www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce Procesor De Efecte Imi Recomandati


Guest ice_davyd
 Share

Recommended Posts

Guest ice_davyd

sunt destul de incepator in acest domeniu si as dori sa imi achizitionez un efect nu foarte costisitor doar ca nu stiu cam care mi-ar fi recomandat deoarece imi plac foarte mult delay-urile,ecoul si ecoul acela numit edge sau ceva de genul..am pus ochii pe un Korg AX5G dar nu stiu cat ar fi de indicat..Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Eu am un digitech rp90 de care sunt multumit,are iesire pentru amp sau jack normal(pe care il pot baga in calculator). Singura problema ar fi rezistenta(m-a lasat butonul up,ce schimba preseturile). L-as recomanda cu drag,indiferent de ce gen muzical te prinde. In comparatie,am cantat pe un korg(ax3g sau 5g,cel cu pedala nu stiu exact modelul) in aceasi gama de pret,suna ok dar parca prea liniar,nu puteam scoate din el un "punch" calumea..

Daca ai posibilitatea eu zic sa mergi sa testezi...

Link to comment
Share on other sites

Chestiunea cu testatul la magazin nu se prea potriveste cand iti iei un procesor. Toate or sa sune mai mult decat bine pentru un incepator, avand in vedere mai ales ca semnalul pleaca intr-un amp bun si un cabinet pe masura. Testul relevant se face pe ce canta omuletul nostru acasa, la boxele lui de la calculator si alte asemenea. Altfel, ce auzi la magazin nu ai sa ai acasa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chestiunea cu testatul la magazin nu se prea potriveste cand iti iei un procesor. Toate or sa sune mai mult decat bine pentru un incepator, avand in vedere mai ales ca semnalul pleaca intr-un amp bun si un cabinet pe masura. Testul relevant se face pe ce canta omuletul nostru acasa, la boxele lui de la calculator si alte asemenea. Altfel, ce auzi la magazin nu ai sa ai acasa.