www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound Si Produsele


Guest UzziJmen
 Share

Recommended Posts

Guest UzziJmen

Salutare. Am intrat pe site-ul esound si am vazut microfonul AT 3035 din cele auzite este un microfon de studio excelent, din pacate acest microfon nu se mai fabrica.

Am trimis un email frumos scris la esound intreband despre produse, mi sa raspuns ca produsele sunt noi, sigilate si cu garantie. Am inteles partea asta apoi a trebuit sa le trimit un email il legatura cu microfonul. Cum se face ca il are desi acest microfon nu se mai fabrica. Aici e problema... Nici in ziua de azi nu am primit raspunsul la intrebare si am vazut pe forum ca doamna/domnisoara de la butoane de pe esound raspunde la intrebari legate de produse mai mult decat pe site la ei. Am mai vazut pe forum ca 90% din useri sunt nemultumiti de produsele lor. Poate arunca doamna/domnisoara o privire si la topicul meu si ma lamureste. Nu vreau sa sun la ei ca sincer... m-au dezamagit.

Tin sa mentionez ca nu ma intereseaza ce zic altii de produsele de acolo ca sunt bune sau nu.

Eu vreau sa stiu de ce la primul email mi-a raspuns apoi cand l-am trimis pe al doilea ma ignorat... Odata ce ai un magazin trebuie sa-ti atragi clientii, poate gandim altfel, cine stie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hipster

Nu poti sa generalizezi, cum ca produsele sunt proaste (apropo de parerea celor de pe forum). Sunt un magazin, vand produsele altora. Cumperi prost, prost primesti. :-)

 

Treaba cu microfonul tau este posibil sa se intample, daca nu se mai fabrica nu inseamna ca brusc dispar stocurile. Produse discontinued pot sa mai apara la vanzare, noi, cu garantie, chiar inca un an sau doi de la data opririi fabricatiei, depinde de stocurile producatorului/distribuitorilor.

 

Referitor strict la eSound, da, sunt jalnici la capitolul relatii cu clientii. O alta mare problema este ca daca te uiti pe site-ul lor la stocuri, te astepti sa fie un Thomann numarul 2. Dar, cand suni la ei, poti pierde si jumatate de ora sa gasesti cu tanti aia un produs in stoc. Extrem de multe produse ori nu sunt pe stoc (si nu se stie daca se mai aduc si, daca da, cand) ori, culmea, nici ei nu stiu daca le au in depozit sau nu.

In anul 2012, cand un soft de gestiune si evidenta contabila se poate integra cu un site magazin online foarte usor, e de tot rasul cum procedeaza ei.

 

Pana acum un an le-as fi acordat ca atu preturi bunicele la destul de multe produse. Dar acum vad ca au saltat grav de tot si ei.

 

O alta problema, service-ul in garantie. Dureaza o eternitate, si, daca ii suni, niciodata nu stiu cand e posibil sa se rezolve, cam care este statusul cererii de garantie, etc. Personal nu am avut belele, dar cunosc multi care se plang de problemele astea.

 

Pe scurt, daca gasesti ceva la ei si merita, suna, stai la telefon si afla toate detaliile si risca un drum pana acolo, poate nu patesti ce a patit colegul gtrmike.

In rest, nervi de otel si amintiti-va ca suntem in Romania. Buna dimineata. :-) Nu rezisti, te costa 30 euro transportul de la Thomann.

Link to comment
Share on other sites

Draga "Jmen" ,

Acest produs apare pe site fara precizarea IN STOC, ca la alte produse, si este inca prezent pentru compararea datelor tehnice cu variantele noi ( sunt clienti care au deja At3035) si doresc produse asemanatoare.

Ne puteti preciza cand ati trimis un e-mail catre noi si nu vi s-a raspuns?

 

@gtmike - imi cer scuze daca ati fost pus inutil pe drumuri

@hipster :

- in ceea ce priveste stocurile ele variaza de la un minut la altul, tinand cont de faptul ca pe langa magazinul on-line sunt si 2 magazine fizice, care vand din acelasi stoc

- referitor la cresterile de preturi, ele sunt datorate in cea mai mare parte cresterii de curs valutar

- pentru service in garantie si post-garantie, nu dam estimare de timp decat dupa constatarea defectelor, adica in 24-48 ore din momentul in care produsul ajunge la noi

 

 

 

Last auto saved: 15:25:06

Link to comment
Share on other sites

Guest Hipster

@hipster :

- in ceea ce priveste stocurile ele variaza de la un minut la altul, tinand cont de faptul ca pe langa magazinul on-line sunt si 2 magazine fizice, care vand din acelasi stoc

