www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cablu


Guest Frukwan
 Share

Recommended Posts

Guest Frukwan

Salut! sunt incepator la chitara electrica si de-o vreme am probleme cu cablul...bagat in calculator sau amp.. nu se mai aude daca bag mufa all the way in chitara..trebe scoasa putin sa se auda amplificarea...sa fie cablul sau de la chitara? e noua chitara..are o luna..nu ma bag eu sa desfac lucruri. intreb sa nu iau un alt cablu de-a moaca

Link to comment
Share on other sites

Salut! sunt incepator la chitara electrica si de-o vreme am probleme cu cablul...bagat in calculator sau amp.. nu se mai aude daca bag mufa all the way in chitara..trebe scoasa putin sa se auda amplificarea...sa fie cablul sau de la chitara? e noua chitara..are o luna..nu ma bag eu sa desfac lucruri. intreb sa nu iau un alt cablu de-a moaca

 

Link to comment
Share on other sites

da, s'ar putea sa fie de la "mufa mama" ... atunci cand bagi firul, acesta nu ar trebui "sa joace" in mufa. daca "joaca" ar trebui sa strangi piulita de la mufa cu o cheie de 10 (parca) ... mi s'a intamplat si mie (am un Ibanez GRG270B) insa la mine se auzea intrerupt (in functie de cum statea cablul)... (nu stiu daca m'am facut inteles :( )

 

ELECTRONICA NU CUNOSTI ,

 

Electrotehnica ? Solicitari ,Sau nici la scoli nu umbli ?

 

N-ati avut proiect cu legat becuri sau LED-uri ?

 

DAR CU CITITUL LE AI ?

 

AI SCHEMA MAI SUS .

 

DESENAT SI PENTRU BABE

 

poate chiar nu se pricepe omul... (nici eu nu sunt prea avansat :) ) ... la scoala nu cred ca se mai fac experimente d'astea cu becuri si chestii ... ar fi fain sa se faca :) ... si totusi atata vorbaraie pentru un biet cablu amarat :) .

Link to comment
Share on other sites