www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Zgomot Deranjant


Guest trillion
 Share

Recommended Posts

Guest trillion

Salut,

 

Am o Hora Reghin si in urma unui soc suferit de fret acum la apasarea bazei acestuia se aude un mic zgomot. Nu exista nici un defect vizibil doar acest zgomot facut evident de lemnul fretului. Interbarea mea este daca asa ceva se poate repara si daca merita reparat sau ma invat sa traiesc cu el ori schimb chitara.

 

 

Multumesc.

 

Sunt incepator...de unde si intrebarea poate idioata.

Link to comment
Share on other sites

Guest trillion

Acum imi dau seama ca am zis o prostie cat mine de mare. E vorba de grif nu de fret.

 

Este o chitara acustica Hora Standard M. A alunecat si a aterizat pe partea de sus a grifului unde sunt cheitele. Zgomotul apare in zona imbinarii dintre grif si cutia de rezonanta. Nu apare mereu, doar cand apas pe grif in anumite momente ( pe taste) fara sa sustin spate sau cand misc de imbinare. Este un zgomot scurt, un sigur tzac care pare sa fie facut de lemn pe lemn ca si cand s-ar desprinde ceva. Zgomot foarte asemanator cu cel facut de mobila la diferente de temperatura . Nu se vede absolut nici o problema in afara si pare sa vin dinauntru. Nu pare sa se miste nimic vizibil cand misc, chiar cu putere de grif.

 

Multumesc pentru intelegere.

 

Incearca totusi sa dai mai multe detalii. E acustica? Incearca sa identifici exact sursa zgomotului. E de la cutie, e de la corzi? De la nut? Ce fel de soc a suferit?

Link to comment
Share on other sites

Acum imi dau seama ca am zis o prostie cat mine de mare. E vorba de grif nu de fret.