www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Caut Distors In Buzau


Adi M
 Share

Recommended Posts

IMO prea multã saturație și prea puține medii. Nu cred cã ar fi foarte definit într-un mix.

PS: vezi acest articol și alte asemenea http://www.soundonso...les/metalII.htm

 

Oricum, sper cã sînt pe calea cea bunã, adicã mie chiar mi se pare cã sunã mult mai bine decît celelalte mostre pe care le-am mai pus pe-aici.

Link to comment
Share on other sites

Am mai butonat la procesor și am reușit să obțin vreo 2-3 distors-uri acceptabile.

Cum vi se par, în principal vouă, care m-ați mai urmărit pe acest topic și ați văzut ce am mai produs pînă acum :) Dar și celelalte păreri sînt binevenite.

[...]

Pe căștile și urechile mele sună chiar bine, față de ce am mai fost în stare pînă acum :)

[...]

Cred ca important e daca tonul tau te stimuleaza/excita/face sa transpiri la subtioara. Pe mine personal ma doare in spengher daca iti place tonul meu (sau chitara mea sau nevasta mea, for that matter). Imi place mie.

Daca chiar vrei sa stii, mie imi plac toate inregistrarile (ceea ce ma descalifica din pozitia de judecator :lol:). Sunt de aceeasi parere cu FiveseveN in privinta saturatiei - in casti se aude. Ai putea incerca sa vezi cat din Drive poti sa reduci. Dar daca tie iti place, asta e tot ce conteaza. Nu trebuie sa dai voia buna pe reguli.

 

In alta ordine de idei, e bine ca ai inceput sa explorezi posibilitatile procesorului. Daca nu stii ce iti pot sculele, degeaba le tot schimbi. Am citit o istorioara despre Van Halen, care a venit cu mana in fund la un gig, a vazut un procesor intr-un colt, a intrebat "Pot sa-l iau?", l-a butonat putin si, cand a inceput sa cante, era tot Van Halen. Morala: nu pierde tabloul general din vedere, sunetul final depinde de tot lantul (care te include ca cea mai importanta componenta). Si de fapt vrei sa produci muzica, nu sunete.

 

Citatul asta din linkul lui FiveseveN este edificator:

Another novice error is to spend too much time manipulating and fine-tuning EQ choices while assessing the individual instruments or audio tracks in isolation. This can be useful, particularly when finding unwanted resonant frequencies, but audio always needs to be judged in context, and this is never more so than when dealing with the heavy, dense tonalities of extreme metal. Therefore, the impact of your EQ decisions as they sound within the mix should always take priority.

Fireste, asta te intereseaza doar mixarea de care vorbeste exista.

Edited by Masta Gi
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.