tot in sol.. da cu o octava mai sus.. :)

 

dak poti sa imi zici un pasaj anume :) makar sa stiu exact unde am gresit... :)

Link to comment
Share on other sites

Ziceam ca nu ma bag la discutii runda asta dar ma simt dator sa raspund.

 

dgekoo.. marfa de tot tonul care l-ai avut la piesa asta.. share your knoledge please :)...

 

Tonul este asa:

Screamer stompbox (un overdrive) cu gain la 1/2 si volum cam la 40%

CleanTube + 4x12BritishCab asta ar fi echivalent cu un Marshall pe clean (gain-ul la jumate)

Putin reverb, putin delay.

Fara compresor, fara chorus, fara altceva nimic.

Pe amp reglajul de ton: bass - 0; middle - +11 (din 12) nidfreq=450Hz; treble = 0.

 

De fapt este unul din tonurile folosit la aproape toate duelurile precedente (cu diferite chitari), mai putin cele 2 mai metalice.

 

Si acum secretul:

Stratocaster Standard, doze TexMex, doza bridge si middle cuplate (pozitia 2 sin 5)

Corzi de 0.09 acordate cu 1 ton mai jos - de aici rateurile evidente uneori de panatie (corzi moi, pana tare, mana neexersata)

 

si am ajuns la ceea ce a remarcat Karpi:

@dgeekoo... foarte frumos ,DAR , sa canti cu feeling nu inseamna sa nu mai ataci tonul ferm si cu curaj , atat am de comentat , La unele passaje de parca nu ai putere sa lovesti coarda .Stiu ca este greu de controlat atacul la cantat " fin" , la acest lucru trebuie lucrat , baga un compresor sa compenseze pickingul neuniform , dar o anumita forta si " velocity"

trebuie .Tu dai "fin" lovesti mai incet ( viteza lovituri) !!! deci timpul de atac se schimba si timbrul are si el de suferit.Se poate canta si asa dar trebuie sa ai control mai mare ..deoarece trebuie sa sincronizezi lovitura ce incepe mult mai de vreme cu timingul exact al notei.

 

Foarte corect. Nu folosesc compresorul ca sa nu denaturez tonul semi-clean plus atacul de strato (twang, quake :) )

asta combinat cu faptul ca am acordat cu un ton mai jos (pentru pozitie dar si pentru ton).

Nu m-am complicat sa refac setup-ul (action, tensiune in arcuri, ca sa nu mai spun de truss-rod) ca asa ar fi fost ortodox. De aici s-au intamplat minunile.

 

Si acum trebuie sa spun ca, desi relativ simplu, back-trackul m-a cam dat peste cap din pricina frazarii "impare".

Nu stiu cum te-ai descurcat, dar eu sunt obisnuit sa improvizez pe un numar de masuri multiplu de 4 (sau ma rog 2). Aici au fost multipli de 5. Foarte interesant :)

Link to comment
Share on other sites

Pt ady...de ex. mie mi s-a parut cam "iesit" din gama pe portiunea 0.11-0.23, dupa asta vine ceva ce mi-a placut, apoi la un moment dat erau niste benduri cumva neduse pana in nota trebuincioasa...ok, nu trebuie sa te iei neaparat dupa ce spun eu, eu sunt campion la dat chifle :), ce conteaza este sa canti mereu, sa pui pasiune in asta...

Link to comment
Share on other sites

Pt ady...de ex. mie mi s-a parut cam "iesit" din gama pe portiunea 0.11-0.23, dupa asta vine ceva ce mi-a placut, apoi la un moment dat erau niste benduri cumva neduse pana in nota trebuincioasa...ok, nu trebuie sa te iei neaparat dupa ce spun eu, eu sunt campion la dat chifle :), ce conteaza este sa canti mereu, sa pui pasiune in asta...

 

 

aa! ai dreptate! :) acolo ii portiunea in do.. ms k mi-ai zis! :)

Link to comment
Share on other sites

Si acum trebuie sa spun ca, desi relativ simplu, back-trackul m-a cam dat peste cap din pricina frazarii "impare".

Nu stiu cum te-ai descurcat, dar eu sunt obisnuit sa improvizez pe un numar de masuri multiplu de 4 (sau ma rog 2). Aici au fost multipli de 5. Foarte interesant :)

 

nici nu am fost atent , ma iau dupa bas , a-mi da intrarea , dupa aceea cand nu da intrarea tot aud ca se duce in subdominanta si o iau si o " cotesc" si eu , ca si la cantat jam live, asculti ce se intampla..

 

Si acum trebuie sa spun ca, desi relativ simplu, back-trackul m-a cam dat peste cap din pricina frazarii "impare".

Nu stiu cum te-ai descurcat, dar eu sunt obisnuit sa improvizez pe un numar de masuri multiplu de 4 (sau ma rog 2). Aici au fost multipli de 5. Foarte interesant :)

 

nici nu am fost atent , ma iau dupa bas , a-mi da intrarea , dupa aceea cand nu da intrarea tot aud ca se duce in subdominanta si o iau si o " cotesc" si eu , ca si la cantat jam live, asculti ce se intampla..

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest miriapod

si eu tot dgeekoo.

tonul si nu numai. printre putinele piese pe care le-am auzit la duel care imi-si-ma inspira. ori poate sunt eu mai sensibila la frecventa lui gicu :)

felicitari tuturor

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.