daniel_andrei1996 Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Sunt incepator si am facut rost recent de o chitara electrica, care s-a dovedit a fi o chitara Doina din anii 70 (ca cea din poza). Chitara este destul de veche, si as vrea sa o revopsesc si reconditionez/imbunatatesc. Intrebarea mea este daca stie cineva ceva despre aceasta chitara, de exemplu tipurile de lemn folosite si ceva despre doze, si daca credeti ca se merita reconditionata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guitarhead Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 .... arata ca faimoasa chitara Reghin "de 1290 (lei)" .... sau era 1270, nu mai stiu... Anyway, heavily chopped )) (corpul original avea forma de Tele) .... si la headstock s-a umblat. Lemnul in principiu era ok, totul depinde aici de gat/limba/taste, adica de conditia in care se afla -- si care ar fi un factor de decizie asupra unei (eventuale) reconditionari. Dozele sint penale, semnal mic/microfonie/etc, am desfacut una odata, de curiozitate, ca sa constat cu stupoare ca bobina era infasurata peste un "izolator" facut dintr-un smoc de hartie creponata (sau poate era hartie igienica, tot un drac) ... not kidding! Mult succes cu ea 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosaurus Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Lemnul este paltin, asta foloseste Reghin, si folosea si pe timpul cand a fost facuta chitara asta. Dozele sunt precum le-a descris colegul mai sus. Daca se merita sa o reconditionezi, depinde de ce asteptari ai tu de la chitara asta, si de ce fonduri esti dispus sa investesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fixxxer_metalhead Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 ala-i warlock mioritic, dupa cate vad. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...