- referitor la cresterile de preturi, ele sunt datorate in cea mai mare parte cresterii de curs valutar

- pentru service in garantie si post-garantie, nu dam estimare de timp decat dupa constatarea defectelor, adica in 24-48 ore din momentul in care produsul ajunge la noi

 

Nu va mai scuzati gratuit:

 

- acele softuri despre care vorbesc permit gestiunea integrata a oricaror stocuri, fie ele din magazine sau depozit. Astfel, actualizarea se face instant pe site cand un produs nu mai exista nicaieri (nici in magazine, nici in depozit). Ma rog, nu e o situatie singulara, multe firme din Romania au acest haos prin site-uri, poate am eu pretentii prea mari.

 

- inteleg, nu e o problema, doar ziceam ca asta e cam singurul motiv pentru care va alegeam acum ceva timp.

 

- toate persoanele care le cunosc (personal) ca se plang de probleme de service (mai mult de 8 oameni) sunt toti suparati ca au trecut peste 5-6 zile lucratoare si tot nu au fost contactati. Asta e cu mult peste termenul de 24-48h scos frumos de dumneavoastra din vre-un act de garantie, fara suport real.

Nu pot nega ca ar exista si situatii in care acest termen a fost respectat, si nu pot spune daca sunt sau nu multe. Pentru ca eu nu am auzit de nici una. Tot ce am auzit au fost plangeri mai mici sau mai mari.

 

O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma scuzam , incerc doar sa lamuresc din nemultumirile Dvs. Mi se tot arunca in fata Thomann, costa doar 30 euro transportul, ati trimis vreodata ceva la garantie acolo?Stiti cam cat dureaza? 5 zile pe drum, daca nu rezolva in Germania problema, trimit produsul la producator si poate dura si 2 luni- am clienti care mi-au povestit ce au patit.

Da, poate nu reusim sa multumim pe deplin pe toata lumea, dar credeti-ma ca facem eforturi. Inteleg ca ati cumparat de la noi? Ati avut vreo problema? Daca nu, de ce spuneti doar ceea ce ati äuzit"pe la altii?

Da, suntem in Romania, dar tara asta o facem si unii si altii...

Link to comment
Share on other sites

@Madalina

Cred ca de fapt problema oamenilor (si a mea implicit-pt ca am contactat magazinul dumneavostra pentru doua produse) este ca o mare parte din produsele afisate ca fiind disponibile in momentul in care vrei sa le achizitionezi constati ca ele de fapt nu exista in stoc.

Asa ca mai bine ati afisa o transparenta mai mare la acest capitol si ati avea mai mult de castigat, cu totii stim ca nu e usor sa ai o afacere, sunt probleme cu banii, nu renteaza sa ai in stoc kilometrii de produse pe care nu le dai foarte usor si foarte repede ca sa poti rula banii, dar mai bine mai putin sa zicem ca si concurenta dar clienti ar aprecia mai mult si ar capata mai mare incredere in magazinul dumneavoastra.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hipster

@Solarograma: bine punctat. Corect. :-)

 

@Madalina

 

Spun pentru ca am auzit. Si nu numai auzit. Am vazut situatia cu ochii mei. Dupa cum spuneam, cunosc personal pe cei cu probleme. Nu vorbesc de cei ce se tot vaita pe aici si in alte forumuri, asta e doar vocea targului. Eu vorbesc doar despre ce am vazut eu. Punct.

 

Da, am cumparat, si nu, nu am avut probleme, pentru ca stiu cum si ce sa cumpar. Si, din ce aud, ma bucura faptul ca nu am avut nevoie de service, asta datorita producatorului, evident.

 

Stiu cum e cu Thomann, stiu cum e sa primesti ceva defect de acolo, cam dureros. Sau sa trebuiasca sa trimiti la garantie. Dar in momentul in care esti tratat cu un extrem de mare respect, parca se mai inmoaie durerea asta si treci mai usor peste situatia asta "internationala" si dezavantajele ei. Ceea ce de la ei primesti, in majoritatea cazurilor (totusi Rares avea ceva de zis si in privinta Thomann).

 

Sincer, nu inteleg de ce atitudinea aceasta beligeranta a magazinelor in media online romaneasca. Hai sa pierdem timp sa ne justificam si sa ne vaitam cand se plang clientii pe forumuri, sa intram in sfade si contrari gratuite cu 'nemultumitii' etc.

