www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Aria Awn-15...


Guest AndrewKnifer
 Share

Recommended Posts

Guest AndrewKnifer

Se gaseste la MCMusic pentru 250 de RON, de unde rezulta un raport bun calitate-pret. Avand in vedere ca eu insumi sunt un incepator, nu pot sa fac comparatii tehnice de incredere cu alte chitare, deoarece nu ma pricep atat de bine. La un nivel subiectiv si superficial, pot sa spun ca lemnul din care e construita genereaza un ton acceptabil, lateralele si spatele fiind din mahon, iar topul din molid. Tastiera e din palisandru, dar mi s-a parut ca se zgarie destul de usor, cred ca are nevoie de atentie sporita si de ingrijire. Acum, ce imi place mie: 1. o calitate generala a lucrarii/finisajului destul de ridicata pentru pretul chitarii. 2. cheite de acordaj de incredere, corzile raman acordate dupa o zdranganeala destul de solicitanta. Lucrurile care nu m-au impresionat au fost: 1. un ton destul de infundat, daca folosim corzile din fabrica (mentionez ca atunci cand am trecut pe Elixir, s-a rezolvat intr-o oarecare masura problema) 2. aspect destul de simplut, dar datorat pretului scazut 3. setarea incorecta cu care e posibil sa vina din fabrica, dar acest lucru se poate intampla si la alte instrumente. 4. truss rod indoielnic (am creat un topic in care mentionez problema asta, probabil e doar chitara mea, nu stiu sigur daca e un lucru prezent la toate AWN-15; totusi, se poate folosi chitara, deci nu e o problema majora)

In concluzie, e cea mai ieftina chitara de calitate pe care un incepator poate invata in conditii acceptabile, dupa parerea mea. Sper ca a fost macar putin folositor review-ul meu. Per total, AWN-15 primeste de la mine un 8. :P

Link to comment
Share on other sites