@karpi, inteleg perfect ce spuneti si subscriu. Nu exista instalatia aia perfecta, cel putin nu la banii pe care-i detin eu, dar incerc sa gasesc o solutie raport calitate-pret, buna.
Incep sa cred ca termenul de "caldura" este inteles gresit si autonumit antagonistul discutiei.
Ceea ce am observat, de-a lungul experientei minimale de live band recording, este faptul ca preampurile/convertoarele fac totul. Daca semnalul captat este de rahat, din vari motive (microfoane proaste, cabluri proaste, preampuri ieftine, convertoare de rahat, instrumente de la pungile de chipsuri sau cantat prost), tu, "mixangiul" de studio, nu ai de unde sa "croiesti" niste frecvente care nu exista, din motivele de mai sus.
Frecventele alea subtile dau "caldura" vietii, de care tot pomenesc eu sau daca vreti, alti termeni de caterinca, nuantele sunetului, organicitatea, etc. Aici e ca si discutia Zoom 707II vs Marshall Super Lead din anii 60. Sau hai, sa nu incep alta polemica analog vs digital. Zoom vs Fractal.
Evident ca exista diferenta intre mixerele digitale. X32 costa 1625 de Euro, la 32 de canale. Intr-o logica grosolana, un canal costa ~ 50 Euro, dar asta e cu tot cu adaosul comerciantului si luminitele sofisticate si colorate. Deci cam cat e partea de preamp si conversie?! De aici si partea cu inregistrarea multi track din el si mixata in studio, n-a reusit sa sune la fel de bine ca inregistrarea de linie de pe un alt mixer, tot digital, dar poate de 10 ori mai scump.
Aici nu-i vorba de digital vs analog. E vorba de un digital decent, care sa nu-mi ocupe mult spatiu si sa faca treaba de care am eu nevoie.