Fratilor, faceti o treaba ca la carte, sa se invarta dupa soare, nu un aprozar (vorbesc generic, nu fac referire la dumneavoastra aici), si sa vedeti cum nu mai trebuie sa stati pe forumuri. Toti haterii vor fi automat si instantaneu demontati de maldarul de clienti multumiti. Asa cum acum sunt gramezi de nemultumiti, asa pot fi gramezi de clienti perfect fericiti care sa va recomande si sa va apere. Asa se fac treburile astea.

 

A, si o treaba ca la carte nu inseamna neaparat investitii mari, doar implicare si pasiune pentru ceea ce faci, daca te scoli de dimineata doar ca sa "mergi la serviciu" (figura de stil), nu faci treaba. In 4 cazuri din 5, cand v-am trecut pragul, am simtit ca cei de acolo erau "la serviciu" si atat.... Pacat.

 

Sincer, fara nici o gluma, va urez spor si sa reusiti sa ajungeti la inaltime cum spuneti ca doriti.

Link to comment
Share on other sites

@Hipster

Multumesc !

O ultima precizare, nu suntem in razboi cu nimeni, nu imi doresc sa pierd timpul stand pe forum ,citind mai bunele sau mai relele, dar nici nu vreau noroi aruncat fara justificare.

Stiu ca nu pot avea 100% clienti multumiti, dar stiu ca facem eforturi si nu doresc nici unuia dintre Dvs sa fie jignit asa cum s-a intamplat cu noi pe acest forum, de cele mai multe ori fara o baza solida.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Am găsit acest thread si nu am dorit sa mai deschid unul..

Mare atenție cu Esound (hold invest 94 SRL) si ce cumpărați de la ei. Nu sunt un mare chitarist dar ca orice om am achiziționat si de pe acest site de la publicitate de unde am cumpărat cu încredere atât cu livrare la întâlnire cât si livrare prin curier si din magazine, nr.1,nu dau nume, însă acesta societate este de evitat.

Am achiziționat din magazinul lor din Știrbei Vodă 1buc english muffin 800ron.Era cel mai bun Overdrive din magazin..după ce vânzătorul mi-a prezentat câteva care nu m-au atras.Bun o cumpăr si plec fericit. Acasă o folosesc de 5 ori intr-o luna după care nu mai funcționa..mergea doar bypass.Bun nu mă enervez ca am garanție 12 luni cum credeți scrisă cu pixul pe spatele bonului fiscal , da vai de ei..un A4 nu au si ei sa completeze datele produsului si sa pună un antet Certificat de garanție..Nu mai vorbesc ca, garanția pentru produsele electronice este de 24 de luni..cred ca este singura societate de la care am cumpărat cu garanție 12 luni.Plec spre service situat prin Sebastian . Ajung acolo dau de același tip care mi-a vândut produsul, magazinul de pe Știrbei care acum a fost închis..nici nu m-a mira la câți clienți au dacă mai fac si ce am pățit eu mi se pare un gest normal din partea clienților. Ajung explic tipului problema..constată si el ca este defecta..si îmi arunca una tare.."Știți ca are lămpi care sunt consumabile" si in cazul Dvs.pare sa fie lămpile care trebuie sa le plătiți 75ron. Am crezut ca mai face si el Glume sa se destindă nu de alta dar era pustiu in magazin. La 30 de zile sa se ducă lămpile faceți si voi un calcul in 12 luni câte lămpi trebuie sa schimb. In fine îmi preia produsul si gata..nici un Bon de service nu a fost in stare sa reproducă . Rupe repede o hârtie scrie pe ea cu pixul model si o serie..pune o stabilă si imi da hârtia.Nu mai insist nivelul de abordare era sub Dragonul Roșu .Din zbor îmi zice durează 14 zile. legal ei trebuie sa readucă produsul in stare de funcțiune in 15 zile. Am înghițit-o si pe asta.Ii arun si eu una poate poate..încercați si Dvs.mai devreme..la care el da,da stati liniștit..Plec.7 zile..nimic..10 zile nimic..dai si caută pe Google societatea tel. De contact..găsesc or fi ei nu or fi..sa sun..Da,da stați liniștit lămpile sunt comandate vin..OK..ziua 13 sun iar..sunt pe drum..vin..OK..ziua 14 Vineri ora 16.30.suna telefonul ..m-a gândeam e gata in sfârșit..când vocea tipului care si-a dat cu părerea ca sunt lămpile de vina.Da va ascult..pai am doua vesti una buna si una rea nu se poate repara..trebuie sa plătit ceva..Pa pa..OPC-ul sa va IA

Edited by Don_Makavely
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.